امازینگ / رپورتاژ آگهی / برندهای بدون تست حیوانی برای ریمل که ارزش خرید دارند

برندهای بدون تست حیوانی برای ریمل که ارزش خرید دارند

برندهای بدون تست حیوانی برای ریمل

برندهای بدون تست حیوانی برای ریمل که ارزش خرید دارند

برای صدها سال، تمام لوازم آرایشی که به دست شرکت‌های بزرگ و کوچک ساخته می‌شد، مرحله آزمایش حیوانی را پشت سر می‌گذراند و این موضوع در دهه‌های اخیر با اعتراض حامیان حیوانات و محیط زیست روبرو شد. چرا که آسیب‌های جدی و درد زیادی به این حیوانات وارد می‌شد.

در نتیجه این حرکت مثبت، تعدادی از شرکت‌های سازنده لوازم آرایشی و بهداشتی موظف شدند تا این مرحله آزمایشی را متوقف کنند و افرادی که دوستدار حیوانات هستند، سعی می‌کنند از چنین برندهایی اقدام به خرید لوازم آرایشی کنند. با توجه به این مقدمه ما در این نوشتار تلاش کرده‌ایم برندهای معتبری از ریمل‌ها و برخی دیگر از لوازم آرایشی پرکاربرد را با توجه به این مقاله معرفی کنیم که فاقد مرحله تست حیوانی هستند.

  1. ریمل‌های اسنس

اسنس (Essence) یکی از شرکت‌های معتبر آلمانی در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی است و ریمل‌های با کیفیتی را تولید می‌کند. به طور معمول انواع ریمل مشکی، صورتی و سبز آن که مدل‌های حجم دهنده محسوب می‌شوند، دارای برس انعطاف‌پذیر هستند تا از چسپندگی مژه‌ها به یکدیگر خودداری کنند و برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند توصیه می‌شود. برخی از مدل‌های آنها ضد آب است و بعضی دیگر فاقد این قابلیت هستند و به راحتی با آب شستشو می‌شوند. اما اگر تصمیم به خرید ریمل های اسنس دارید، سعی کنید انواع اصل آن را پیدا کنید. همچنین این ریمل‌ها از جهت قیمت نیز مقرون به صرفه هستند و تا زمانی که تاریخ انقضا دارند، قابل استفاده هستند و به راحتی مواد داخل آن خشک نمی‌شوند.

  1. ریمل CoverGirl Flourish

این ریمل‌ها نه تنها فاقد تست حیوانی هستند و برای حجم دهی و بلند کردن مژه‌ها مناسب هستند، بلکه ترکیبات سازنده آن روغن آواکادو، پاپایا و نارگیل است که باعث شفافیت و درخشان‌تر به نظر رسیدن مژه‌ها می‌شود. اما محصولات این شرکت آمریکایی معمولا بسیار گرانتر از ریمل‌های اسنس است.

برندهای بدون تست حیوانی برای ریمل

  1. ریمل کوساس برای چشم‌های حساس

اگر به استفاده از ریمل حساسیت دارید، ریمل‌های کوساس آمریکایی، مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کنند. این نوع ریمل‌ها علاوه بر خاصیت حجم‌دهندگی، طبق ادعای شرکت سازنده برای رشد مژه‌ها و ضخیم‌تر کردنشان مفید هستند و برس آنها برای انحنا دادن به مژه‌ها مناسب است. اما یکی از مشکلات این ریمل‌ها، قیمت نسبتا زیاد آنها نسبت به همتایانی است که تا کنون به آنها اشاره کردیم. همچنین به سختی در بازار ایران پیدا می‌شوند.

  1. ریمل‌های گیاهی Thrive

یکی ریمل‌های بسیار خوب که روی هیچ حیوانی آزمایش نشده است و در دسته ریمل‌های گیاهی قرار می‌گیرد، ریمل Thrive است که در انواع حجم دهنده و بلند کننده وجود دارند. مواد موثره انها شامل ویتامین‌هایی مانند B5 و روغن کرچک است و خاصیت آبرسانی خوبی برای مژه‌ها دارد. به همین علت استفاده از آنها برای روزهای طولانی مناسب است.

