امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / پاسخ علی اصحابی به منتقدان اجرای زنده اش در شبکه شما + فیلم

پاسخ علی اصحابی به منتقدان اجرای زنده اش در شبکه شما + فیلم

توضیحات علی اصحابی پیرامون اجرای زنده اش در شبکه شما + فیلم

عکس علی اصحابی 93 , اجرای زنده علی اصحابی, برنامه هفت ترانه

سه شنبه هفته قبل بود که علی اصحابی در برنامه هفت ترانه شبکه شما ترانه ایی رو بصورت پلی بک و زنده اجرا کرد .  اما بعد از این اجرا بود که برخی رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی از اصحابی انتقاد کردند .

در یکی از سایت های خبری نوشته بودند :به نظر می رسد علی اصحابی در این ویدئو، شعر ویدئویش را به کلی فراموش کرده یا اصلا حالش خیلی مساعد اجرا روی آنتن زنده نیست و تنها کاری که به ذهنش می رسد این است که میکروفون را جلوی دهانش بگیرد که کسی نبیند دارد چه می خواند !

عکس علی اصحابی 93 , اجرای زنده علی اصحابی, برنامه هفت ترانه

علی اصحابی به این انتقادات پاسخ داده است که در ادامه می خوانیم :

 

«متاسفم که با گذشت این همه سال از آغاز به کار فعالیت های موسیقی ام، همچنان برخی ها با تنگ نظری و اعمال سلیقه شخصی، سعی در تخریب وجهه من دارند!»

وی که در این اجرا در برابر دوربین های پخش زنده و در حالی که اجرایی پلی بک داشت ولی با انرژی و هیجان فراوان و حرکات خاص ظاهر شده، ادامه داد: «تا کی خواننده ها و اهالی موسیقی باید سیبل و قربانی تنگ نظری عده ای خاص باشند؟ باور کنید شدت فشارها به من به قدری بالا بود که به حال و اوضاع موسیقی در کشور و خودم گریه ام گرفته بود. من با آن حرکات فقط خواستم بینندگان برنامه را شاد کنم. مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند، من هم سعی کردم اندکی به دوستداران فرهنگ و موسیقی حالِ خوب و انرژی مثبت القا کنم.»

 

این خواننده با «عجیب» توصیف کردن شدت حمله ها به او و نوع اجرایش در این برنامه، توضیح داد: «هرگز فکر نمی کردم برعکس گرفتن میکروفن یا تعظیم در برابر ملتی که همه دار و ندارم را از آنها دارم، تا این حد برای بعضی تندروها نگران کننده باشد. من ده سال تمام است که کار می کنم و از این ده سال، پنج سال اش را ممنوع الکار بودم. در سالهایی هم که فعالیت های رسمی خود را از سر گرفتم، همه حواسم بر این موضوع بود که بتوانم بهترین آثار را برای مخاطبان هنر تولید و ارائه کنم.»

 

علی اصحابی همچنین درباره توجه ویژه اش به آثار مفهومی و نگاه فرهنگی در کارهای تولیدی خود گفت: «این آقایانی که دارند به من انگ های مختلف می زنند، وقتی من در صفحه شخصی ام برای کمک به معلولین و جانبازان درخواست کمک و اطلاع رسانی کردم کجا بودند؟ چرا وقتی برای امام رضا (ع) قطعه ای را خواندم حتی منتشرش نکردند؟ وقتی برای خرمشهر و شهدا کار زدم حتی باز نشرش نکردند و خبرش را روی خبرگزاری هایشان نرفتند؟ آنها دروغ گو هایی هستند که فقط قصد شان تخریب وجهه هنرمند است. خود من از بطن خانواده شهدا به جامعه هنری معرفی شده ام و حساسیت هایم بیشتر از همه در این قبیل مواقع است. امیدوارم خداوند بزرگ همه ما را به راه راست هدایت کند.»

عکس علی اصحابی 93 , اجرای زنده علی اصحابی, برنامه هفت ترانه

اصحابی  در انتهای صحبت هایش نیز درباره انتشار خبر «برخورد مسئولین صداوسیما با او و ممنوع التصویر شدن اش در رسانه ملی» نیز توضیح داد: «این برنامه سه شنبه به صورت زنده روی آنتن رفت و جمعه هم باز پخش شد. اگر مشکلی داشت، هرگز اجازه بازپخش آن داده نمی شد. احترام خاصی هم به مسئولین صداوسیما داشته و دارم و از حمایت هایشان ممنونم. از همه هوادارانم نیز که در این روزها از انتشار این اخبار ناراحت شدند عذر خواهی می کنم و امیدوارم به زودی با انتشار آثار جدید به دیدار شان بیایم.»

