امازینگ / سبک زندگی / مسائل زناشویی / اطلاعات کامل درباره ارگاسم در زنان – افزایش سرعت ارگاسم

اطلاعات کامل درباره ارگاسم در زنان – افزایش سرعت ارگاسم

اطلاعات کامل درباره ارگاسم در زنان

انزال در زنان , لذت جنسی و ارگاسم در زنان , دلایل ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان

اگر بخواهیم ارگاسم را در یک عبارت خلاصه کنیم باید گفت: رسیدن به اوج لذت جنسی. به بیان دیگر ارگاسم یعنی بدن از لحاظ احساسی و بدنی به اوج فعالیت می رسد. وقتی زن با شوهر تحریک جنسی می شوند. به تدریج تمام بدن چه از نظر فیزیولوژی و چه از نظر احساسی به حالتی می رسد که هر لحظه در حال افزایش است. البته در متون تخصصی ارگاسم به این صورت تعریف می شود: انقباض شدید ماهیچه ای در طی رابطه جنسی که به همراه تغییر در برخی علایم بدنی مانند تغییر در ضربان قلب، تغییر در فشار خون و تغییر در عمق و نرخ تنفس می باشد. البته برخی از محققان در تعریف ارگاسم سعی دارند جنسیت را مجزا کنند و آن را این گونه تعریف می کنند: ارگاسم عبارتست از اوج لذت جنسی و رها شدن تنش های جنسی. لازم به ذکر است ارگاسم در مردان با احساس ذهنی غیر قابل اجتناب بودن انزال شروع شده و با بروز انزال پایان می یابد. اما ارگاسم در زنان با انقباض مجرای واژینال همراه است؛ تغییرات دیگری در ارگاسم زنان ،چون حرکات غیر ارادی و ارادی عضلانی، زیاد شدن فشار خون و افزایش تعداد ضربان قلب نیز در این مرحله روی می دهد.

ارگاسم در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است. به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی میتواند سرمنشا مشکلات فراوانی باشد. ثابت شده که ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله میباشد. زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در به ارگاسم رسیدن رسیدن و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود. در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد. به ارگاسم نرسیدن زنان می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.

انواع ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان تبدیل به یک مساله پیچیده در زناشویی شده است. برخی معتقدند ارگاسم در زنان به دو صورت ارگاسم کلوتیرال و ارگاسم واژینال است:
مفهوم ارگاسم واژینال در زنان موضوعی است که نخستین بار توسط زیگموند فروید مطرح گردید. وی معتقد بود که ارگاسم کلوتیرال پدیده ای مختص دوران نوجوانی و مصادف با رسیدن به سن بلوغ است ولی در زنان بالغ این ارگاسم کلیتورال به ارگاسم واژینال تبدیل می گردد یعنی ارگاسمی که بدون تحریک ناحیه کلیتوریس رخ می دهد. در حالیکه فروید در مورد اظهاراتش هیچ دلیل و مدرک علمی نداشت اما این نظریه قابل تامل بوده و در اذهان زنان ، تاثیرات خاص خود را گذاشته بود.
بسیاری از زنان وقتی از تماس زناشویی واژینال به مرحله ارگاسم نمی رسیدند احساس نقص و کمبود می کردند چرا که مطابق با نظریه فروید تنها راه به ارگاسم رسیدن زنان از طریق رابطه زناشویی کلاسیکی است که با همسرش دارد و این طرز فکر موجب می شد که زوجین برای ایجاد تغییر در کیفیت و کمیت ارتباط زناشویی خود تلاشی به خرج ندهند. این در حالیست که بسیاری از زنان تنها می توانند از طریق ایجاد تحریکات ناحیه کلیتوریس در هنگام رابطه زناشویی به ارگاسم برسند.
در سال ۱۹۶۶ مسترز و جانسون در زمینه مراحل تحریک جنسی، تحقیقاتی را انجام دادند که این تحقیقات بر روی زنان و مردان با هم صورت گرفت. هر چند که چند سال قبل، کینزی سعی نموده بود مراحل فیزیولوژیک قبل و بعد از ارگاسم را مورد بررسی قرار دهد. (این مراحل عبارت بودند از: مرحله پیدایش انگیزش، پلاتو، ارگاسم و مرحله فرو نشینی).
مسترز و جانسون در طی مطالعات خود مشاهده کردند که مرحله ارگاسم می تواند شامل ارگاسم کلیتورال و یا ارگاسم واژینال باشد. همچنین پژوهشهای دیگری در همین زمینه نشان داد که بافت ناحیه کلیتورال به مقدار قابل توجهی به داخل ناحیه واژینال ادامه پیدا کرده است. این مطالعات این مساله را به اثبات رساند که بین ارگاسم واژینال و کلیتورال تفاوتی وجود نداشته و آنها دو فاز متفاوت از هم نیستند.
لذا ارگاسم در زنان به این صورت است که برخی از زنان با تحریک ناحیه کلیتوریس و برخی دیگر با تحریک ناحیه واژینال به مرحله ارگاسم می رسند. اما در هر حال ارگاسم در هر دو دسته این زنان یک مفهوم دارد. حتی برخی معتقدند این ارتباط میان ناحیه واژینال و کلیتورال باعث شده که ناحیه کلیتورال پایه ای برای ارگاسم زنان به شمار آید. همچنین یکی از مهمترین پژوهشهایی که در این زمینه توسط دکتر هلن کانل صورت گرفته عنوان می کند که ارتباط داخلی که میان کلیتوریس و واژینال وجود دارد، منشا احساس ارگاسمی است که زنان آن را در طی رابطه زناشویی حس می کنند.
با این فرض که در اثر مقاربت در رابطه جنسی، سطح داخلی بافت کلیتوریس تحریک شود. این محقق معتقد است که دیواره واژن همان کلیتوریس است. ضمنا در برخی از زنان ناحیه کلیتوریس وسیع تر بوده و لذا شدت تحریک این دسته از زنان باید شدید تر از سایرین باشد یعنی این دسته از زنان نیاز دارند تا در هنگام ارتباط زناشویی با همسرشان، برای رسیدن به مرحله ارگاسم بیشتر مورد تحریک قرار گیرند. این در حالیست که زنانی با بافت طبیعی و معمولی نیازی به تحریکات شدید تر و بیشتر ندارند. شناخت این مساله در بهبود کیفیت رابطه زناشویی در زوجین کمک شایان توجهی خواهد کرد.
بر طبق نتایج مطالعه ای که اخیرا در مجله نوروکوانتولوژی NeuroQuantology  به چاپ رسیده است ۴ نوع ارگاسم متفاوت در زنان وجود دارد. ارگاسم کلیتوریس، واژن، مخلوط  و ارگاسم چندگانه که تلاش برای رسیدن به هر کدام از این ارگاسم ها می تواند در رابطه جنسی شما تنوع ایجاد کند. در ادامه به تشریح هر کدام از آن ها می پردازیم.

