امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / چهره بدون آرایش آدل باعث غافلگیری هوادارانش شد!

چهره بدون آرایش آدل باعث غافلگیری هوادارانش شد!

چهره بدون آرایش آدل باعث غافلگیری هوادارانش شد!

عکس های ادله

آدل خواننده جوان و مشهور انگلیسی ساکن هالیوود، در حالی که بعد از دیدن کنسرت لیدی گاگا به خانه می رفت سوژه عکاسان شد. او در حالی دیده شد که برخلاف همیشه هیچ آرایشی به چهره نداشت. شاید تا امروز کمتر کسی موفق شده است صورت این خواننده جوان را بدون آرایش ببیند.

عکس های ادله

اگرچه این خواننده ۲۴ ساله در سالی که گذشت ترانه ای جدید وارد بازار نکرد اما سال پر از موفقیتی را پشت سر گذاشته است. او در فوریه امسال موفق شد جایزه اسکار بهترین ترانه متن و تیتراژ را به خاطر اجرایش در فیلم سینمایی ” اسکای فال” از مجموعه جیمز باند دریافت کند و بالافاصله پس از آن جایزه بزرگ موسیقی بریتانیا را در کشورش انگلیس دریافت کرد. بعد از این دو اتفاق مهم موج جوایز گوناگون دنیای موسیقی به سوی او روانه شد و به این ترتیب او در رده پر افتخارترین خوانندگان قرار گرفت. او اکنون دارای یک فرزند است که بارها تاکید کرده است مهمترین بخش زندگی اوست و اکثر جوایزش را به او اهدا می کند.

عکس های ادله

به نظر می رسد رسیدگی به وظایف مادری او را از انجام دیگر کارها بازداشته است به طوریکه هنگام حضور در یک مجمع عمومی پر جمعیت مثل کنسرت جدید لیدی گاگا او هیچ آرایشی ندارد و همین امر باعث شد هواداران او حسابی غافلگیر شوند.

گفته می شود او در شهر زادگاهش برای فرزندش جشن بزرگی ترتیب داد و خود کیک مخصوص این جشن را پخته و یک ترانه بسیار جالب نیز به فرزندش هدیه کرد.

منبع: پرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.