امازینگ / فرهنگ و هنر / اسامی پردرآمدترین خواننده های جهان در سال ۲۰۱۳

اسامی پردرآمدترین خواننده های جهان در سال ۲۰۱۳

اسامی پردرآمدترین خواننده های جهان در سال ۲۰۱۳

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013

مجله فوربس هر سال فهرستی از ۱۰۰ ستاره برتر دنیا منتشر می کند که تاثیرگذارترین، پرطرفدارترین، مشهورترین و البته پردرآمدترین ستاره‌های دنیا هستند. ما از میان آنها ۱۰ خواننده برتر با درآمد بالا را انتخاب و معرفی کرده ایم.

۱٫ لیدی گاگا
این ملکه عجیب‌وغریب در طول ۱۲ ماه گذشته، ۸۰ میلیون دلار درآمد داشته است. این در حالی است که آخرین تور او به دلیل آسیب دیدن پایش لغو شد و احتمالا بسیار بیشتر از این می توانست درآمد داشته باشد.

 

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013
استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا که او را با نام لیدی گاگا میشناسیم، در ۲۸ مارس سال ۱۹۸۶ میلادی به دنیا آمده و علاوه بر خوانندگی، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز نیز هست. او در سال ۲۰۱۰ یکی از یکصد شخصیت تأثیرگذار سال و در سال ۲۰۱۱ یازدهمین زن قدرتمند جهان لقب گرفت. لیدی گاگا، ۵ جایزه گرمی و ۴ رکورد جهانی گینس دارد. تک ‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» فقط در ۵ روز یک میلیون نسخه فروخت.

 

۲٫ بیانسه
بیانسه پس از تولد فرزندش به نام «بلو آیوی»، دوباره تور کنسرت های خود را برپا کرده و به رتبه دوم پردرآمدترین خواننده های دنیا رسیده است. البته بیانسه و همسرش جی‌زی – رپر و خواننده هیپ پاپ – همیشه جزو خواننده های مشهور و پردرآمد بوده اند. این خواننده در هر کنسرت خود در شهرهای مختلف، به طور ناخالص ۲ میلیون دلار درآمد دارد و این در حالی است که فروش آلبوم های او نیز پول بسیاری به جیب هایس سرازیر می کنند.

بیانسه در ۴ سپتامبر سال ۱۹۸۱ میلادی در هوستون به دنیا آمده و خواننده سبک آر اند بی است.
اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013

۳٫ مدونا
این خواننده تجمل‌گرا بار دیگر در فهرست پردرآمدترین خواننده های دنیا قرار گرفت. بیشترین درآمد این خواننده در نتیجه تور کنسرت MDNA او بوده است که به طور ناخالص ۳۰۵ میلیون دلار درآمد داشت. بخش دیگر درآمد مدونا فروش لباس و عطر با نام خود و سرمایه گذاری در شرکت های مختلف دنیا است.

نام اصلی مدونا، مَدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه است و علاوه بر خواننده‌، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی نیز هست. او ۱۶ آگوست سال ۱۹۵۸ میلادی در میشیگان متولد شده است.

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013

۴٫ تیلور سوئیفت
سوئیفت در سال ۲۰۱۲ میلادی آلبوم «قرمز» خود را منتشر کرد. این آلبوم فقط در عرض یک هفته، مبلغ ۱٫۲ میلیون دلار آمریکا به جیب های سوئیف سرازیر کرد.سوئیفت در ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ میلادی در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا متولد و بزرگ شد. او خواننده مشهور سبک کانتری است و توانست در سال ۲۰۰۸ میلادی، جایزه بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی همان سال را دریافت کند. سومین آلبوم سوئیفت با نام «حالا صحبت کن» در سال ۲۰۱۰ منتشر و در اولین هفته انتشار بیش از یک میلیون نسخه فروخت.

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013

۵٫ بُن جووی
خواننده های هاردراک نیوجرسی که پیری ناپذیر هستند در تور اخیر خود ۳ ملیون دلار برای هر کنسرت در هر شهر درآمد داشتند که باعث شد جزو ۵ خواننده برتر لیست فوربس قرار بگیرند. این گروه توسط خواننده اصلی آن که هم نام گروه است رهبری می ‌شود.

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013

۶٫ جاستین بیبر
این خواننده کانادایی در تور جهانی خود حدود ۵۸ میلیون دلار درآمد داشته است. او همچنین در شرکت های مختلف همچون اسپاتیفای سهام دارد. بیبر متولد ۱ مارس ۱۹۹۴ میلادی و خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر است. در سال ۲۰۱۱ از طرف مجلهٔ تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. همچنین توسط همین مجله در رتبهٔ سوم فهرست صد شخصیت مشهور قدرتمند سال ۲۰۱۲ قرار گرفت.

پردرآمدتریناسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013

۷٫ جنیفر لوپز
لوپز در سال ۲۰۱۲ میلادی ۵۲ میلیون دلار درآمد داشته است و به عنوان مجری آمریکن آیدل نیز ۱۲ میلیون دلار حقوق گرفته است. او همچنین این درآمد را با برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف افزایش می دهد. لوپز برای هر شب برنامه یک میلیون دلار آمریکا درآمد دارد.

جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو در تاریخ ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ متولد شد و علاوه بر خواننده، بازیگر، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی و طراح مد نیز هست.

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013
۸٫ ریحانا
بیشتر درآمد ریحانا نیز برای فروش آلبوم ها و کنسرت هایش است. رابین ریحانا فنتی زاده ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ و خواننده، طراح مد و مانکن اهل باربادوس است. نخستین آلبوم ریحانا در سال ۲۰۰۵ به بازار آمد. ریحانا تاکنون ۷ جایزه گرمی، ۶ جایزه امریکن موزیک اواردز و ۱۸ جایزه بیلبورد موزیک اواردز دریافت کرده است.

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013

۹٫ کولدپلی
این گروه پاپ‌راک و آلترناتیو راک انگلیسی شباهت بسیار به گروه یو ۲ دارند و امسال در تور کنسرت های خود در هر شهر ۳ میلیون دلار آمریکا درآمد داشته اند. این گروه در سال ۱۹۶۶ میلادی در لندن شکل گرفت.

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013

۱۰٫ کیتی پری
کاترین الیزابت هادسن ملقب به کِیتی پری در ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ به دنیا آمده است. کِیتی پری پس از انتشار نخستین آلبوم اصلیش، یکی از پسرها (one of the boys) در سال ۲۰۰۸ میلادی مشهور شد. در سال ۲۰۱۲ کیتی پری آلبوم رویای نوجوانی را با نام «رویای نوجوانی، معجونی کامل» دوباره منتشر کرد.

اسامی پردرامد ترین خواننده های جهان در سال 2013
برترینها

۳ دیدگاه‌ها

  1. خوب بود ممنون

  2. خوب بوداماحق لیدی گاگانبودلقب زن قدرتمندجهانوبگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.