ارگاسم کلیتوریس در زنان

کلیتوریس که در قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زن قرار دارد، نقطه بسیار حساسی است.علت این حساسیت تمرکز بیش از ۸۰۰۰ پایانه عصبی در این قسمت است. از این رو تحریک این نقطه به یکی از انواع ارگاسم یعنی ارگاسم کلیتوریس منجر می شود. اگر عمل تحریک مستقیما از این نقطه از اندام جنسی زن شروع شود سبب می شود تا او حداقل احساس لذت ارگاسم کلیتوریس را تجربه کند. از این رو برای دستیابی به حداکثر لذت این ارگاسم باید قبل از رفتن به سراغ نقطه حساس اصلی یعنی کلیتوریس، سایر قسمت های بدن و اندام تناسلی زن به خوبی مورد لمس، نوازش و ماساژ قرار گیرد تا به خوبی برای رسیدن به اوج لذت این ارگاسم تحریک شده باشد.

 

ارگاسم واژینال در زنان

اگرچه هنوز بر سر وجود G point (نقطه حساس درون واژن زنان که با تحریک آن به اوج لذت جنسی می رسند) بحث وجود دارد اما ۳۰ درصد از زنان مدعی هستند که تنها در اثر دخول آلت تناسلی مرد در واژن و تحریک شدن این نقطه، ارگاسم های شدیدی را تجربه می کنند. از آنجایی که نقطه جی در دیواره قدامی واژن قرار دارد بهتراست عمل دخول در حالی صورت گیرد که زن و مرد روبرو هم و به یک پهلو دراز کشیده اند تا تحریک این دیواره بهتر صورت گیرد.

 

ارگاسم همزمان در زنان

بر طبق نتایج این پژوهش، ارگاسم همزمان کلیتوریس و واژینال، قویترین حالت ارگاسم در زنان است که شدت و قدرت آن می تواند ۲ برابر هر کدام از این ارگاسم ها به تنهایی باشد. رسیدن یک زن به این ارگاسم بسیار ایده آل است. در این حالت پوزیشن قرار گیری مرد و زن باید بگونه ای باشد که هر دو نقطه حساس کلیتوریس و G Point در زن تحریک شود، مانند پوزیشن هایی که در حالت درازکش و یا نشسته زن بر روی مرد قرار می گیرد. احتمال رسیدن به این ارگاسم در زنان در حالتی که زن قبل از اینترکورس (دخول واژینال) به شدت تحریک شود، بیشتر خواهد بود. از این رو بهتر است مرحله عشقبازی به اندازه کافی بطول انجامد تا احتمال این نوع ارضا شدن زنان بیشتر شود.

 

ارگاسم چندگانه در زنان

در ارگاسم چندگانه یک ارگاسم بلافاصله بعد از ارگاسم دیگر اتفاق می افتد بطوری که هیچ فاصله زمانی بین آنها نباشد. این حالت با ارگاسم هایی که با فاصله زمانی اما در طی یک شب (یا طی رابطه جنسی چند ساعته) اتفاق می افتد متفاوت است اگرچه رسیدن به این نوع ارگاسم نیز مطلوب است. تحقیقات نشان می دهد ارگاسم چندگانه در برخی از زنان امکانپذیر است، درواقع آن دسته از زنانی که بتوانند پس از رسیدن به یک ارگاسم همچنان تحریک شدن را تحمل کنند. برای دستیابی به ارگاسم چندگانه  باید پس از رسیدن به یکی از ۲ ارگاسم کلیتوریس یا G point، تحریک زن از نقطه ارگاسم دیگر و یا سینه و نوک آنها ادامه یابد.