 

عکس علی اصحابی 93 ,دانلود اجرای علی اصحابی, کلیپ عجیب علی اصحابی

 

.

.

لینک دانلود فیلم اجرای زنده علی اصحابی در برنامه هفت ترانه شبکه شما

 

۲۶ دیدگاه‌ها

  1. علی جان دمت گرم.البته حسود همه جا هست واسه تخریب احمقانه کسانی که کارشون را خوب بلدن و حرفه ای هستن.دمت گرم.دوست دارم خیلی زیاددددددد.

  2. در جواب دوستانی که اینجا انتقاد کزدن بگم همتون میرید ماهواره بدتر از این رو می بینید حالا خواهشا فاز متفکر و منتقد بر ندارید با تشکر

  3. سلام. یکی بگه سال اقتصادو فرهنگ چه ربطی به جلف بازیه تو داره؟خواهشا به اینا بگید جوان خون نه خواننده..
    لابد اون شلوارم پوشیدی که بیشتر بخندونی؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. سلام.من طرفداره علی اصحابی نیستم و منتقد هم نیستم.
    اصلا این اجراشو توی تلویزیون ندیدم و از اینترنت دیدم.
    فقط میتونم بگم کلی خندیدم.
    دستش درد نکنه که مارو خندوند مخصوصا وقتی که میکروفن رو برعکس گرفت دستش، خیلی خنده دار بود.

  5. کیلوییی خواننده شدن همینه دیگه ، بعدم تا گیر کرد ، از مقام معظم رهبری مایه بذاره ، چه ربطی داره آخه مرد حسابی؟ ، مگه تو قراره مردم و بخندونی؟ !!
    حداقل مرد باش بگو اشتباه کردم ، جو گیر شدم ، خراب کردم ، این بهونه ها چیه

  6. من با دیدن این اجرا واقعا طرفدارت شدم به دوستانم هم پیشنهاد میدم از چنین خواننده ای بی نصیب نشند — آقایی

  7. همتون دارید میسوزید خیلی هم خوب بود لیاقت همچین اجرایی رو نداشتید.

  8. سلام خیلی میتونست از این موقیت و فضا استفاده بهتری بکنه!!!

  9. من صدای علی اصحابی رو خیلی دوست دارم …ولی اون حرکات نمیدونم تو ایران جلف هیت دیگه واینکه به خودش نربوط هست شما ها حرص جی رو میخورین؟؟؟؟؟؟!!!

  10. علی اصحابی یکی از بهترین خواننده هایی که تا حالا دیدم
    من که با صداش خیلی خاطره دارم
    بافرض اینکه حرکاتش غلط بوده وزشت
    دلیلی نداره انقدر بکوبنش
    یعنی واقعا تو شخصیت این آنسان نکته مثبتی نیست که مت همش دنبال پرداختن به نکات منفیشیم؟؟؟؟؟
    به هر حال حضرت علی میفرماید : اگر برادرت عذری نداشت برایش عذری بتراش!!!

  11. من واقعا براتون متأسفم ک ب خودتون اجازه میدید خیلی راحت ب خواننده محبوب کشورمون توهین کنید..شما ی عده ادمای بی فرهنگ و شخصیت هستید ک با طرز فکرای غلطتون علی و ناراحت میکنید..علی هرجوری ک دلش بخواد میتونه لباس بپوشه و این قضیع ب من و شما ربطی نداره..درضمناونایی ک از لباسش ایراد گرفتن خییییلی سطح فکرشون پایین بوده..شما اگه ب لباس مناسب معتقدی حواست ب طرز پوشش خودت باشه ن اینکه بخوای از دیگران ایراد بگیری..ما ایرانیا ب جای اینکه پشت هم باشیم فقط تو فکر تخریب همیم..متأسفم براتون..علی جان من از طرف همه ازت معذرت خواهی میکنم..تو واقعا فوق العاده بودی و هستی..

