امازینگ / رپورتاژ آگهی / عمر مفید لوازم خانگی چقدر است؟

عمر مفید لوازم خانگی چقدر است؟

یکی از معیارهای مورد توجه برای همه ما هنگام خرید لوازم خانگی عمر مفید آن وسیله است. عمر مفید یک وسیله برقی با نحوه نگهداری و میزان استفاده از آن نسبت مستقیم دارد. البته کیفیت لوازم برقی هم در عمر مفید آن دخیل است. اگر هنگام خرید لوازم خانه و آشپزخانه فقط فاکتور قیمت را در نظر بگیرید و به کیفیت آن توجه نداشته باشید، ممکن است مجبور شوید بعد از چند سال وسیله برقی را تعویض کنید ولی اگر هنگام خرید به برند و کیفیت آن اهمیت بدهید، در صورت بروز مشکل می‌توانید آن را به سادگی تعمیر و استفاده کنید. دانستن اینکه چه زمانی باید یک وسیله برقی را تعمیر یا تعویض کنید بسیار مهم است چون باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. عمر مفید لوازم خانگی چقدر است؟ در این یادداشت ما به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

عمرمفیداجاق گاز

عمر مفید اجاق‌های گاز به نوع آن‌ها بستگی دارد. اجاق‌های برقی به دلیل از کار افتادن المنت‌های گرمایی که در طراحی آن‌ها استفاده شده، عمر مفید کمتری دارند. در مقابل اجاق‌هایی که با گاز کار می‌کنند به دلیل طراحی ساده‌تر دوام بیشتری دارند. عمر اجاق‌های برقی چیزی حدود ۱۳ سال و اجاق‌هایی که با گاز کار می‌کنند ۱۵ سال است. البته با تعمیر اجاق گاز توسط افراد متخصص می‌توان عمر دستگاه را افزایش داد.

 

عمر مفید ماشین لباسشویی 

تخمین عمر مفید ماشین لباسشویی کار بسیار سختی است، چون این امر می‌تواند به دفعات استفاده از ماشین لباسشویی بستگی داشته باشد. اگر شما یک خانواده پرجمعیت دارید و ماشین لباسشویی هر روز استفاده می‌شود، ماشین لباسشویی شما طول عمر کمتری خواهد داشت. همچنین در نظر داشته باشید دوام ماشین‌های لباسشویی که در آن‌ها از بالا باز می‌شود نسبت به ماشین‌‌هایی که در آن‌ها در قسمت جلو دستگاه قرار دارد بیشتر است. به طور کلی می‌توانید طول عمر ماشین لباسشویی را چیزی در حدود ۱۰ الی ۱۴ سال در نظر بگیرید. البته ممکن است استفاده بیش از اندازه باعث شود به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز پیدا کنید.

 

عمر مفید یخچال 

عمر مفید یخچال‌های ساید بای ساید و یخچال‌های معمولی با هم متفاوت است. عمر مفید یخچال‌های ساید بای ساید چیزی در حدود ۱۴ سال است ولی یخچال‌های معمولی تا ۱۹ سال هم می‌توانند عمر کنند و به خوبی کار کنند. با هر بار باز و بسته شدن درب یخچال، دمای فضای داخل آن افزایش پیدا می‌کند و کمپرسور یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا دمای مواد داخل آن را کاهش کند و به همین میزان احتمال خرابی دستگاه هم بالا خواهد رفت. پس سعی کنید میزان باز و بسته کردن درب یخچال را به حداقل برسانید و دمای آن را به درستی تنظیم کنید تا عمر دستگاه را بالا ببرید.

 

عمر مفید ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی با توجه به نحوه عملکرد آن نیاز به مراقبت زیادی دارد. در حالیکه عمر مفید بیشتر ماشین‌های ظرفشویی چیزی حدود ۱۰ سال است، یک ماشین ظرفشویی که با دقت نگهداری شده می‌تواند تا ۱۳ سال هم عمر کند. یرای اینکه بتوانید کارایی و عملکرد ماشین ظرفشویی را بالا برید، سعی کنید قبل از قرار دادن ظروف درون دستگاه ابتدا ذرات مواد غذایی را از آن‌ها جدا کنید. هیچوقت ماشین ظرفشویی را با بیش از ظرفیت استاندارد پر نکنید. این کار فشار زیادی به دستگاه وارد می‌کند و عمر آن را کاهش خواهد داد.

پلاک ارایه کننده خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل

وجود اعتماد مشتریان نشان دهنده کیفیت خدمات است. مشتریان انتظار دارند تا خدماتی را دریافت کنند که در مقابل پرداخت هزینه، بهترین سطح کیفیت برایشان فراهم شود. مطمئنا با ظهور عصر دیجیتال و وجود فناوری‌های پرسرعت، ارائه خدمات آنلاین و باکیفیت دور از انتظار نیست. در این شرایط، کاربران تنها نیاز به یک دستگاه همراه مانند تلفن هوشمند دارند تا با نصب یک اپلیکیشن رایگان، خدمات جامع و متعدد شرکت‌های خدماتی آنلاین مانند پلاک را در اختیار داشته باشند.

نکته مثبت این قابلیت، در دسترس بودن همه روزه و شبانه‌روزی به خدمات مختلف است که لازمه آن تنها یک دستگاه متصل به اینترنت مانند لپ‌تاپ یا تلفن همراه است. جامع بودن و تعدد خدمات نیز مزیت مهم شرکت‌های اینترنتی خدماتی مانند پلاک است و شما در یک اپلیکیشن تلفن همراه دسته‌بندی‌های مختلفی مانند خدمات تعمیر یا خدمات ساختمان را در اختیار خواهید داشت. مزیت‌هایی که شرکت خدماتی پلاک برای کاربران خود فراهم می‌کند به صورت زیر هستند.

⦁ ارائه خدمات به صورت آنلاین

⦁ دسترسی بدون محدودیت و همه روزه

⦁ استفاده از افراد متخصص و باتجربه

⦁ ضمانت بازگشت وجه در صورت نبود رضایت

⦁ امکان استفاده از اپلیکیشن کاربردی

مطمئنا مشتریان و کاربران به دنبال افراد متخصصی هستند که سابقه کاری موفق و مفید داشته باشند تا با اطمینان کامل، کار تعمیر لوازم برقی را به آن‌ها بسپارند. پلاک بستری است که در آن متخصصان از تمامی حوزه‌ها گرد هم آمده‌اند و گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیر و خدمات برای آن‌ها الزامی است. با این کار، در عمل شما با افراد ماهر در حوزه تعمیر وسائل منزل روبرو هستید که اطمینان زیادی در مورد نحوه انجام کار آن‌ها وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.