لذت جنسی کدام ارگاسم در زنان بیشتر است ؟

رضایت جنسی پدیده‌ای فیزولوژیکی نیست اتفاقات اصلی در مغز انسان می‌افتد از اینرو تفاوتی بین ارضای جنسی از ناحیه کلیتوریس و یا دخول واژینال وجود ندارد. اما در هر حال ارگاسم در هر دو دسته این زنان یک مفهوم دارد. حتی برخی معتقدند این ارتباط میان ناحیه واژینال و کلیتورال باعث شده که ناحیه کلیتورال پایه ای برای ارگاسم زنان به شمار آید. همچنین یکی از مهمترین پژوهش‌هایی که در این زمینه توسط دکتر هلن کانل صورت گرفته عنوان می‌کند که ارتباط داخلی که میان کلیتوریس و واژینال وجود دارد، منشا احساس ارگاسمی است که زنان آن را در طی رابطه زناشویی حس می‌کنند.
با این فرض که در اثر مقاربت در رابطه جنسی، سطح داخلی بافت کلیتوریس تحریک شود. این محقق معتقد است که دیواره واژن همان کلیتوریس است. ضمنا در برخی از زنان ناحیه کلیتوریس وسیع تر بوده و لذا شدت تحریک این دسته از زنان باید شدید تر از سایرین باشد یعنی این دسته از زنان نیاز دارند تا در هنگام ارتباط زناشویی با همسرشان، برای رسیدن به مرحله ارگاسم بیشتر مورد تحریک قرار گیرند. این در حالیست که زنانی با بافت طبیعی و معمولی نیازی به تحریکات شدید تر و بیشتر ندارند. شناخت این مساله در بهبود کیفیت رابطه زناشویی در زوجین کمک شایان توجهی خواهد کرد.

برخی‌ها ارگاسم را فقط در اندام‌های جنسی خود و برخی دیگر در سایر اعضای بدنشان احساس می‌نمایند. وقتی زنان به ارگاسم می‌رسند، بدن آنها قدری به هم جمع شده و ماهیچه‌هایشان جنب و جوش پیدا می‌کند. همچنین ماهیچه‌های دیواره‌ی مهبل به همراه ماهیچه‌های لگنچه و مخرج با ریتم منظمی منقبض می‌شوند. بر خلاف مردان که پس از ارگاسم، تمایل جنسی آنها دقایقی کاهش یافته و نعوظ آنها کاهش می‌یابد، هنگامی که زنان وارد مرحله‌ی آرامش شده و انقباض ماهیچه‌ها در آنها کاهش می‌یابد، آنها می‌توانند به سرعت و مجدداً به مرحله تداوم لذت بازگشته و آمیزش دوباره را از همانجا شروع نمایند.

بسیاری از زوجین تصور می‌کنند که ارگاسم در زنان مانند مردان به هنگام دخول ایجاد می‌شود و نیازی به تحریک کلیتوریس نیست. به همین دلیل دیده می‌شود که بسیاری از زنان در آمیزش‌های خود به ارگاسم نمی‌رسند و حتی ارگاسم را با دیگر حالات چرخه‌ی واکنش جنسی، به ویژه تداوم لذت، اشتباه می‌گیرند. اما باید گفت که اندام اصلی ارگاسمی زنان کلیتوریس است و معمولاً زنان از تحریک‌های مهبلی به ارگاسم نمی‌رسند.

برخی سوالات متداول در این زمینه عبارت‌اند از:

هر کاری میکنم همسرم از دخول ارگاسم نمیشود.
هیچ حسی نسبت به دخول ندارم.
بعد ازد خول باید با تحریک کلیتوریس ارضا شم.
و سوالاتی از این قبیل که یک پاسخ دارد:
ارگاسم در ۷۰ درصد از خانم‌ها از ناحیه کلیتوریس است؛ بدین ترتیب تنها ۳۰ درصد از خانم ها از طریق دخول و رابطه واژینال ارگاسم را تجربه میکنند و کاملا طبیعی است.

 افزایش ارگاسم در زنان , لذت جنسی و ارگاسم در زنان , دلایل ارگاسم در زنان

رسیدن به ارگاسم و لذت جنسی در زنان

مدت زمان ارگاسم در زنان

به طور کلی تخمین زده می شود که ارگاسم در زنان حدود بیست ثانیه به طول می انجامد که شامل انقباضات ماهیچه ای در ناحیه لگن، واژینال، رحم و .. است. البته ارگاسم در زنان در برخی دیگر خیلی زود شروع شده و خاتمه می یابد؛ یعنی زمان کلی ارگاسم زنان در برخی تنها در حدود یک ثانیه است در حالیکه این ارگاسم در همین یک ثانیه ابتدا شدتش خیلی زیاد است و بعد کاهش می یابد.
در برخی از لحظات این انقباضات منظم و متوالی ، توام با لرزشهای نامنظم خواهد بود ولی در موارد دیگر وقتی زنان احساس ارگاسم می کنند این احساس با انقباضات لگنی و … توام نمی باشد. این مساله نشان می دهد که کیفیت و احساس ارگاسم در زنان مختلف می تواند به شکلهای مختلف خود را نشان دهد و ارایه یک نسخه واحد در مورد ارگاسم زنان برای همه منطقی به نظر نمی رسد.

