امازینگ / رپورتاژ آگهی / قیمت نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۰

قیمت نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۰

قیمت نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری

قیمت نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۰

امروزه با نصب کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان، دکوراسیون منزل و نمای داخلی ساختمان را می توان زیبایی خاصی بخشید و با صرف هزینه ی مناسب تغییرات دلخواه را به فضای منزل و کسب و کار خود ایجاد نمایید، اگر از قیمت نصب کاغذ دیواری و قیمت نقاشی ساختمان در ۱۴۰۰ و اجرت نصاب و نقاش اطلاعی ندارید با ما همراه شوید تا از هر آنچه درباره قیمت نصب کاغذ دیواری آگاهی پیدا کنید و بهترین انتخاب را از میان انواع کاغذ دیواری داشته باشید.

برای معرفی نقاش ساختمان تهران و نصاب نصب کاغذ دیواری تهران به مراجعی مثل سایت استاده مراجعه کنید. با لیست کردن نقاشان ساختمانی و نصاب‌های کاغذ دیواری می‌توانید بر اساس نظرات و امتیاز کاربران بهترین نقاش ساختمان در تهران یا نصاب کاغذ دیواری در تهران را انتخاب کنید و مستقی تماس بگیرید.

قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۰

نوع رنگقیمت هر متر مربع (تومان)
رنگ روغن۲۸٫۰۰۰ تا ۳۷٫۰۰۰
رنگ پلاستیک۲۵٫۰۰۰ تا ۳۲٫۰۰۰
رنگ آکریلیک۲۸٫۰۰۰ تا ۳۵٫۰۰۰
رنگ بلکا۲۲٫۰۰۰ تا ۳۰٫۰۰۰
رنگ کنیتکس۲۵٫۰۰۰ تا ۳۳٫۰۰۰
رنگ مولتی کالر۲۲٫۰۰۰ تا ۳۷٫۰۰۰
نقاشی ابزار گچی۱۴٫۰۰۰ تا ۱۶٫۰۰۰
هر متر طول
نقاشی سقف شیروانی۲۵٫۰۰۰ تا ۲۷٫۰۰۰
کناف بتونه ماستیک۲۵٫۰۰۰ تا ۲۸٫۰۰۰
کناف بتونه و درزگیری۱۲٫۰۰۰ تا ۱۴٫۰۰۰
بتونه کاری۲۴٫۰۰۰ تا ۳۴٫۰۰۰
بتونه روغنی ماستیک یک دست۳۰٫۰۰۰ تا ۳۵٫۰۰۰
رنگ کنتیکس اکرلیک و روغنی۲۰٫۰۰۰ تا ۲۷٫۰۰۰
کناف بتونه ی درزگیری بدون مصالح۵٫۰۰۰ تا ۹٫۰۰۰

 

قیمت نصب کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۰

عرض هر رول کاغذ دیواریقیمت نصب به تومان
۵۰ سانتیمتر۲۵٫۰۰۰
۷۰ سانتیمتر۳۰٫۰۰۰
۱۰۶ سانتیمتر۷۰٫۰۰۰
نصب روی سقف (هر رول)۳۰٫۰۰۰

 

قیمت نصب کاغذ دیواری به عواملی مختلفی بستگی دارد برای مثال نصب کاغذ دیواری خارجی با نصب نمونه ایرانی به خاطر نوع جنس و میزان زمان بر بودن و دقت بسیار بالای آن، متفاوت است. در نصب کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل زمان بر بودن آن نسبت به مابقی نمونه های دیگر متفاوت است.

قیمت نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نصب کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان

با توجه به عوامل مختلفی که در میزان قیمت دستمزد نقاش ساختمانی نصب کاغذ دیواری تاثیرگذار هستند در ادامه این عوامل را با هم بررسی می کنیم:

  1. میزان متراژ کار

متراژ در زمان نقاشی ساختمان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. از نقاشان با تجربه برای محاسبه دقیق متراژ خانه خود مشورت بگیرید. پنجره ها و درب‌ها تاثیر زیادی در بالا یا پایین شدن هزینه نقاشی شما دارند.

با توجه به اینکه قیمت نصب کاغذ دیواری رابطه مستقیم با میزان متراژ کار دارد هر چقدر متراژ بیشتر باشد طبیعتا قیمت نصب هم بیشتر خواهد بود، چرا که تعداد رول کاغذ دیواری بستگی به میزان متراژ دارد.

  1. نوع جنس کاغذ دیواری و رنگ نقاشی

رنگ نقاشی بسته به نوع رنگ‌کاری استفاده شده شما هزینه‌های مختلفی دارد. در زمان نقاشی ساختمان هزینه رنگ جدا محاسبه خواهد شد و هزینه دستمزد جدا. در پایین در باره دستمزد نقاش ساختمانی صحبت کردیم ولی هزینه رنگ همیشه یکسان است.

