امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت ۴ در فیسبوک

کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت ۴ در فیسبوک

کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت ۴ در فیسبوک

سریال پایتخت 4 ,داستان سریال پایتخت 4 ,عکس های سریال پایتخت 4 ,ساخت سریال پایتخت 4

سریال پایتخت ۴

در حالیکه سریال تلویزیونی «پایتخت» سه شنبه دوازدهم فروردین با پخش قسمت نهایی خود به سری سوم این مجموعه تلویزیونی پایان داد، به دنبال استقبال گسترده مخاطبان، کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت ۴ ″ در شبکه اجتماعی فیس بوک به راه افتاده است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» در حالی یا استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه گردیده و موفق به جذب حداکثری مخاطبان نوروزی سیما شده است که تاکنون سابقه نشان داده، سری سازی از مجموعه‌های تلویزیونی در ایران سرانجام خوبی نداشته است.

شخصیت‌ پردازی های صمیمی و دوست داشتنی به همراه بازی های روان و باورپذیر هنرمندان، بهره گیری از لهجه و آداب و رسوم و فرهنگ اقوام ایرانی، طنز شیرین و بدون اغراق و نزدیک به عامه مردم در فیلم نامه و کارگردانی حرفه ای سیروس مقدم، از جمله عواملی می باشند که منجر به تولید مجموعه ای شده اند که پس از پخش سری سوم آن، هنوز هم مخاطبان عطش و مطالبه ی ساخت سری چهارم را دارند.

راه اندازی «کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت ۴ در شبکه اجتماعی فیس بوک که تا لحظه تنظیم این خبر با بیش از ۱۳۰۰۰ هوادار با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده است، حاکی از محبوبیت کم نظیر و غیر قابل انکار این مجموعه تلویزیونی در میان مخاطبان است.

۲ دیدگاه‌ها

  1. امیدوارم بسازنش آخه هیچ برنامه ی درست و حسابی تو عید نمیده که آدم نگاه کنه
    و امیدوارم که سال۱۳۹۴ برای همه هموطنان عزیز پر از شور و نشاط باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.