میزان یا شکل ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین دلیل زمانی بیشتر می برد تا زنان به ارگاسم برسد. ارگاسم حاصل انقباض هایی غیر ارادی در ماهیچه ها می باشد که این انقباض ها در زنان در یک سوم بیرونی مهبل و در مردان در ماهیچه های لگنچه صورت می گیرد. ارگاسم در زنان به شکلهای مختلفی صورت میگیرد زنان تجربه ی ارگاسم خود را به شکل های مختلفی بیان می کنند، برخی می گویند که ارگاسم مانند یک عطسه بزرگ می باشد و برخی هم آن را همچون صعود به یک قله ی بلند بیان می کنند.
برخی ها ارگاسم را فقط در اندامهای جنسی خود و برخی دیگر در سایر اعضای بدنشان احساس می نمایند. وقتی زنان به ارگاسم می رسند، بدن آنها قدری به هم جمع شده و ماهیچه هایشان جنب و جوش پیدا می کند. همچنین ماهیچه های دیواره ی مهبل به همراه ماهیچه های لگنچه و مخرج با ریتم منظمی منقبض می شوند. بر خلاف مردان که پس از ارگاسم، تمایل جنسی آنها دقایقی کاهش یافته و نعوظ آنها کاهش می یابد، هنگامی که زنان وارد مرحله ی آرامش شده و انقباض ماهیچه ها در آنها کاهش می یابد، آنها می توانند به سرعت و مجدداً به مرحله تداوم لذت بازگشته و آمیزش دوباره را از همانجا شروع نمایند.
بسیاری از زوجین تصور می کنند که ارگاسم در زنان مانند مردان به هنگام دخول ایجاد می شود و نیازی به تحریک کلیتوریس نیست. به همین دلیل دیده می شود که بسیاری از زنان در آمیزش های خود به ارگاسم نمی رسند و حتی ارگاسم را با دیگر حالات چرخه ی واکنش جنسی، به ویژه تداوم لذت، اشتباه می گیرند. اما باید گفت که اندام اصلی ارگاسمی زنان کلیتوریس است و معمولاً زنان از تحریک های مهبلی به ارگاسم نمی رسند.
ارگاسم  در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد. حدود ۱۰ درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم آنان از طریق خود ارضایی می باشد یادگیری به ارگاسم رسیدن زنان به یک امر مهم و ضروری برای بقای زندگی زناشویی تبدیل شده است.

 راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

در ارتباط زناشویی ،زن و مرد هر دو برای رسیدن به ارگاسم باید همکاری کنند. نیازهای یکدیگر را برطرف نمایند. در خیلی مواقع بیشتر به نقش زنان پرداخته شده در حالی که مردان با رفتار درست خود در رابطه ی زناشویی می توانند باعث شوند همسرشان احساس لذت بیشتری کرده و شریک جنسی مناسب تری گردد.
ملاعبه کردن یکی از راههای به ارگاسم رسیدن زنان است؛ ملاعبه یعنی بازی کردن در روابط جنسی به معنای بازی با اعضای جنسی زن می باشد.
تحریک جنسی زن قبل از دخول، امر لازمی است. همه زنان، نقطه تحریک جنسی ویژه ای دارد. یکی از نوازش ملایم سینه ها خوشش می آید، دیگری از آغوش و تنگ در بغل گرفتن . لمس اعضای تناسلی (فرج ومهبل) نیز در برخی دیگر محرک عمل است .هر مردی باید نقاط شهوی ویژه زن خود را یافته، قبل از دخول به نوازش آنها بپردازد. برخی اعمال و تماس زود گذر دهانی تناسلی مثل بوسه اندام های آمیزشی یکدیگر نیز طبیعی به حساب می آید. برخی زنها از عوامل روانی بیشتر از ملامسه و تحریکات فیزیکی لذت می برند. بیان جملات عشقی و تعریف از زیبایی واظهار علاقه بیش از حد سبب آمادگی جنسی برخی از ایشان می شود.
ارگاسم در زنان یا به عبارتی انزال هر زنی مستلزم شراط خاصی است. گاهی مستلزم کارهایی که به ظاهر بی معنا وخنده آور جلوه می کند؛ امّا تا جایی که ممکن است وممنوعیتی از جهت شرعی واخلاقی ندارد، باید در تأمین آن ها کوشید تا به ارگاسم رسیدن زنان کمک کند.
نقاط حساس بدن ، نقاطی هستند که به تحریک های دستی و نوازش ها به شدت واکنش نشان  می دهند. علاوه بر سینه ها و اندام های جنسی که حساسترین اندام های بدن می باشد، لاله گوش، پشت گردن، زیر بغل، انگشتان و دستها، باسن و قسمت‌های داخلی رانها، اطراف مخرج، پشت زانوها، مچ پا و ساقها، کف وانگشتان پا نیز دیگر اندام های حساس بدن را تشکیل می دهند. باید این قسمت ها را به آرامی نوازش و تحریک کنید. نوازش قسمت های مذکور قبل و در طول آمیزش، می تواند شما را برای شروع نزدیکی کاملاً آماده نماید.
در این مرحله (آمادگی)، در صورتی که نقاط شهوی و محرک جنسی زن نیز به وسیله شوهر او خوب تحریک شده باشد، از ابتدا و قبل از دخول، غدد برتلن وغدد اسکن شروع به ترشح می کنند که در تمام مراحل جماع ادامه دارد. این ترشحات باعث سهولت دخول آلت در مرحله بعدی می گردد.
حواسی چون حس دیداری و حس بساوایی در این مرحله نقشی غیر قابل انکار دارند. به زبان دیگر، مهارت های پیشنوازی جنسی زوجین در این مرحله کار آرایی محسوس دارد. طرفین باید با اعمال کردن مهارت‌های مقاربتی خویش هر چه بیشتر طرف ارتباطی خود را تحریک کنند. این تحریکات نهایتاً سبب تقویت میل جنسی شده و سرانجام زوجین در آستانه مرحله سوم (ارگاسم ) قرار می گیرند. مرد کاردان و با تجربه به کسی گفته می شود که ارگاسم خود را مهار کرده و آن را با اوج لذت جنسی زن هماهنگ سازد.
ممکن است برخی روتین های زندگی برای شما خوشایند باشد مانند روتینی که سبب می شود هر روز صبح از خانه بیرون بروید و یا اینکه در پایان روز انجام تمرینات ورزشی تان به باشگاه بروید ، اما آیا در رابطه جنسی با شریکتان نیز باید به یک روتین تکیه کنید؟ به نظر خیلی خوشایند نمی آید.

