امازینگ / رپورتاژ آگهی / آشنایی بیشتر با دو محصول آرایشی پرکاربرد : ریمل و رژ لب مات

آشنایی بیشتر با دو محصول آرایشی پرکاربرد : ریمل و رژ لب مات

آشنایی بیشتر با دو محصول آرایشی پرکاربرد : ریمل و رژ لب مات

ریمل و رژ لب مات

در این مقاله قصد داریم تا درباره دو محصول پرکاربرد آرایشی، یعنی ریمل حجم دهنده و رژ لب مات نکات جالب توجهی را با شما به اشتراک گذاریم. اگر شما نیز قصد خرید ریمل و یا رژ لب مات را دارید، تا انتها ما را دنبال کنید تا خریدی عالی و مناسب داشته باشید.

ریمل حجم ‌دهنده، محصول آرایشی پرطرفدار و پرکاربرد

برای آنکه بتوانید یک ریمل حجم دهنده مناسب تهیه نمایید، باید در ابتدا با ویژگی‌های آن به خوبی آشنا شوید و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

یک ریمل خوب و باکیفیت، باید هم مایع موجود در آن از ترکیبات عالی و خوبی ساخته شده باشد و هم جنس و شکل فرچه آن استاندارد و بهترین حالت باشد.

این محصول آرایشی ، برای آن دسته از افرادی که مژه‌هایی بی‌فرم و حالت، کوتاه و یا کم‌پشتی دارند، یک انتخاب مناسب به شمار می‌آید. این ریمل‌ها، با داشتن رنگدانه‌های کربنی، باعث پرحجم‌تر دیده‌تر شدن مژگانتان می‌شوند، در نتیجه نگاهی جذاب و گیرا را برایتان می‌آفرینند.

زدن ریمل، مهارت خاصی نیاز ندارد. پیشنهاد می‌داریم، قبل از استفاده از ریمل، با استفاده از یک فرمژه، به مژگان خود حالت داده و سپس ریمل را از انتهای مژه به آرامی به سمت نوک مژگان بکشید. در صورت لزوم، می‌توانید این عمل را دو یا ۳ بار تکرار نمایید. در ادامه سعی کرده‌ایم تا چند مورد از بهترین برندهای ریمل‌های حجم دهنده را برایتان برشماریم:

• ریمل حجم دهنده بیگ بلد (Big bold): این ریمل با رنگدانه‌های کربنی و برسی استاندارد و مناسب، برای حجم‌ دادن به افرادی که مژگان کم‌پشت و کوتاهی دارند، انتخاب عالی به شمار می‌آید. ریمل حجم دهنده بیگ بلد، فرمولاسیون ضد آب دارد؛ بنابراین برای استفاده در استخر بسیار مناسب است. نکته شایان توجه در این محصول آرایشی این است که مناسب افراد با چشمان حساس است.

• ریمل حجم دهنده والیوم ناو (Volume Now): ریمل حجم دهنده والیوم‌ناو با مایعی روان‌کننده و با رنگ‌دانه‌های قوی، موجب تیرگی عالی مژگان شده و حجم قابل‌قبولی بدان‌ها می‌بخشد. یکی از نکات قوت این ریمل برس Lxx آن است که موجب افزایش قدرت حجم‌دهندگی آن شده است. این ریمل، برای افراد با چشمان حساس، انتخاب به‌جا و شایسته‌ای است.

• ریمل حجم دهنده مک (MAC): همانطور که خود بهتر می‌دانید برند مک، یک برند باکیفیت و شناخته شده‌ای است که شهرت ریمل‌هایش جهانی است. ریمل حجم دهنده مک، یک محصول آرایشی قوی برای لیفت مژه و حجم دادن بدان، از بهترین گزینه‌های روی میز است. از ویژگی‌های این ریمل، بافت بسیار سبک، رنگدانه‌های قوی و ماندگاری طولانیش است. توجه نمایید که ریمل حجم دهنده مک، ریمل ضدآب نیست.

• ریمل حجم دهنده بی‌یو (BiYou): ریمل حجم دهنده بی‌یو، برای حجم‌دادن به تارهای کوتاه و کم‌پشت مژه است. از ویژگی‌های مهم این ریمل بافت مخملی و باقوام آن است که در عین حال، به مژگان حجم باورنکردنی می‌بخشد، موجب چسباندن آنان به یکدیگر نمی‌شود. این ریمل نیز مانند ریمل مک، ضدآب نیست ولی ماندگاری قابل‌قبولی دارد.


چه ریملی بهترین است؟

ریمل‌ها از آنجا که با چشمان شما در ارتباطند، حساس‌ترین محصول آرایشی به شمار می‌آیند. بنابراین، جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند که باید ریملی باکیفیت و از برندهای خوشنام و اصل تهیه نمود.

ریمل و رژ لب مات

حال پرسش اساسی اینجاست که چگونه ریمل اصل را از ریمل تقلبی شناسایی کنیم؟ برای جواب به این پرسش، باید فاکتورهای را در نظر بگیرید:

• اولین فاکتور توجه به قیمت آن است. پرواضح است که ترکیبات ریملی که قیمت بسیار ارزانی داشته باشد، تا چه حد بی‌کیفیت و نامرغوب هستند. جدا توصیه می‌کنیم از خرید این ریمل‌ها به شدت دوری کنید زیرا که سلامت چشمان خود را به خطر می‌اندازید.

• دومین فاکتور مهم هنگام خرید لوازم آرایشی ، خرید از فروشگاه معتبر آرایشی و بهداشتی همچون فروشگاه میس و مستر است. میس و مستر فروشگاهی اینترنتی است که انواع لوازم آرایش اصل را می‌توانید از آنجا تهیه نمایید.

