امازینگ / اخبار / اخبار اقتصادی / زمان دقیق واریز یارانه خرداد ۹۴ چه روزی است

زمان دقیق واریز یارانه خرداد ۹۴ چه روزی است

زمان دقیق واریز یارانه خرداد ۹۴ چه روزی است

یارانه خرداد 94, یارانه های خرداد 94, زمان واریز یارانه خرداد 94

یارانه خرداد ۹۴ با تاخیر واریز میشود

مبلغ یارانه خرداد ۹۴ همچنان به مانند ماه های قبل همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر بحساب سرپرست خانوار واریز میشود.زمان دقیق واریز یارانه خرداد ۹۴ هنوز مشخص نشده است. ۲۲ هر ماه زمان واریز یارانه هاست یارانه اردیبهشت ۹۴ با دو روز تاخیر ۲۴ اردیبهشت پرداخت شد طبق آخرین خبر ها پیش بینی میشود یارانه خرداد ۹۴ در ۲۳ یا ۲۴ خرداد واریز شود.

حذف یارانه پردرآمد ها

دولت طبق تبصره ۲۰ قانون بودجه موظف به شناسایی اقشار پردرآمد و حذف یارانه ۶ میلیون نفر بوده و اینکه یارانه نقدی را به خانوارهای نیازمند واقعی پرداخت کند. با شروع حذف یارانه پر درآمد ها از فهرست سازمان هدفمندی یارانه ها و در ادامه اعتراض بخشی از حذف شدگان، دولت تصمیم گرفت شکایات آنها را دریافت کند و از راه اندازی سامانه ای برای ثبت درخواست ها خبر داد. بر این اساس وزارت کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از پنجم خردادماه سامانه yaraneh10.ir راه اندازی شده و متقاضیان می توانند به مدت یک ماه اعتراض خود را نسبت به حذف یارانه ثبت کنند اما در ادامه، مدت این پاسخگویی به ۱۵ روز یعنی تا ۲۰ خرداد کاهش یافت.

اما وزارت کار و رفاه اجتماعی در آخرین اطلاعیه خود از تمدید مهلت تعیین شده تا پایان خرداد ماه خبر داد و اعلام کرد که افراد حذف شده از جمع یارانه بگیران می توانند در صورت تمایل تا زمان تعیین شده برای اعلام اعتراض خود به سامانه مربوطه مراجعه کنند. معترضان به حذف یارانه حدود ۱۱ روز دیگر برای اعلام شکایت خود مهلت دارند و پس از انجام بررسی ها، درصورت حذف به دلیل خطای احتمالی یا تشخیص برای استحقاق دریافت یارانه، مجدد به فهرست یارانه بگیران بازخواهند گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.