نکات دستیابی به ارگاسم در زنان

با تمرین این روش ها میتوانید لذت زیادی از سکس خود ببرید و ارگاسم را برای او لذتبخش تر کنید.

۱- اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است.زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها  ساق پا ؛شکم، باسن و… دررسیدن به ارگاسم درگیر می شوند.اکثر زنان می گویند هنگام ارگاسم انقباض در لگن را احساس می کنند.

۲- اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آن را  بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که  تمام مغز را اشغال می کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می شود.سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید.

۳- در موارد بغرنج تر برای  درمان حتما به یک پزشک مراجعه کنید و با استفاده از داروهایی تجویز شده زندگی زناشویی خود را انجات دهید تجویز پزشک در بیشتر مواقع می تواند مشکل را برطرف کند.

۴- مهم است که رابطه جنسی شما در محیطی آرام و بدون استرس صورت گیرد. بعلاوه باید ارتباط شما صمیمانه و راحت باشد. اهمیت این موضوع از آن جهت است که موقع ارگاسم، زنان احساسی مشابه دفع ادرار دارند، بنابراین شما با اطمینان بخشیدن به او از اینکه هیچ اتفاق بدی نمی افتد و مانع شدن از ایجاد اضطراب در او بخاطر این احساس میتوانید شانس ارگاسم را در شریک جنسیتان بالاتر ببرید.

۵- با استفاده از نوک انگشتتان در داخل واژن به فاصله یک بند انگشت قسمت اسفنجی را پیدا کنید . می توانید انگشت دیگر خود را هم وارد واژن کرده و این نقطه را به سمت بالا مالش دهید. فشار کمی به آن وارد کنید . همین موقع ممکن است به او احساس دفع ادرار دست دهد. این حالت دقیقا برابر با ارگاسم است.

۶- همزمان با تحریک نقطه جی ( نقطه ای که در بالا ذکر شد ) از داخل واژن، با انگشت دیگرخود کلیتوریس را هم تحریک کنید . از او بخواهید تا ماهیچه های لگنی خود را منقبض کند. با دست شکم او را نوازش کنید.

۷- نزدیکی از پشت در حالت سجده یا در کنارهم بعلت تماس مناسب نوک آلت مرد با دیواره قدامی زن از مناسبترین حالت های نزدیکی برای رسیدن به ارگاسم می باشد.

۸- شرایط روحی نیز عامل مهمی در احساس رضایت جنسی و رسیدن به ارگاسم محسوب می شود. گاهی حتی چند جمله عاشقانه و محبت آمیز می تواند باعث ارگاسم شود.

 مشکل ارگاسم در زنان , لذت جنسی و ارگاسم در زنان , دلایل ارگاسم در زنان

مشکلات ارگاسم در زنان

افزایش سرعت ارگاسم در زنان

ارگاسم خانم ها و آقایان با هم متفاوت است از این نظر که آقایان از یک طریق به ارگاسم یا اوج لذت جنسی میرسند و خانمها از دو راه. خانها یکی از طریق دخول ارضا میشوند اصطلاحا واژینال و دیگری بر اثر تحریک کلیتوریس که کلیتورال خوانده میشود. افراد زیادی در این مورد سئوال داشتند و راهنمایی خواسته اند، مثلا پرسیدند که اگر تنها با تحریک کلیتوریس به ارگاسم برسند طبیعی است یا نه؟ یا عده ی دیگری گفته اند که از طریق دخول هیچ حسی ندارند و نمیتوانند به ارگاسم برسند.

برای اینکه خیالتان راحت بشود اول بگویم که نه تنها غیر عادی نیستید خیلی هم طبیعی هستید. قریب به ۸۰% و بیشتر از خانمهایی که مورد تحقیقات مختلف واقع شده اند اعلام کرده اند که تنها از طریق دوم یعنی تحریک کلیتورال به ارگاسم میرسند. دانستن این نکته مهم است چون میتواند مژده ای باشد برای خانهایی مثل شما که هرگز احساس ارگاسم را از طریق دخول تجربه نکرده اند و همچنین خبر خوبی برای آقایانی که چون نمیتوانند خانمشان را به ارگاسم برسانند تصور میکنند که به اختلال انزال زودرس دچار هستند و یا احساس عدم کفایت میکنند.

با دانستن این نکته میتوانید کاری کنید که هر دو طرف در هر بار برقراری ارتباط جنسی چرخه تان را کامل کنید. چرخه جنسی کامل یعنی از زمانی که تصمیم به برقراری رابطه جنسی می گیرید تا زمانی که به اوج لذت جنسی می رسید و در کنار هم به آرامش می رسید. به زبان دیگر یعنی بجای اینکه با ارضا شدن یک نفر معمولا مرد، نفر بعدی اکثرا خانم به حال خودش رها بشود و از دست هم عصبانی بشوید یا ناامید بشوید و غیره، با ادامه تحریکات بر روی کلیتوریس توسط خود خانم و یا شریک جنسی اش او هم میتواند به ارگاسم یا اوج لذت جنسی برسد و چرخه اش را کامل کند.

