امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / دانلود قسمت ۱۹ و ۲۰ ماه عسل ۹۳ ماجرای افتادن در چاه

دانلود قسمت ۱۹ و ۲۰ ماه عسل ۹۳ ماجرای افتادن در چاه

دانلود قسمت ۱۹ و ۲۰ ماه عسل ۹۳ ماجرای افتادن در چاه

قسمت 19 ماه عسل 93, احسان علیخانی

داستان برنامه ماه عسل در روز های شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ تیر ماجرای عجیب زنی بنام ژیلا نقوی اعلایی و همسرش بود که ۷ شبانه روز در چاه بودند و بالاخره زن جوان نجات باقت و همسرش درگذشت . ژیلا نقوی و همسرش ۲۳ مرداد ماه سال گذشته ینی سال ۹۲ و بر اثر تشویق‌ ها و ترغیب‌های کارگرشان و به انگیزه پیدا کردن گنج راهی یکی از مناطق اطراف شهر سمنان می‌شوند. اما کارگر پس از درگیری با همسر ژیلا نقوی، او و شوهرش را نیز به چاه می‌اندازد.

ژیلا نقوی

وی ۷ شب در چاه می‌ ماند و در حالی‌ که جنازه همسرش نیز در کنار او است از این حادثه جان سالم به در برده و پلیس با پیگیری‌های خود، تحت نظر قرار دادن کارگر و اعتراف گرفتن از او موفق به پیدا کردن وی می‌شود.ژیلا نقوی پس از حضور در برنامه ماه عسل در روز شنبه ۲۸ تیر ۹۳ بدلیل کمبود وقت نتوانست به همه سوالات مربوط به این حادثه پاسخ دهد به همین علت او بار دیگر در روز یکشنبه ۲۹ تیر ۹۳ در برنامه حاضر شد و به برخی مسائل دیگر این ماجرا پرداخت . او در مورد سوالی که انگیزه اصلی کارگرشان از این کار چه بوده گفت : این مساله حتی برای خودم و خانواده ام هم روشن نشده و هنوز بازجویی از آن شخص ادامه دارد و تاکنون به جوابی نرسیده اند . اما تصور میکنم شاید بدلیل اینکه همسرم او را تحت فشار قرار داده بودید که یا هزینه ایی که تا الان برای یافتن گنج از ما گرفته ایی رو پس بده یا اینکه گنچ را به ما نشان بده , او مجبور به چنین کاری شده است .

 

قسمت 20 ماه عسل 93, ژیلا نقوی

و در سوالی دیگر که احسان علیخانی از او پرسید که چگونه مامورین انتظامی و آتش نشانی او را یافته اند پاسخ داد : ساعاتی قبل از اینکه من و همسرم به محل قرارمان در بیابان برویم همسرم به دوستش میگوید : من و ژیلا داریم میریم جایی اگه تا ساعت ۸ نیامدیم یا خبری از ما نشد یک نامه تو گاوصندوق گذاشتم اونو بخون . تو اون نامه ماجرا رو تعریف میکنه که ما داریم میریم برای تقسیم گنج و از کارگرشون شماره تماس و نشانی کارگرشون رو هم میده و خلاصه دوست همسرم بلافاصله بعد از اینکه ما به خانه برنگشتیم ماجرا رو به پلیس خبر میده و بلافاصله فرد دستگیر میشه اما ۷ روز طول میکشه تا اعتراف کنه و محل اون چاه رو به مامورین اطلاع بده .

 

در ادامه میتوانید قسمت ۱۹ و ۲۰ برنامه ماه عسل ۹۳ رو که به این ماجرا پرداخته رو دانلود کنید .

لینک دانلود قسمت ۱۹ ماه عسل ۹۳

حجم : ۳۰۸ مگابایت

لینک دانلود قسمت ۲۰ ماه عسل ۹۳

حجم : ۱۶۴ مگابایت

نویسنده : آمازینگ

یک دیدگاه

  1. کلیپها خیلی مکث داره.دوستان دانلود نکنن….همش وایمیسته توی پخش کردن و دیدن این دو قسمت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.