امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / دزدی عجیب از خواننده مشهور ویکتوریا بکهام + عکس

دزدی عجیب از خواننده مشهور ویکتوریا بکهام + عکس

دزدی عجیب از خواننده مشهور ویکتوریا بکهام + عکس

ویکتوریا بکهام

تصور اینکه ویکتوریا بکهام با کفشهای پاشنه بلند در حال دوچرخه سواری باشد کمی سخت است. اما او واقعا این کار را انجام میدهد و دزدان نیویورکی در اقدامی عجیب دوچرخه او را در یک پیاده رو در این شهر قرار داشت به شکل عجیبی سرقت کردند.

پرداد به نقل از میرور نوشت: این ستاره موسیقی پاپ که به طراح مد تبدیل شده است تصویری از آخرین قطعه بازمانده دوچرخه به سرقت رفته اش منتشر کرد. تنها قطعه باقی مانده یک چرخ از دوچرخه اوست که با زنجیری برای اطمینان بیشتر به یک تیرک در پیاده رو بسته شده بود.
پلیس در حال جستجو برای یافتن دزد دوچرخه است. او اعلام کرده بود در هفته مد نیویورک با دوچرخه اش به این طرف و آن طرف میرفته و به دلیل ترافیک سنگین ” منهتن” این بهترین انتخاب ممکن برای حمل و نقل بوده است.

ویکتوریا بکهام

بعد از به شهرت رسیدن در کنار گروه “اسپایس گرلز” ویکتوریا ۳۹ ساله که مادر ۴ فرزند است استعداد خود را در زمینه طراحی نشان داده و اولین مجموعه خود را در هفته مد نیویورک سال ۲۰۰۸ به نمایش گذاشت. بعد از آن او به عنوان یک طراح برجسته به رسمیت شناخته شد.
در حال حاضر ویکتوریا بکهام به همراه دختر ۲ ساله اش در نیویورک به سر میبرد در حالی که دیوید بکهام و پسرها در لندن اقامت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.