با توجه به وجود انواع مختلف کاغذ دیواری در مدل های گوناگون با رنگ های متنوع، هر مدلی دارای رول های تفاوتی می باشد و با توجه به مدل کاغذ دیواری هر چفدر قیمت کاغذ گران تر باشد میزان هزینه نصب کاغذ دیواری نیز بیشتر خواهد بود.

  1. دستمزد نقاش ساختمانی و نصاب کاغذ دیواری

تجربه نقاش ساختمان تاثیر زیادی در هزینه‌های نقاشی منزل شما دارد. هرچقدر نقاش حرفه‌ای تر باشد دستمزد بالاتری از شما دریافت خواهد کرد و به همین دلیل نقاشی خانه شما به بهترین شکل انجام خواهد شد.

یکی از عواملی که بر روی قیمت نصب کاغذ دیواری تاثیرگذار است دستمزد نصاب کاغذ دیواری است و هر چقدر میزان سابقه و مهارت نصاب بیشتر باشد طبیعتا قیمت نصب کاغذ دیواری نیز افزایش می یابد.

شایان ذکر است که هر چقدر مهارت و سابقه نصاب بیشتر باشد پرتی کاغذ دیواری و میزان مصالح مورد نیاز کمتر خواهد بود و کار با کیفیت تر انجام می شود.

  1. نوع زیرسازی دیوار

زیرسازی کار بسیار بخش مهمی محسوب می شود چرا که هر چقدر سطح زیر کار صاف و مسطح باشد کیفیت نصب کار بسیار بالاتر خواهد بود و کاغذ بهتر بر روی سطح می نشیند و زیبایی کار دو چندان می شود.

در برخی موارد میزان زیرسازی بسیار زیاد است و سطح دارای چاله و ترک های زیادی می باشد که در این صورت باید بتونه کاری و گچبری انجام شود، سپس اقدام به نصب کاغذ دیواری نمود که در این شرایط هزینه کار بسیار بالا خواهد رفت.

قیمت نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری

چه زمانی بهترین موقع برای تغییر نمای داخلی ساختمان است؟

زمانی که تصمیم دارید که دکوراسیون داخلی خود را نو نوار نمایید یکی از گزینه های روی میز نصب کاغذ دیواری می باشد چرا که هم قابلیت شستشو دارد و هم در سریع ترین زمان ممکن کار نصب انجام می شود و نیاز به جمع آوری تمام وسایل منزل و محل کسب و کار شما نیست و با توجه به هزینه پایین آن بهترین گزینه برای تغییر سریع دکوراسیون خواهد بود و قابلیت این را هم دارد که به صورت ترکیبی با نقاشی ساختمان فضای دلخواه خود را بسازید و با مشورت با کارشناسان طراحی داخلی بهترین ترکیب را برای محیط دکوراسیون خود به کار بگیرید.

خدمات نصب کاغذ دیواری عبارتند از:

خدمان نصب کاغذ دیواری خارجی و ایرانی قابلیت نصب بر روی انواع سطوح شامل: گچ، رنگ پلاستیک، بلکا، سرامیک و کاشی، رنگ روغن، سیمان، چوب و… را دارا می باشد همچنین شامل نصب کاغذ دیواری سه بعدی، نصب استیکر و پوستر نیز خواهد بود.

وسایل مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری

در برخی موارد افراد خود به عنوان نصاب کاغذ دیواری اقدام به نصب می نمایند که در این صورت نیاز به ابزار و وسایلی همچون: کاردک پلاستیکی، تیغ موکت بری، قلموی رنگ ترجیحا سایز بزرگ، خط کش، متر خواهد بود.

مراحل نصب کاغذ دیواری

  • زیرسازی دیوار

قبل از اینکه نصاب کاغذ دیواری اقدام به نصب نماید باید زیرسازی دیوار مورد بازرسی قرار دهد و در صورت وجود هرگونه ترک و چاله آن را برطرف نماید تا سطح مورد نظر صاف و یکدست شود.

  • آماده سازی چسب کاغذ دیواری

بعد از زیرسازی کار، نوبت به آماده سازی چسب می رسد کافی است کمی آب با چسب چوب ترکیب شود و اسباب منزل خود را در حدود یک الی دو متر از دیوار فاصله دهید.

  • برش کاغذ دیواری با توجه به متراژ

کاغذ دیواری را ۱۰ سانتی متر بیشتر از متراژ دیوار برش داده و روی زمین پهن نمایید.

  • چسب زدن دیوار مورد نظر

بعد از برش کاغذ و پهن کردن آن؛ چسب کاغذ را با کمی سریش ترکیب نمایید و به وسیله قلمو چسب را روی سطح پشتی آن بمالید و سپس به دیوار از بالا به پایین بچسبانید.

جمع بندی و کلام پایانی

در این مطلب به بررسی قیمت نقاشی ساختمان و هزینه‌های نصب کاغذ دیواری و نکاتی که هر نصاب باید بداند پرداختیم در پایان خوشحال می شویم نظرات و تجارب خود را درباره قیمت نصب کاغذ دیواری با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید شاد و پیروز باشید.

منبع: استاده مگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.