امازینگ / ورزش و تندرستی / اخبار ورزشی / اعلام زمان بلیت فروشی دیدار فوتبال ستارگان پرسپولیس با میلان + اسامی بازیکنان دو تیم

اعلام زمان بلیت فروشی دیدار فوتبال ستارگان پرسپولیس با میلان + اسامی بازیکنان دو تیم

اعلام زمان بلیت فروشی دیدار فوتبال ستارگان پرسپولیس با میلان + اسامی بازیکنان دو تیم

پرسپولیس و اث میلان

معرفی ۲۷ بازیکن پرسپولیس برای بازی با ستارگان میلان/ هاشمی‌نسب نیست
اسامی نهایی تیم پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی با میلان اعلام شد.

به گزارش نامه نیوز، علی پروین سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس اسامی ۲۷ بازیکن را برای دیدار با ستارگان میلان اعلام کرد که نامی از مهدی هاشمی نسب دیده نمی شود.

این بازی فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:

وحید قلیچ، بهروز سلطانی، سعید عزیزیان، نیما نکیسا، محمد پنجعلی، مرتضی فنونی‌زاده، رضا شاهرودی، پژمان جمشیدی، حمید درخشان، حمید استیلی، مهدی تارتار، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، محسن عاشوری، یونس باهنر، مرتضی کرمانی مقدم، بهنام ابوالقاسم‌پور، کریم باقری، مهرداد میناوند، علیرضا امامی‌فر، پایان رأفت، علی انصاریان، مجتبی محرمی، رضا جباری، ادموند بزیک، حسن شیرمحمدی و مهدی مهدوی‌کیا

راهبری: علی پروین، حمید جاسمیان، محمود خوردبین، کاظم سید علیخانی (کادر فنی)، دکتر فرید زرینه و دکتر علی قربانی (کادر پزشکی)، رضا ریاضتی (مدیر رسانه‌ای) و الیاس مژده‌جو (تدارکات)

ااعلام زمان بلیت فروشی دیدار فوتبال ستارگان پرسپولیس با میلان + اسامی بازیکنان دو تیم/چند مهره مورد نظر پروین مصدوم شدند

خبرگزاری تسنیم: بلیت فروشی بازی تیم‌های ستارگان پرسپولیس و میلان از ساعت ۱۱ فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  فهرستی نهایی که از سوی علی پروین برای بازی با ستاره‌های میلان اعلام شد، شامل نفرات دیگری هم بود اما بعضی نفرات به دلیل آسیب‌دیدگی و کوفتگی امکان بازی نداشتند که از حضور در این فهرست بازماندند.

تمرین پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی لغو شد
پیش از این طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان مجموعه ورزشی آزادی، آنها اعلام آمادگی کرده بودند که امروز امکان یک تمرین سبک برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس فراهم شود. این موضوع به اطلاع پروین رسید اما وی انجام این امر را غیر ضروری دانست و به این ترتیب تیم ستاره‌های پرسپولیس امروز تمرینی نخواهند داشت.

اعلام زمان آغاز بلیت فروشی دیدار ستارگان پرسپولیس – میلان
بلیت فروشی بازی تیم‌های ستارگان پرسپولیس و میلان از ساعت ۱۱ فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. این دیدار از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منتقمی: بازی ستارگان پرسپولیس و میلان در ساعت ۱۵ فردا قطعی است
در پی انتشار شایعاتی درباره بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان و سئوالات مکرر هواداران در تماس با روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از قطعی بودن زمان برگزاری مسابقه در ساعت ۱۵ فردا (پنجشنبه هفتم آذرماه) در ورزشگاه آزادی خبر داد.

در این ارتباط قائم مقام باشگاه پرسپولیس که مسئولیت انجام هماهنگی‌ها به منظور برگزاری مسابقه را برعهده دارد به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ گونه ابهام، تردید یا شبهه‌ای در خصوص برگزاری مسابقه وجود ندارد و تاکید می‌کنیم که با انجام کلیه هماهنگی‌ها، بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان فردا راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهد شد.

بهروز منتقمی خاطرنشان کرد: پس از مطرح شدن موضوع آلودگی هوا، روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور سردار رویانیان تماس‌هایی را با مسئولان استانداری و سازمان محیط زیست انجام دادیم که در جریان آن هماهنگی‌ها انجام و برگزاری مسابقه در موعد مقرر قطعی شد.

وی در پایان تصریح کرد: هواداران پرسپولیس می‌توانند چه از طریق بلیت الکترونیک و چه با حضور در ورزشگاه و خرید مستقیم، نسبت به تهیه بلیت و حضور در این بازی اقدام کنند. بدون تردید جدا از تمام جذابیت‌های فوتبالی این بازی، حضور تماشاگران و پر شدن ورزشگاه می‌تواند جذابیت اصلی این دیدار برای پرسپولیس، پیشکسوتان میلانی‌ها و مهدی مهدوی‌کیا باشد که بازی خداحافظی خود را پیش رو دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.