برای انجام این کار باید خانم اول با بدنش آشنایی داشته باشد که بتواند همسرش را به مرور راهنمایی کند. این شما هستید که باید به او یاد بدهید از چه گونه تماسی لذت میبرید تا ایشان به مرور نحوه انجام صحیح این کار را یاد بگیرند. اگر اطمینان حاصل کنید که هر دو نفر در هر بار برقراری ارتباط جنسی چرخه جنسی تان را کامل کرده اید دیگر بیش از حد نگران انزال آقا پیش از ارضا شدن خانم نیستید و یا دچار این شک و شبهه نخواهید بود که بدلیل کوچک بودن آلت مردانه آقا، خانم قادر نیست ارضا شود چون اندازه آلت در ارضا شدن خانمها تاثیر چندانی ندارد.

اولا اگر شما پیش از خانمتان ارضا بشوید و یا به انزال برسید لزوما دچار اختلال انزال زودرس نیستید و میتوانید با رعایت نکاتی که گفتم مسئله ارضا نشدن خانم را تا حد زیادی حل کنید. و حتی اگر دچار انزال زودرس هستید در کنار انجام دادن تمرین هایی برای رفع اختلالتان با کامل کردن چرخه هر دو نفرتان مقدار زیادی از تنش رابطه جنسی تا کم می شود بدلیل اینکه معمولا زمان انزال زمانی اهمیت پیدا می کند که یکی از طرفین رضایت جنسی نداشته باشد. برانگیخته شدن و بعد به ارگاسم نرسیدن میتواند هر یک از طرفین را عصبی کند و به مرور زمان از برقراری رابطه جنسی سرد کند.

اولین مرحله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به فرد مقابل است. خانمها دوست دارند اغوا بشوند، دوست دارند بدانند که شما بخاطر اینکه آنها را دوست دارید با آنها ارتباط جنسی برقرار می کنید نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودتان. این حتی شما را در موقعیت ضعیف تری قرار میدهد، چون رابطه جنسی مثل یک نیاز یک طرفه میشود یعنی مرد تقاضا میکند و زن عرضه میکند که حالت متعادلی نیست.

تمرینی که می دهم برای بر قراری این تعادل خیلی مفید است. این تمرین تمرکزحسی نام دارد:
جلساتی را فقط برای تمرکز و عشق ورزی به هم اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند زمانی را با هم خلوت کنید. اگر در ابتدا خجالت میکشید ایرادی ندارد که این کار را در نور بسیار کم انجام دهید. حتی میتوانید لباس نازکی به تن داشته باشید که معذب نشوید.

در طول این تمرین یکی دراز میکشد و دیگری با دقت تمام بدن او را نوازش میکند، دقت کنید که این کار حالت ماساژ دادن ندارد بلکه حالتی است که شما به لذت بردن و کشف نقاط مختلف بدن همسرتان میپردازید. در طول این تمرین از لمس کردن ناحیه تناسلی و سینه هم در خانم ها و هم در آقایان پرهیز کنید، چون این تمرین اصلا ربطی به رابطه جنسی ندارد. این تمرین برای آن است که به هم ثابت کنید تنها برای برقراری رابطه جنسی به سمت هم نمی روید بلکه میتوانید از روی محبت و علاقه همدیگر را لمس کرده و از این تماس لذت ببرید. هر دو طرف باید بر روی احساس خودشان تمرکز کنند.

بعد جایتان را با هم عوض کنید و بعد از تمرین راجع به احساستان با هم صحبت کنید. از لمس چه مناطقی از بدن طرف مقابلتان لذت بردید؟ اگر چطور بود بهتر می شد و غیره. با وجود اینکه اکثر زوج ها بخصوص کسانی که سال هاست با هم زندگی میکنند فکر میکنند همدیگر را به خوبی می شناسند من تضمین میکنم که با انجام این تمرین نکاتی را در مورد خودتان و همسرتان یاد میگیرید که تعجب زده می شوید.

این تمرین استانداردی است که برای درمان کم شدن میل جنسی در خانمها توصیه میشود. بخاطر داشته باشید که بر روی مثبت ها تمرکز کنید و تا جای ممکن بدنبال یادگیری باشید تا هر چیز دیگر. اگر هر دو نفر موافق بودید میتوانید این تمرین را هر از گاهی به عنوان بخشی از پیش نوازی پیش از بر قراری رابطه جنسی تان هم استفاده کنید. تاکید میکنم هر از گاهی چون این تمرین نباید همیشه به برقراری رابطه جنسی بیانجامد و گرنه کل هدف آن از بین می رود.

برای خانمهایی که در رسیدن به اوج لذت جنسی مسئله دارند تمرینات عضلات کف لگن یا پی سی میتواند بسیار موثر باشد. همانطوری که قبلا گفته شد اسم این تمرینها تمرین های کگل است. این ها همان تمرینهایی هستند که برای درمان انزال زودرس در آقایان هم خیلی مفید هستند.

برای انجامشان باید این مراحل را انجام بدهید:
• خروج ادرار را در هنگام ادرار کردن بوسیله‎ی سفت کردن عضلات لگنی متوقف کنید و بعد دوباره رها کنید.
• عضلات لگن را منقبض کرده ، به مدت یک ثانیه نگه دارید و رها کنید. این حرکت را روزی سه بار و هر بار ده مرتبه انجام دهید. به ‎تدریج تعداد انقباضات و دفعات را به ده بار انقباض به تعداد بیست دفعه در روز برسانید.

• در هر حالتی اینکار را انجام دهید: حتی هنگامی ‎که پشت کامپیوتر هستید، یا وقتی کتاب می‎خوانید و یا با تلفن صحبت می‎کنید.

