امازینگ / رپورتاژ آگهی / بهترین درب شیشه ای اتوماتیک را از کجا بخریم؟

بهترین درب شیشه ای اتوماتیک را از کجا بخریم؟

بهترین درب شیشه ای اتوماتیک را از کجا بخریم؟

درب شیشه ای اتوماتیک

شرکت دیاکو مجموعه ای پیشرفته و فنی است که در زمینه ساخت انواع درب شیشه ای اتوماتیک فعالیت می کند. کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات عالی این شرکت موجب گشته است که در میان فروشندگان درب اتوماتیک در رتبه بسیار بالایی قرار بگیرد. اگر قصد خرید درب شیشه ای اتوماتیک را دارید، پیشنهاد می کنیم مقاله حاضر را مطالعه نمایید. در این مقاله در مورد این محصول توضیحات بیشتری خواهیم داد.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

امروزه مصرف بهینه انرژی یکی از اولویت های مصرف کنندگان است؛ اما گاه ظاهر درب یا پنجره های دوجداره با سلیقه افراد هماهنگی ندارد. این مسئله به خصوص برای ساختمان های لوکس بسیار مهم و غیر قابل چشم پوشی است. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی برای این مسئله نیز چاره ای اندیشیده و درب اتوماتیک شیشه ای را وارد بازار کرده است. درب شیشه ای کاملا شفاف و از جنس شیشه بوده و در کنترل مصرف انرژی تاثیر زیادی دارد. این درب با تنظیم اوپراتور می تواند به میزان دلخواهتان باز یا بسته شود. سنسورهای حساس به وزن عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک را انجام می دهند. میزان حساسیت درب اتوماتیک شیشه ای را می توانید با کمک نصاب تغییر دهید.

در تعریفی دیگر، درب شیشه ای اتوماتیک به درب هایی گفته می شود که با سنسورهای موجود در بالای درب به طور اتوماتیک باز و بسته می شوند. از این نوع درب معمولا برای اماکن پر ترددی همچون بانک ها، پاساژها، رستوران ها و مغازه ها استفاده می شود.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

در انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای، بهتر است به میزان رفت آمد های شبانه روزی توجه کنید. بنابراین، نیاز و خواسته شما اولین فاکتوری است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. سه نوع درب اتوماتیک شیشه ای را می توانید از شرکت های تولید کننده خریداری کنید. گرد و نیم گرد، اسلایدی یا کشویی و تلسکوپی. چنانچه محل مورد نظرتان بسیار پر رفت آمد است، بهتر است از درب اسلایدی استفاده کنید. درب های تلسکوپی برای مکان های کم عرض و کم رفت آمد و درب های نیم گرد برای مکان هایی مناسبند که بهتر است از تماس دست با درب جلوگیری شود مثلا بیمارستان ها یا بانک ها مثال مناسبی برای این نوع مکان ها محسوب می شوند.

درب اتوماتیک تلسکوپی چیست؟

درب شیشه ای تلسکوپی برای فضاهای کم مناسب تر اند. این نوع درب به صورت خطی باز می شود و ممکن است به صورت دو یا چهار طرفه باز شود. اگر ارتفاع ورودی تا ۳٫۵ متر است، پیشنهاد می کنیم از نوع تلسکوپی استفاده نمایید. این نوع درب دارای حرکتی روان توسط چرخ های پلیمری بوده و قابلیت قفل شدن دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

این نوع درب به صورت اتوماتیک کار می کند اما ظاهری لولایی دارد که به دو طرف باز می شود. درب شیشه ای لولایی می تواند دو لنگه یا تک لنگه باشد. از این نوع درب برای مکان هایی که عرض کمی دارند می توانید استفاده کنید.

در شیشه ای اتوماتیک

درب اتوماتیک نیم گرد یا گرد

درب شیشه ای کروی یا نیم گرد به دلیل ظاهر لوکس و زیبا برای رستوران ها و هتل ها مناسب تر است. البته در بیمارستان ها و فروشگاه های مدرن نیز می توان از این نوع درب استفاده کرد.

چرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بسیار رایج گشته است؟

درب اتوماتیک شیشه ای برای مکان های عمومی بسیار مناسب اند. استفاده از این نوع درب نه تنها از نظر بهداشتی بلکه از نظر هدر رفت انرژی نیز کارایی بالایی دارد. این نوع درب به کمک سنسورهای تعبیه شده در قسمت بالایی باز و بسته می شوند و دیگر نیازی به استفاده از دستگیره نیست.

از دیگر مزایای درب شیشه ای می توان به زیبایی آن اشاره کرد. همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، ظاهر ساختمان به خصوص برای ساختمان هایی که نمای زیبایی دارند بسیار اهمیت دارد. درب های شیشه ای را می توان با هر عرض و ارتفاعی سفارش داد و برای هر نوع مکانی قابل استفاده است. بهینه سازی مصرف انرژی و سرعت تردد برای مکان های عمومی بسیار مهم است به همین دلیل است که امروزه در بسیاری از فروشگاه های بزرگ، بیمارستان ها و ادارات و شرکت های پر رفت آمد از این نوع درب استفاده می شود.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای برای اغلب خریداران از اهمیت بسزایی برخوردار است. درست است که قیمت پایین در کیفیت این محصول بسیار تاثیر می گذارد اما بالا بودن قیمت نیز همیشه به معنی مرغوبیت کالا نیست؛ بنابراین، در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای به موارد زیر توجه نمایید.

  • مساحت بر حسب متر مربع
  • رنگ پودری
  • رنگ آنادایز
  • روکش استیل

جمع بندی

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای امروزه بسیار رایج گشته است؛ چرا که بسیار زیبا است و برای هدر رفت انرژی کارایی فوق العاده ای دارد. بسیاری از طراحان و معماران ساختمان ترجیح می دهند برای ورودی ساختمان های لوکس اما پر رفت و آمد از این نوع درب استفاده کنند. سه نوع درب شیشه ای وجود دارد، تلسکوپی، نیم دایره و کشویی البته نوع لولایی آن را نیز می توان جز انواع درب شیشه ای برشمرد. اگر عرض ورودی کم است پیشنهاد می کنیم از نوع تلسکوپی یا لولایی استفاده کنید؛ اما اگر مکان پر ترددی مد نظر است، نوع گرد یا کشویی می توانند گزینه های بهتری باشند. اگر برای انتخاب نوع درب به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت diakodoor.com بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.