امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / آیا پخش سریال در حاشیه متوقف خواهد شد؟

آیا پخش سریال در حاشیه متوقف خواهد شد؟

آیا پخش سریال در حاشیه متوقف خواهد شد؟

در حاشیه,سریال در حاشیه,سریال تلویزیونی در حاشیه

سریال در حاشیه که چندی است با بازگشت مهران مدیری به تلویزیون از شبکه سه سیما در حال پخش است از ابتدای کار خود نگاه های زیادی را به سمت خود معطوف کرده است. در ادامه میخوانیم که آیا پخش این سریال متوقف خواهد شد یا ادامه دارد…

به گزارش روابط عمومی مرکز نمایش‌های سیما، مرحله اول سریال در حاشیه در ۳۰ قسمت تولید شده که پخش آن از ششم فروردین از شبکه سه آغاز شد. این سریال تا دو هفته آینده در جدول پخش شبکه سه خواهد ماند.

با پایان پخش فصل اول، تولید مرحله دوم «در حاشیه» آغاز می‌شود. در این مرحله هم یک بیمارستان و پزشکان و بیماران آن دستمایه داستان قرار می‌گیرند. مرحله دوم سریال در حاشیه بعد از ماه رمضان از شبکه سه پخش خواهد شد. مهران مدیری، ‌سیامک انصاری، مهران غفوریان، فلامک جنیدی، سحر زکریا، الیکا عبدالرزاقی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک پوریان، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی برخی از بازیگران این سریال هستند که فیلمنامه آن به سرپرستی امیرمهدی ژوله نوشته می‌شود. امیرمهدی ژوله سرپرست نویسندگان و الهه زارع‌نژاد، امیر برادران، امیر وفایی و امیرعباس پیام نویسندگان این سریال هستند که این گروه زیر نظر مهران مدیری مشغول نگارش متن‌های در حاشیه هستند.

نزدیک شدن «شمعدونی» به پخش

پخش سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی که در ۵۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده، به احتمال زیاد از دوازدهم اردیبهشت و همزمان با زادروز حضرت علی (ع) از شبکه سه آغاز می‌شود. این سریال آخرین مراحل فنی و آماده‌سازی را سپری می‌کند. در سریال شمعدونی حسن معجونی، آتنه فقیه‌نصیری، محمد نادری، نگار عابدی، محسن قاضی مرادی، رویا میرعلمی، ویدا جوان، امیر کاظمی، محمدرضا داوودنژاد، قدرت‌الله ایزدی، عرفان برزین و… بازی می‌کنند.

داستان این سریال درباره دو خانواده است که ماجراهای طنزی برای آنها به وجود می‌آید. فیلمنامه شمعدونی را سروش صحت و ایمان صفایی نوشته‌‌اند. در سریال شمعدونی پیمان قاسمخانی به عنوان مشاور با صحت همکاری می‌کند و مهراب قاسمخانی هم طراحی صحنه را به عهده دارد.

همچنین برادران قاسمخانی این روزها مشغول نوشتن فصل دوم سریال پژمان هستند. داستان این فصل در ادامه سری قبل آن خواهد بود و ماجراهای پژمان جمشیدی، فوتبالیستی را به تصویر می‌کشد که دوره اوجش را پشت‌سرگذاشته و اکنون با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است.

در این سریال علاوه بر پژمان جمشیدی، سام درخشانی، شقایق دهقان، بهاره رهنما، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه‌خواه بازی خواهند کرد و کارگردانی آن را هم سروش صحت به عهده خواهد داشت.

ادامه یادداشت‌ های یک زن خانه‌دار از اردیبهشت

اداره کل نمایش سیما با انتقال سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار از شبکه چهار به شبکه پنج شرایط تولید آن را مهیا کرده و تصویربرداری این سریال که مدتی است متوقف شده بزودی آغاز می‌شود.

اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده این سریال درباره ادامه تولید یادداشت‌‌های یک زن خانه‌دار به جام‌جم گفت: تصویربرداری قسمت‌های باقیمانده از اوایل اردیبهشت ماه به کارگردانی مسعود کرامتی آغاز می‌شود. اکنون ۲۰ قسمت از این سریال ۴۵ قسمتی آماده شده است.

وی ادامه داد: این سریال برای شبکه پنج تولید می‌شود و قرار است بعد از ماه رمضان از این شبکه پخش شود. همزمان با تولید، امیر ادیب‌پرور تدوین سریال را انجام می‌دهد و افشین عزیزی هم موسیقی آن را می‌سازد.

سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در هر قسمت یک داستان مستقل را روایت می‌کند و شش شخصیت اصلی دارد که نقش آنها را شقایق دهقان، فریبا جدی‌کار، امیررضا دلاوری، پردیس احمدیه، محمود بهروزیان و علی عامل‌هاشمی بازی می‌کنند. شقایق دهقان در این سریال نقش شیوا را بازی می‌کند که در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و یادداشت‌های روزانه‌اش را در یک وبلاگ می‌نویسد و تجربیاتش را در اختیار خوانندگان این وبلاگ قرار می‌دهد. مخاطبان وبلاگ شیوا، خاطرات و تفکرات او را می‌خوانند و نظراتشان را با او در میان می‌گذارند. گاهی برای حل مشکلات به او کمک می‌کنند و بعضی اوقات از مشاوره‌های او استفاده می‌کنند.

فیلمنامه این سریال توسط گروهی از نویسندگان به سرپرستی علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده است. یادداشت‌های یک زن خانه‌دار یکی از سریال‌های آپارتمانی تلویزیون است که همه ماجراهایش در یک ساختمان مسکونی رخ می‌دهد.

«نفس گرم» برای شبکه یک

محمدمهدی عسگرپور سریال تلویزیونی «نفس گرم» را برای پخش از شبکه یک کارگردانی خواهد کرد. عسگرپور که در کارنامه تلویزیونی خود ساخت سریال‌هایی مانند جراحت و شیدایی را دارد، فیلمنامه نفس گرم را خودش نوشته است.

به گزارش روابط عمومی مرکز امور نمایشی سیما،‌ داستان این سریال درباره زنی به نام مهتاج است که سال‌هاست بچه‌دار نشده. همسر او مرتضی در تصادفی از دنیا می‌رود. مهتاج پس از مرگ همسرش مطلع می‌شود او پنهانی ازدواج کرده و…این سریال که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای طراحی شده، اکنون مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند و پس از انتخاب نهایی عوامل و بازیگران تصویربرداری آن ظرف ده روز آینده شروع می‌شود.نفس گرم را سیدمحمود رضوی تهیه می‌کند که سال گذشته سریال‌های پرده‌نشین و معراجی‌ها را تهیه کرد که از شبکه یک پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.