• در هنگام نزدیکی انقباض عضلات لگنی که قوی هستند موجب ایجاد لذت برای شما و شریک جنسی‎تان خواهد بود. نتیجه یکباره حاصل نمی‎شود اما تدریجاً تفاوت را متوجه خواهید شد.
برخی پزشکان معتقدند زنان باردار باید تعداد تمرینات خود را بیشتر از افراد عادی انجام دهند تا آمادگی لازم را برای انجام زایمانی راحت‎تر و سالم‎تر داشته باشند. و این تمرین ها را پس از زایمان ادامه دهند که بعد از زایمان هم قوام واژن شان زودتر به حالت طبیعی بازگردد.

ارگاسم در زنان , لذت جنسی و ارگاسم در زنان , دلایل ارگاسم در زنان

رازهای ارگاسم در زنان

 

دلایل به ارگاسم نرسیدن زنان

به ارگاسم نرسیدن زنان می‌تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم‌ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.

عدم تمرکز: اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی‌توانند آن را بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که تمام مغز را اشغال می‌کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می‌شود. سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید.

ترس و استرس: هستند برخی از زوجین که حتی ماه‌ها بعد از ازدواج نیز موفق به برقراری دخول و برداشتن بکارت نشده اند ، احساس ترس از درد و سوزش علاوه بر اینکه میتواند باعث کاستن از تحریک جنسی شود همچنین می‌تواند باعث تلقین نسبت به آن نیز شود همچنین ترس و استرس میتواند باعث ایجاد اسپاسم نیز شود.

درد: درد در حین دخول به می‌تواند ناشی از : تنگی دهانه واژن، نوع بکارت، عفونت،خشکی دهانه واژن ، گرفتگی عضلات و اسپاسم باشد که میتواند در ارگاسم موثر باشد.

عدم پیشنوازی و معاشقه کافی: هستند مردانی که بلافاصله قصد دارند سراغ آخرین مرحله بروند در برخورد با خانم ها در رابطه جنسی باید قدم به قدم پیشروی کرد.

تنش: اکثر زنان به اشتباه تصور می‌کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است؛ اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است. زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها  ساق پا ؛شکم، باسن و… در رسیدن به ارگاسم درگیر می‌شوند. اکثر زنان می‌گویند هنگام ارگاسم انقباض در لگن را احساس می‌کنند.

تشخیص رسیدن به ارگاسم در زنان

اگر بدانید دقیقا چه اتفاقی برای زنان در حالت ارگاسم رخ می دهد، پس به راحتی می توانید تشخیص دهید به ارگاسم رسیده است یا خیر:
۱- نوک پستانها سفت میشود نفس نفس زدنهای تند ممکن است نشان دهنده این باشد که خانمتان حتما ارضاء شده

۲- احساساتی میشود بعضی از مواقع به ارگاسم رسیدن زن چنان موجی از احساست در او بوجود می آورد که شروع به گریه میکند
۳- به خواب میروند البته بیشتر مردم تصور میکنند این حالت درمردان بیشتر نمایان میشود اما در حقیقت این چنین نمی باشد به خاطر داشته باشید اگر زن شما بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به شما کرد بی احترامی از جانب او تلقی نکنید این خود نشانه خوبی از ارضاء شدن آن میباشد
۴- نیاز به آغوش صمیمی : بعد از به ارگاسم رسیدن مایلند که شما محکم آنها را در آغوش بگیرید این کار احساس حوبی به آنها دست میدهد و به عنوان خاتمه کار مفید میباشد
۵- نمیتواند راه برود: بعد از به ارگاسم رسیدن به علت لرزش پاها قادر به راه رفتن نمیباشد لرزش پاها و بدن بدین معنی است که شما بعنوان یک مرد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اید
۶- نمیتواند در موردش حرف نزند : اگر خانمتان پس از اتمام کار نتوانست در مورد سکس با شما صحبت نکند یا برخی مواقع حرفهای حین سکس را تکرار میکند این نشانه خوبیست

۷- لبخند رضایت : شما میدانید راجع به چه چیزی میگویم زمانی که خانمتان تا مدتی بر اساس بوجود آمدن حس خوبی که نسبت به شما بعد از انجام سکس و به ارگاسم رسیدن دارند لبخند بر لب دارد.

 

تصورات غلط در مورد انزال زنان

۱) انزال در خانم ها وجود ندارد.

۲) تنها درصد کمی از خانم ها قادر به تجربه انزال می باشند.

۳)تمرین های واژینال نمی تواند به خانم ها کمک کند تا بتوانند به انزال برسند.

۴) فقط خانم هایی که دارای آلت تناسلی برجسته هستند، می توانند انزال داشته باشند

۵)انزال در خانم ها تنها از طریق ارگاسم واژینال صورت می پذیرد.

۶) پزشک زنان و زایمان در این مورد آگاهی دارد و می توانند خانم ها را با روش آگاهی دارد و می توانند خانم ها را با روش های صحیح انجام ان آشنا کنند.

۷) خانم ها تنها ۱ یا ۲ قطره از ماده درون بدن خود را بیرون می دهند و اگر بیش از این حد باشد (به ویژه تا حدی که برخی خانم ها ادعا می کنند تا ۱-۲ فنجان نیز می شود) ممکن است با ادرارشان مخلوط گردیده باشد.

۸) انزال خانم ها نوعی بی اختیاری در تخلیه ادرار است.

۹) تنها خانم هایی که زایمان کرده اند قادر به تجربه انزال می باشند.

۱۰) تنها یک راه برای رسیدن به انزال در خانم ها وجود دارد.

 

 

حقایق درباره ارگاسم در زنان

۱) انزال در خانم ها نشئت گرفته از ترشح غدد پارارترال می باشد

۲) خانم ها متوجه نیستند که توانایی رسیدن به انزال را دارند، تنها به این دلیل که زمان انجام آنرا نمی دانند.

