امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / جدیدترین اخبار و عکس ها از مهناز افشار و دخترش لیا

جدیدترین اخبار و عکس ها از مهناز افشار و دخترش لیا

جدیدترین اخبار و عکس ها از مهناز افشار و دخترش لیا

مهناز افشار,عکس دختر مهناز افشار,دختر مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر توانمند ایرانی بالاخره صاحب فرزند شد . مهناز افشار که هم اکنون ۳۷ سال سن دارد صاحب دختر شده است. او که مدتی است از ازدواجش با محمد یاسین رامین می گذرد، صاحب فرزند دختری شده است. مهناز افشار نام دخترش را ” لیا ” گذاشته است. لیا به معنای فرخنده می باشد. او عکس دخترش را در اینستاگرامش گذاشت و برای او دعای خیر کرد. مهناز افشار که مدتی است با محمد یاسین رامین ، فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد ازدواج کرده است . حالا صاحب فرزند دختری شده است و نام او را لیا انتخاب کرده است . محمد یاسین رامین ۳۴ سال سن دارد و شخصیتی جدا از ایدئولوژی پدرش دارد . او چندین سال در کشور آلمان زندگی کرده است . با انتشار عکس دخترمهناز افشار ، او در اینستاگرامش نوشت :

مهناز افشار,عکس دختر مهناز افشار,دختر مهناز افشار

عکس مهناز افشار و دخترش پس از زایمان

سلام

از خواندن نوشته های زیبای شما ، مهربانی شما ، ادبیات شما و پاسخهای شما هزار بار به تک تک شما بالیدم و بسیار خوشحالم  ……. لیا …۴/خرداد/۱۳۹۴ دختر ما ( به معنی فرخنده ) برایش دعا کردیم خدا حافظش باشد همیشه … بهترین دوران زندگی همین کودکیست و کودکی را تا میشود باید مراقبت کرد و زندگی کرد ….. همیشه باور دارم ، کودکان فرشتگان زمین هستند که باعث میشوند خداوند زمین و هر آنچه در زمین است را ببخشد … برای همه کودکان دعا کنیم

مهناز افشار,عکس دختر مهناز افشار,دختر مهناز افشار

عکس لیا دختر مهناز افشار

محمد یاسین رامین,مهناز افشار,عکس دختر مهناز افشار,دختر مهناز افشار

عکس مهناز افشار و محمد یاسین رامین همسرش

مهناز افشار,عکس دختر مهناز افشار,دختر مهناز افشار

عکس دختر مهناز افشار

۹ دیدگاه‌ها

  1. این دسته از آدما به ظاهر ایرونی نشون می دن اما از ته دل به جایی دیگر می اندیشن یعنی باطنشون یه چیز دیگه را میگه

  2. سلام تبریک تبریک قدم نو رسیده مبارک

  3. من مهناز افشار رو خیلی دوسدارم امیدوارم همیشه تندرست و سلامت باشن

  4. من مهناز افشا

  5. از آدمایی که اصالت خودشونو در نظر نمیگیرند ومیخواهند با ازخود بیگانگی از سرزمینهای کفر وبیداد به عاریت بگیرند بیزارم فقط کافیه یه باز نگری کنند وخواهند فهمید که ارزشهای واقعی در درون خودشان وخانواده ست آباد باش ایران اسلامی ام

  6. حالا حاملگی و بدنیا اومدن بچه مهناز اینقدر مهمه؟
    خوب طرف مثل همه زنها زاییده کار مهمی که انجام نداده چرا اینقدر بزرگش می کنید.

  7. بهت تبریک میگم .گل گل گل .امیدوارم در سایه عزت الهی در مقام مادر نیز سرفراز باشی.فراموش نکن دخترت یه دایی یعنی من .همیشه چشم به راه برای سر بلندیشه.از راه دور برای خواهرزاده عزیزم.بوس بوس بوس.کسی که دردهات براش آشناسه.اسماعیل.

  8. خیر ایشون بچشونو آمریکا به دنیا نیاوردند. خودشون گفتند که دروغه !

  9. خیلی بیجا کرده بچه شو آمریکا بدنیا آورده! واقعا متاسفم! خودشون تو فیلما همیشه نقش آدمای متشخص و عاشق ایران رو بازی میکنن…اما تو واقعیت اینطور نیستن زیاد! خانم افشار دیگه از چشم ملت افتادی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.