  12. باسلام خدمت همه عزیزان.بانظرشما موافقم باید یکم سنگین تررفتارمیکرد ولباس میپوشید تاشخصیتشوحفظ کنه وتوهین نشنوه همین پویا بیاتی برنامه سینماگلخانه اورده بودن روز۲۵مهرماه ۹۳ چقدمتین وموقربود قشنگ یه کت وشلوار مردانه خوشگل پوشیده بود مثل جنتلمنا شده بود هیچ حرکت جلفی هم ازش سرنزد جای هیچ ایرادی هم نزاشته موفق باشین

  13. سلام مگه شما نمیگید ازادی ازادی؟؟پس کجاست؟؟به شلوارش چیکار دارید؟؟من خودم طرف دار پروپا قرص اقای اصحابی هستم اگه پای چوبه دار هم برم بازم من نوکرشم

  14. خیلی بی انصافید انقد که این خواننده رو زیر کوچیک نکنید علی یکی از پرطرفدار ترین خواننده های کشور مونه کاش یه ذره هم حمایتش میکردین

  15. وقتی مدیر برنامش ۵ سال این آقا رو سر کار گذاشته و نرفته دنبال مجوزش به بقیه چه ربطی داره ؟! این آقا اونقدرام معروف و تو چشم نبوده و به قول خودش بچه شهید بوده و خارج از عرف کاری نکرده که به خواهد ارشاد دیر بهش مجوز بده ، در ضمن ما باید به این مطلب توجه داشته باشیم که نباید این خواننده و کسای دیگه رو زیر سوال ببریم این افراد شخصیتشون همینه ، اون کسایی باید زیر سوال برن که به جای شایسته سالاری روابط و ضوابط رو اصل قرار میدن ، در هر جای دنیا اگه چنین مشکلی پیش بیاد از چشم خواننده نمی بینند از چشم مدیر برنامه کار نا بلد یا کمپانی حامی اون هنرمند میبینند .

  16. سلام.فکر می کردم تلوزیون با احتیاط زیاد مهماناشو انتخاب می کنه(البته فقط فکر می کردم)ولی الان بادیدن ایشون اصولا فهمیدم تلوزیو ما هم دقیقا شده مثل همون ….که هر کی می خواد سرو می اندازه پایینو میره توش.بعدم خواننده ی خیلی محترم شما با اون حرکات اصلا رو فرم بودی؟خود من که زنده برنامه رو دیدم یه لحظه فکر کردم دارم ماهواره می بینم.بعدم چه ربطی داره به بحث رهبری و …شما ی کم حرکاتت رو بهتر کن ما بیشتر به وجد میایم.

  17. هر جای دیگه غیر از تلویزیون بود انقد زشت نبود واقعا مایه خجالت بود…..ولی بااین همه حال بازم دوسش دارم

  18. هر جای دیگه غیر از تلویزیون بود انقد زشت نبود واقعا مایه خجالت بو……ولی بااین همه حال بازم دوسش دارم

  19. اون از شلوار تنگ و حرکات مسخره اش،اینم از توجیه بی ربطش!!! خل شده واقعاً

  20. چه قبول بکنید چه نکنید اون حرکات و جلف بازیا در شان شما و البته یک برنامه تلویزیونی نبود! من که داشتم شاخ درمی آوردم! ضمنا لطفا بی جهت از رهبری مایه نذارید. اتفاقا این کار شما کاملا ضد فرهنگ و بیشتر ناامید کننده بود تا شادکننده بزرگوار… امیدوارم دیگه شاهد این حرکات نباشیم…

  21. آخه برادر من چه ربطی داره به مقام معظم رهبری چرا تا تقی به توقی می خوره برای لا پوشونی کردن کارامون می ریم خودمون رو به رهبر می چسبونیم…
    آخه این حرکات جلف چه ربطی داره به ولایت وولایت مداری؟؟

  22. با سلام خدمت علی آقا.
    من نه منتقدم نه ضد فرهنگی خیلی اتفاقی سر از این وب سایت در آوردم. حرکات و رفتارتو لباس نامناسب و تنگی که پوشیده بودی زشت جلوه داد واقعا اون شلواری که پوشیده بودی مناسبت نبود.

  23. دادااااش،علی جون چه ربطی داره،توام مثل همونایی که حرفشونو زدی داری میزنی تو جاده خاکی…خرمشهر و معلولین و جانبازایِ بنده خدا و … انتظارِ زیادی نیست از یه خواننده ی حرفه ای که شعرِ معروفِ خودش رو حفظ باشه،اگرم نیستی ایرادی نداره،قبل از برنامه تمرین کن،از خواننده ای مثل شما بعید بود،یکم برایِ مخاطبات احترام و ارزش قائل شو داداش،
    Reaction هات همه از شعرت عقب بود،خودت بشین یه بار ببین چیکار کردی…من نه دشمنم نه ضد فرهنگم نه قاتلِ هنرمندا،یکم حرفه ای تر نگاه کن به خوانندگی 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.