۳) تکنیک های ویژه ای وجود دارد که به خانم ها آموزش می دهد تا هر زمان که اراده می کنند به انزال برسند و یا آنرا متوقف نمایند

۴) خانم ها لازم نیست که فقط از طریق ارگاسم مهبلی به انزال برسند و حتی لازم نیست اصلا ارگاسم شوند تا انزال رخ دهد.

۵) خانم ها می توانند میزان انزال خود را با پشت سر گذاشتن مراحل خاصی، افزایش دهند.

۶) خانم ها قادر هستند که در مدت زمان بسیار کوتاه چندین مرتبه، پشت سر هم، انزال را تجربه کنند.

۷) ماده ای که از بدن خانم ها خارج می شود، ادرار نیست.معمولاً چیزی شبیه به آب است، که تقریبا بی رنگ بوده وبوی خاصی هم نمی دهد و یا اگر بو بدهد، کمی بوی شیرین است.

۸) کسانی که ادعایی می کنند انزال نوعی بی اختیاری ادرار است چیزی در مورد انزال خانم نمی دانند و یا اینکه درک صحیحی از این مطلب ندارند.


 

خرید ژل های زناشویی ایموشن

۱۰ دیدگاه‌ها

  1. سلام..من حدود یکسال هستش که میل جنسیمو ازدست دادم..هیچ لذتی نمیبرم..خیلی دیربه ارگاسم میرسم اما بدون لذت وهمراه بادرد کلیتوریس..همسرم نهایت تلاشش رومیکنه اما بی نتیجه هست..این موضوع روی روحیه ی من و همسرم خیلی تاثیرگذاشته..لطفا منو راهنمایی کنید..ممنونم…

  2. نیاز به رابطه جنسی برای زنان

    ۲۵۳- نیاز به رابطه جنسی برای زنان بسیار عمیق تر و قلبی تر از مردان است یعنی مردان می توانند با ارگازم شهوانی خود موقتاً نیازشان را برطرف سازند ولی زنان تا به یک حداقل وصال قلبی نرسند کمترین رضایت جنسی نخواهند داشت. بنابر این ارگازم جنسی برای زن یک نیاز ثانوی و مستحبی تلقی می شود. در حقیقت زن در این رابطه نیازمند دریافت روح و ولایت مردش می باشد پس اگر مردش دارای این قابلیت نباشد زن در قحطی جنسی و عاطفی قرار می گیرد و به سمت افسردگی و یا فحشا می رود…

    ۲۵۴- پس اگر نیاز جنسی زن بسیار عمیق تر از مرد است پس منطقی است که زن هم از این بابت به همسرش رجوع نماید و تکبر نورزد که چنین تکبری سرنوشت او را تباه می سازد و …

    استاد علی اکبر خانجانی

    کتاب آخرالزمان خانواده ” تمدن بچه ننه”

  3. سلام میخواستم بدونم خانما میتونن بدون هیچ تماسی و فقط با تصورات و فکر کردن به ارگاسم برسند؟

  4. مطالب مفیدی بود و کاملن درسته هر دو ارگاسمو من تجربه کردم هم واژینال و هم کلیتوریس و ارگاسم واژینال لذت بخشتره و در این ارگاسم آب زیادی از واژن خارج میشه و میتونه دوسه بار یا حتی زیاد هم پشت سر هم اتفاق بیفته اگه همسرتون بلد باشه شما میتونید از این نوع ارگاسم لذت ببرید.

  5. بطور خلاصه :
    دوست عزیز سکسولوژیست ها نظرات متفاوت دارند ، ارضا شدن یا همان ارگاسم که در پایان هم آغوشى تجربه مى شود ، حس کام ، لذت روانى و جسمى حاصل از معاشقه و سکس است .
    بدیهى است که زوجین با افزایش تجربه حالات نیکوترى رو تجربه مى کنند ، در برخى خانم ها مشاهده شده که در اوج لذت مایعى پاشیده مى شود که انزل در بانوان نامگذارى شده است ، بعضى از این خانم ها حسى مشابه دفع ادرار را توصیف میکنند اما با لذت فراوان ، اما مایع مذکور ترکیبات متفاوت از ادرار دارد ، سکسولوژیست ها اعتقاد دارند انزال در برخى صورت میگیرد و اگر بانوان در پایان سکس خوددارى نکنند و حس مشابه دفع ادرار را سرکوب نکنند ، احتمالا به تجربه انزال خواهند رسید .

  6. سلام .انزال خانم ها با ارضا فرق میکند.؟؟ووقتی ارضا میشود باید حتما اب خارج شود یا نه؟؟خواهشا جواب دهید

    • با تجربه ای که من دارم در ارگاسم کلیتوریس اب کمی خارج میشه ولی ارگاسم واژینال آب زیادی خارج میشه ولذتشم بیشتره

  7. سلام راهنمایی های خوبی برای زوجها است.
    موفق باشید.

    • مردها فقط موقع خروج منی احساس خوبی دارند ولی زن ها در تمام طول عمل جنسی این احساس خوب را دارند

      • نخیر اینطور نیس ،همسر من از اول تا اخر رابطه حس خوشایند و لذتبخشی داره و حتی نمیتونه که ب زبون نیاره چه ۱۰ دقه چه ۱ سات باشه همیشه ی همیشه همینطور بوده و گاهی اینقد براش لذتبخشه که ادامه دارش میکنه تا اون حس خوب تمام نشه ..شاید فقط شما اینجور باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.