امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / برنامه ماه عسل ۹۶ با اجرای احسان علیخانی

برنامه ماه عسل ۹۶ با اجرای احسان علیخانی

برنامه ماه عسل ۹۶ با اجرای احسان علیخانی

 ماه عسل 96 , احسان علیخانی 96 , تیتراژ ماه عسل 96 , عکس های ماه عسل 96

طبق سنت چند سال گذشته تلویزیون، برنامه پرطرفدار ماه عسل در ایام ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ماه عسل ۹۶ در ایام ماه مبارک رمضان هر شب حدود ساعت ۱۹ عصر از شبکه سه سیما پخش می‌ شود و تا دقایقی پیش از اذان مغرب ادامه دارد. تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت ۸ صبح از شبکه سه سیما است. دکور این برنامه هر ساله با سال های گذشته تفاوت دارد. خواننده تیتراژ این برنامه تا این لحظه مشخص نشده است. محمد علیزاده و سینا شعبانخانی خواننده تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۶ شدند.


ماه عسل ۹۶ امسال وارد دوازدهمین سال تولید و پخش خود می شود و این در حالی است که پیش تولید این برنامه از پاییز ۹۵ به طور جدی آغاز شده است. آنطور که احسان علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه پیش از این نیز اعلام کرده بود اتاق فکرش با برگزاری جلسات متعدد در زمینه های مختلف کار خودشان را تقریبا یکسال پیش از آغاز پخش برنامه شروع کرده اند. یکی از تفاوت های پروسه پیش تولید این برنامه در سال ۹۶ با سال های گذشته اش ارتباط بیشتر با مراکز تحقیقاتی – پژوهشی، آسیب شناشی های متعدد درباره موضوعات مختلف، برگزاری جلساتی با کارشناسان و صاحبنظران در زمینه های گوناگون است.  همچنین از آنجا که رسالت خاص این برنامه روایت قصه‌های مردم است و مردمی بودن یکی از ویژگی های اصلی “ماه عسل” است گروه تولید و اتاق فکر این برنامه در فضای مجازی با راه اندازی ربات تلگرامی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود را پیش از آغاز برنامه مورد ارزیابی و تامل روی آن را در دستور کار قرار داده است .  بنا بر اعلام روابط عمومی برنامه، “ماه عسل ۹۶ ” یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش بینی می شود که یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد.

 ماه عسل 96 , احسان علیخانی 96 , تیتراژ ماه عسل 96 , عکس های ماه عسل 96

ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با موضوع اجتماعی- معنوی و با حضور مهمان‌ هایی از متن جامعه هستند که از سال ۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی بود که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی جزر و مد در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که «ماه عسل» از سال ۸۶ متولد شد. مهمان‌ های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بودند و یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های «ماه عسل» در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شدند. این برنامه سعی دارد با تلنگرهایی که از طریق مهمانان مختلف به مخاطب می‌زند، وجدان بیننده را بیدار کند. از آنجا که این برنامه در ماه رمضان پخش می‌شود، این موضوع بیشتر بر مردم تأثیر می‌گذارد چراکه این ماه را به روزه داری می‌ پردازند و بیش از پیش به خدا و نماز و دیگر عبادات می‌ پردازند.


📺 پخش از روز شنبه ۶ خرداد ۹۶


تیتراژ ماه عسل 96

لینک دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل ۹۶ با صدای محمد علیزاده


لینک دانلود تیتراژ پایانی ماه عسل ۹۶ با صدای سینا شعبانی خانی


نحوه ساخت دکور ماه عسل ۹۶

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۷

۶ دیدگاه‌ها

  1. باسمه تعالی من یه خانم ۲۹ ساله بدسرپرست با دوتا بچه ۵ساله ۸ماهه تو حاشیه شهر مشهد مقدس ندارم اجاره بدم نیاز به ۱۰ م تومان پول دارم فوری فوری الانم تو عیدی آواره خونه این اونم لطف کنین گدا نیستم بیایین وضعیت از نزدیک ببینین

  2. جانباز ۳۰ در صدم سه تا دختر دارم همسرم بیماره مستجر سه میلیون هم دارم سود بانک هم زیاده ماشین میخوام لطفا کمکم کنید

  3. سلام خدمت همه اعضای برنامه ماه عسل
    من رضاکرمی ساکن تهران شهرقدس هستم
    درسال ۹۲دچارضایعی نخاعی شدیدشده ام درحال حاضرسرپرستی ندارم یه مادرپیرو دوبرادرکوچیکترازخودم دارم
    ازشماعاجزانه درخواست کمک دارم انشالله که خداونددرهمه مراحل زندگی پشت پناه ویاورتون باشه

  4. شهربانوکریمی

    خواهش میکنم کمکشکنین خواهش میکنم .

  5. شهربانوکریمی

    سلام خسته نباشید.طاعات و عبادات قبول درگاه حق.خواستم به آقای علیخانی بگم شماکه دستت به خیره ودارین زندانی هاروآزادمیکنین ماهم یک زندانی داریم که توزندان گرگان به سر میبره.نه پدر داره و نه مادرونه پشتیبانی که پیگیره کارش بشه و بخواد آزادش کنه.اشتباه کرده قبول دارم اما سرش به سنگ خورده پشیمونه.خودم خیلی دوست دارم کمکش کنم اما دستم بسته خودم واسه پول پیش خونم موندم.شماروبه این ماه عزیزکمکش کنین که دیگه به خودکشی فکرنکنه.بزارین آزادیش روزنه و امیدی بشه برای زنده موندن وزندگی کردن.باتشکر ازبرنامه خوبتون.اسمش وحید نعمتی فرزند مرحوم حسن نعمتی ازبندرگز

  6. علی اصغر پژدم

    اگر هر ایرانی نفری ۱۰۰۰ ریال کمک کند احتمالا همه اجاره نشینها نجات پیدا میکنند , آقای علیخانی شما پا پیش گذاشته و اقدام کنید , ممنون . . .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.