امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / گفتگو با پوریا حیدری و مهدی یغمایی در مورد سری جدید شب کوک

گفتگو با پوریا حیدری و مهدی یغمایی در مورد سری جدید شب کوک

گفتگو با پوریا حیدری و مهدی یغمایی در مورد سری جدید شب کوک

شب کوک,داروان شب کوک,سری جدید شب کوک

شب کوک یکی از برنامه هایی است که مدتی پیش پخش آن از شبکه نسیم شروع شد و با انتخاب برنده مسابقه به پایان رسید، این برنامه بسیار مشابه یکی از برنامه های ماهواره ای است. داوران مسابقه شب کوک ، فریدون آسرایی و پوریا حیدری و مهدی یغمایی هستند. حیدری و یغمایی به تازگی در گفتگویی در مورد سری جدید شب کوک صحبت کرده اند که ما در این پست متن کامل این گفتگو را منتشر می کنیم.

پوریا حیدری آهنگساز و تنظیم کننده کشورمان که در برنامه «شب کوک» به عنوان داور حضور داشت در خصوص این برنامه گفت: من از ابتدا با این برنامه و عوامل آن همراه بودم و در وهله اول هم به گفتگو و انتخاب داورها پرداختیم. وی در خصوص مقایسه «شب کوک» با سایر برنامه‌هایی که در این زمینه ساخته می‌شوند، بیان کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ممکن است بعضی از مردم ارتباطشان با جهان بیرون بسیار کمرنگ باشد، البته به نظر من مردم باید همه برنامه‌های این مدل سبک را ببینند و بعد از آن  راجع به «شب کوک» قضاوت کنند. حیدری ادامه داد: یک سری از افراد نسبت به نفر اول و دوم شدن و یا اینکه چرا آن فرد حذف شده است،انتقاد داشتند. از دید جهان خوانندگی یک پکیج است و امکان دارد که باب میل بعضی از افراد نباشد، ما چهار نفر با چهار سبک مختلف صدا داشتیم که هر کدام به طور جداگانه مورد استقبال قرار گرفتند. این آهنگساز درباره تاثیر این مسابقه در پیشرفت موسیقی کشور عنوان کرد: این اتفاق کمک بسیار زیادی می‌تواند داشته باشد به دلیل اینکه استعدادها معرفی شده و مورد حمایت قرار می‌گیرند به خصوص خواننده‌هایی که سالها زحمت کشیده‌اند ولی هیچ وقت دیده نشده‌اند.

حیدری درباره برخورد و بازخورد بعضی از افراد در صفحه شخصی خود اظهار داشت: در اینستاگرام من برخوردهایی صورت گرفت که برایم عجیب و خنده‌دار بود البته از این موضوع خوشحالم، زمانیکه فردی از مسابقه حذف می‌شد طرفداران آن شرکت کننده در صفحه شخصی من نسبت به این اتفاق واکنش نشان می‌دادند، این یک ایراد فرهنگی است ولی این را از موفقیت‌های برنامه میدانم و این یعنی برنامه دیده می‌شود در حالیکه باید این رفتارها از بین برود ولی این وظیفه ما نیست.
داور مسابقه «شب کوک»، در خصوص سری دوم این برنامه اظهار داشت: امیدوارم که محکم‌تر و قوی‌تر در این مسیر حرکت کنیم، ایده‌های خیلی خوبی داریم که به امید خدا و با کمک مسئولان انجام خواهد شد و اطمینان دارم که صدای خواننده‌هایی را می‌شنویم که غافلگیر خواهیم شد.

* بسیاری از نواقص در بخش دوم برنامه حذف شد

مهدی یغمایی خواننده پاپ کشورمان و دیگر داور برنامه «شب کوک» در خصوص حضور خود در این مسابقه گفت: این برنامه یک اتفاق بزرگ در صدا و سیما است و تشکر می کنم از مسئولانی که در این رویداد ما را حمایت کردند. وی ادامه داد:برنامه‌های استعداد یابی در تمام دنیا برگزار می‌شود و همیشه در برنامه‌ای که برای اولین بار تولید می‌شود کم وکاستی‌هایی وجود دارد،البته همانطور که همه عزیزان ملاحظه کردند بسیاری از نواقص در بخش دوم برنامه حذف شد،هم از نظر دکور و هم از نظر عواملی که به  برنامه اضافه شدند. یغمایی درباره شرکت کنندگان این برنامه عنوان کرد: ١٢نفر نهایی بسیار خوب بودند به خصوص ۴ نفری که در فینال حضور داشتند و به طور حتم از آنها بیشتر خواهیم شنید و من خیلی خوشحالم که سهم کوچکی از این اتفاق بزرگ داشتم  و این باعث فخر و مباهات من است.
وی در پایان صحبت‌های خود در خصوص سری دوم این برنامه بیان کرد: امیدوارم با حمایت‌های مسئولان مرحله بعدی نیز با فضایی خوب و بسیار حرفه‌ای تولید شود، البته احتمال حضور من هم وجود دارد ولی هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.