• سومین فاکتور، توجه به شناسنامه ریمل است. شناسنامه ریمل همان لوگویی است که روی بسته‌بندی محصول حک شده است. در صورت که ریمل اصل باشد، لوگو پررنگ و خواناست.

• چهارمین فاکتور در تشخیص اصل بودن این محصول آرایشی توجه به بسته‌بندی آن است. یک ریمل اصل، به خوبی کیپ شده است.

• پنجمین فاکتور آن است که تصویر محصول را در اینترنت سرچ کنید. شاید این کار در نگاه اول، کاری بیهوده به نظر آید، ولی به شما این اطمینان را می‌دهیم که بسیار کمک‌کننده خواهد بود؛ چرا که در نوع نوشتار محصول تقلبی با اورجینال تفاوت بسیار وجود دارد.

همیشه سعی کنید ریملی را خریداری کنید که تا حد امکان ترکیبات ارگانیک و گیاهی داشته باشد. نکته دیگر که هنگام خرید ریمل باید بدان توجه نمایید، توجه به تاریخ انقضای آن است.


رژ لب، دیگر محصول آرایشی بسیار پرطرفدار

رژ لب از هیجان‌انگیزترین لوازم آرایشی است که همه خانم‌ها، از دختربچه‌های خردسال گرفته تا زنان و دختران جوان و حتی خانم‌های مسن و میان‌سال را به وجد و نشاط می‌آورد. شاید علت محبوبیت آن صرف نظر از کاربرد بسیار آسانش، تفاوتی باشد که در چهره ایجاد می‌کند.

همانطور که خود بهتر می‌دانید، رژ لب‌ها خود انواع گوناگونی دارند ولی به طور کل می‌توان آنان را به دو دسته جامد (مات) و مایع (براق) طبقه‌بندی کرد.

رژ لب مات و ویژگی آنان

یکی از محبوب‌ترین رژهای لب در میان خانم‌ها، رژ لب‌های مات است. از مهم‌ترین ویژگی این رژ لب‌ها پوشش‌دهی مناسب و ماندگاری بالایشان است. به علت طیف گسترده این محصول آرایشی ، برای هر مجلس و رویداد، محل کار، دانشگاه، مهمانی شب، قرار عصرانه و غیره مناسب است.

یکی از خوبی‌های رژ لب‌های مات، ماندگاری بالای آنان است. آنان بدون آنکه روی لب‌ها، درخششی ایجاد نمایند، ساعت‌های طولانی باقی می‌مانند. این دسته از رژ لب ‌ها، محبوبیت خاصی میان بانوان جوان دارد. این رژها با همه نوع میکاپ و آرایشی متناسب بوده و رنگ بی‌نظیری به چهره شما می‌بخشند.

اگر بین خرید رژ لب مات و براق مانده‌اید و دو دل هستید، به نکات آورده شده در زیر توجه کنید.

کدام محصول آرایشی بهتر است، رژ لب مات یا براق؟

پاسخ به این پرسش تا حد بسیار زیادی به سلیقه شما بازمی‌گردد. ولی یک قاعده کلی وجود دارد که میکاپ‌آرتیست‌های حرفه‌ای بدان اعتقاد دارند، اگر لب‌های نازکی دارید، بهتر است از مدل براق و مایع رژها استفاده نمایید زیرا باعث بزرگ‌تر و حجیم‌تر نشان دادن لب‌هایتان می‌گردد؛ در صورتی‌که لب‌های درشتی دارند، بهترین گزینه برای جلوه بخشیدن به لب‌هایتان، استفاده از رژ لب‌های مات است.

هنگامی که به شدت میان خرید رژ لب مات یا براق دو دل بودید، به نکاتی که در زیر آورده‌ایم توجه کنید:

• اگر قرار است ساعت‌های طولانی بیرون از منزل باشید و فرصت کافی برای تمدید رژ خود را ندارید، بدون شک، رژ لب‌های مات انتخاب شایسته‌تری هستند زیرا که ماندگاری بیشتری بر روی لب‌ها دارند.

• اگر برای یک آرایش شب، بین استفاده از رژ مات و براق دو دل هستید، به مدل موی خود توجه کنید. مدل موی شما در اینجا، فاکتور تعیین‌کننده‌ای برای انتخاب نوع محصول آرایشی مصرفی به شمار می‌آید. به عبارتی دیگر، اگر مدل موی بازی دارید، حتما از رژ مات استفاده نمایید. زیرا با چسبیدن موهایتان به لب‌هایتان، رنگی به اطراف صورت پخش نمی‌گردد و میکاپ شما به هم نخواهد ریخت.

• اگر پوست سفیدی دارید، رژهای براق با رنگ روشن یک انتخاب عالی برای شما به شمار می‌آید. زیرا که رژ لب مات با رنگ روشن، تنها باعث می‌شود که رنگ‌پریده‌تر به نظر آیید.

• اگر به صورت مداوم، از رژهای مات استفاده می‌کنید، استفاده مرتب از بالم لب را فراموش نکنید. توصیه می‌کنیم هفته‌ای یکبار لب‌های خود را اسکراب کنید. اینکار در برطرف کردن خشکی لب، تاثیر بسزایی دارد.

• یک راه‌کار ساده و در عین حال کاربردی برای دوام بیشتر رژ لب مات، این محصول آرایشی بسیار پرطرفدار، استفاده از خط لب همرنگ رژتان است. اگر از رژهای مات و روشنی استفاده می‌کنید، حتما قبلا روی لب‌هایتان کانسیلر زنید تا رنگ رژ لب به دلیل رنگ طبیعی لب‌ها از بین نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.