امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / پخش داستان قسمت آخر سریال مرحمت + دانلود

پخش داستان قسمت آخر سریال مرحمت + دانلود

داستان قسمت آخر سریال مرحمت + دانلود

داستان قسمت آخر سریال مرحمت

خلاصه داستان قسمت های آخر سریال مرحمت

نارین (Ozgu Namal) یک دختر موفق است که در یک محله فقیر با خانواده اش زندگی می کند. پدرش رجب (Turgut Tuncalp) یک کار ثابت ندارد و به الکل معتاد شده است. به همین دلیل، نارین توسط پدرش همیشه مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. تنها چیزی که که نارین در این زندگی میخواهد تبدیل شدن به یک زن موفق است تا بتواند بر روی پاهای خود بایستد.

داستان قسمت آخر سریال مرحمت,سریال مرحمت

بنابراین، او خیلی سخت کار می کند و تبدیل به سخت کوش ترین و موفق ترین دانش آموز مدرسه می شود. با این حال، پدر او رجب نمیخواهد او را به مدرسه برود. او می خواهد نارین شروع به کار کند و برایش پول بیاورد. به همین دلیل، نارین به صورت مخفیانه از پدرش کار می کند.

خلاصه قسمت های آخر فصل یک سریال مرحمت:
در قسمت های آخر سریال مرحمت،خواهر دنیز “ایرماک” و عشق اول نارین یعنی فرات تصمیم به جدایی می گیرند ولی به هیچ کس این موضوع را بازگو نمی کنند و با ظاهر سازی وانمود می کنند که در حال تدارک مراسم عروسی هستند. در همین حین ایرماک مشغول طراحی نقشه های شیطانی است.
شادیه پیدا شده و با خواهرش نارین مشغول زندگی کردن است.
به نظر می رسد شادیه از قبل باردار شده بود و تصمیم داشته نوزادش را به یک خانواده برای سرپرستی بدهد. ولی تاکنون معلوم نشده است که بچه به دنیا آمده یا نه!
از آن طرف دنیز رابطه اش با نامزدش به هم خورده است و به تازگی دل به سرمد سپرده است.حتما از خودتان می پرسید که سرمد کیست؟ سرمد پسر روستایی ای است که از اول عاشق نارین بوده است و از دور حواسش به نارین است.
تا این جای داستان را داشته باشید تا ادامه قسمت های آخر را در همینجا منتشر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.