امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / فرزاد فرزین خواننده رسمی ایران در جام‌ جهانی شد

فرزاد فرزین خواننده رسمی ایران در جام‌ جهانی شد

فرزاد فرزین خواننده رسمی ایران در جام‌ جهانی شد

فرزاد فرزین ,عکس فرزاد فرزین ,فرزاد فرزین 93 ,خواننده جام جهانی فرزاد فرزین ,جام جهانی 2014

عکس فرزاد فرزین ۹۳

فرزاد فرزین درباره اجرایش در جام جهانی فوتبال هنرمندان چنین توضیح داد: چند کار پر انرژی و چهار قطعه انگلیسی را برای این اجرا تدارک دیده ایم و تمام سعی ما این است که با برنامه ای انرژیک و قوی بتوانیم سفیر فرهنگی خوبی برای ایران در این رقابت ها باشیم.

 

این برای نخستین بار است که یک خواننده پاپ از ایران به صورت رسمی در یک فستیوال جهانی شرکت می کند. این در حالی است که محل برگزاری اجراهای زنده در یک محوطه باز با گنجایش پانزده هزار نفر پیش بینی شده است و این اجراها همه روزه از شبکه Russia 2 به صورت زنده در تمام جهان پوشش داده می شود.

هیات داوران این فستیوال در بخش های مختلف پرفورمنس، کنسرت، حرکات آیینی همه ساله با انتخاب بهترین های بخش های مختلف، انگیزه حاضران در این فستیوال را برای حضور در این برنامه‌ها چند برابر کرده اند و همه ساله شبکه های معتبری چون MTV به معرفی استعدادها و ستاره های برگزیده این فستیوال پرداخته اند.

فستیوال  Art Footballهمه ساله در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود و هنرمندان کشور های مختلف در قالب تیم های فوتبال در گروه های چهارتیمی رقابت هایی جذاب را برگزار می کنند که همواره با پوشش قوی رسانه ای نیز رو به رو می شود. تیم هنرمندان ایران برای نخستین بار است که به دعوت رسمی کمیته برگزاری مسابقات در این فستیوال حضور دارد. در دوره قبلی این رقابت ها «پله» اسطوره فوتبال برزیل به همراه یک گروه محلی برزیلی روی صحنه آمد و به اجرای موسیقی پرداخت.

فرزاد فرزین ,عکس فرزاد فرزین ,فرزاد فرزین 93 ,خواننده جام جهانی فرزاد فرزین ,جام جهانی 2014

عکس فرزاد فرزین ۹۳

تیم هنرمندان ایران در این دوره از بازیها با تیم های برزیل، استونی و آلمان هم‌گروه است و در گروه‌های دیگر نیز کشورهایی از جمله ایتالیا، روسیه، کره جنوبی حضور دارند.

شکل برگزاری این رقابت ها نیز در نوع خود جالب توجه است و پس از برگزاری رقابت های فوتبال در هر روز، نماینده های فرهنگی کشور های مختلف در شاخه های گوناگون به اجرای برنامه می پردازند که اجرای حرکات آیینی و برگزاری کنسرت از جمله این برنامه های فرهنگی است که معمولا با استقبال قابل توجهی نیز رو به رو می شود.

این دوره از رقابت ها از تاریخ ۲۳ May (دوم خرداد) تا ۱ June (یازده خرداد) در شهر مسکو و فضای باز و تجهیز شده  recreation park برگزار خواهد شد.

چهره هایی از قبیل علی سلیمانی، پویا امینی، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، محمدرضا عیوضی، سید جواد هاشمی از هنرمندان حاضر در ترکیب تیم هنرمندان ایران در این رقابت ها هستند.

۶ دیدگاه‌ها

  1. لااااااااایییییکککککککک
    با تشکر از شما

    پرچم بالاست فرزادیااااااا

  2. فرزاد فرزین بهترینه یه نگاهی به آهنگ جنونش بکنین میفهمین

  3. فرزااااااااااااااد بهترییییییییییینه
    رو دست نداره

  4. ارشیــــــــــــــا

    احسان باید بره جلو بوق بزنه

  5. وا به فرزاد فرزین چه ربطی داره پس احسان خواجه امیری چی …اهنگش محشره جیگر طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.