  1. ریمل مارک جیکوبز (Marc Jacobs)

یکی از مدل‌های خوب برند مارک جیکوبز، velvet Noir است که به تیرگی زیادش معروف است، چرا که رنگدانه‌های سیاه به کار رفته در آن فوق‌العاده غلیظ هستند. با این ریمل، مژه‌ها به همدیگر نمی‌چسپد و حس سنگینی روی پلک نخواهید داشت. در عین حال حجم دهندگی خوبی برای مژه‌ها دارند. براش این ریمل نیز حالت خمیده دارد و به همین علت کمک می‌کند مواد ریمل به ابتدا و یا ریشه مژه‌ها نیز برسند. قیمت این ریمل فرانسوی نسبت به مدل‌های دیگری که تا به حال اشاره شد، بالاتر است و متاسفانه به سختی در بازار ایران پیدا می‌شود.

برندهای بدون تست حیوانی برای ریمل

  1. ریمل حجم دهنده kush

این ریمل‌ها قیمت تقریبا بالایی دارند، به طوری که با نرخ دلار در ایران، باید بیش از یک میلیون تومان برای تهیه آن پرداخت کنید، اما در مقابل مطمئن هستید که یکی از باکیفیت‌ترین ریمل‌های گیاهی را که بدون مرحله تست حیوانی روانه بازار شده‌اند را تهیه کرده‌اید. این ریمل علاوه بر خاصیت حجم دهندگی، امکان فرکردن و بالا بردن مژه‌ها را نیز دارد.

  1. ریمل تارت

ریمل Tarte lights، یکی دیگر از انواع لوازم آرایشی است که بدون تست حیوانی عرضه می‌شود. این نوع ریمل، ماندگاری بالایی دارد، چرا که از نوع ضد آب است. زمانی که این ریمل را روی مژه‌ها امتحان می‌کنید، متوجه رطوبت و لطافت روی مژه‌ها می‌شوید. در توضیحات این محصول آمده فقط با یک بار کشیدن براش روی مژه‌ها، طول آنها تا چهار برابر افزایش پیدا می‌کند. همچنین در ترکیب این ریمل از مواد شیمیایی دارای سولفات استفاده نشده است.

  1. ریمل ILIA beauty

این برند آمریکایی نیز ریمل‌های بسیار با کیفیت و قیمت نسبتا بالا تولید می‌کند. مواد تشکیل دهنده این ریمل‌ها معمولا ارگانیک است و ترکیبات طوری تهیه شده‌اند تا مژه‌ها به شکل طبیعی حجم بگیرند و طول آنها افزایش پیدا کند. همچنین این نوع ریمل‌ها برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند، مناسب است.

موارد اشاره شده، برخی از انواع ریمل‌هایی است که بدون تست حیوانی تهیه می‌شوند و بازه قیمتی بسیار متفاوت، کمتر از صد هزار تومان تا بالای یک میلیون تومان دارند و بسته به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

اما اگر این تعهد را به خودتان داده‌اید که تمام لوزام آرایشی شما فاقد تست حیوانی باشد، شاید بد نباشد انواع پرکاربرد آنها مانند صابون ابرو، ژل ابرو، خط چشم و سایه چشم را نیز از این نوع انتخاب کنید.

برای خرید یک مدل ژل ابرو بی رنگ، می‌توانید برند سیگما را انتخاب کنید که قیمت نسبتا مناسبی هم دارند.

در خرید صابون ابرو، برند رولوشن از تست حیوانی استفاده نمی‌کند و به عبارتی cruelty- free است. در حال حاضر  نیز قیمت این محصول بین بازه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تغییر می‌کند.

نکته پایانی

چگونه متوجه شوید محصولی که قصد خرید آن را دارید، فاقد مرحله تست حیوانی است؟ ابتدا سعی کنید محصول اصل خریداری کنید تا بتوانید به نوشته‌ها و لوگوهای آن اعتماد کنید. در مرحله بعد باید به دنبال لوگوی خرگوشی باشید که به نشانه عدم تست حیوانی روی محصول ثبت شده است. این خرگوش معمولا در شکل‌های مختلف ترسیم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.