امازینگ / رپورتاژ آگهی / آشنایی با ۱۰ ترند برتر اکسسوری های زنانه برای سال ۲۰۲۰

آشنایی با ۱۰ ترند برتر اکسسوری های زنانه برای سال ۲۰۲۰

آشنایی با ۱۰ ترند برتر اکسسوری های زنانه برای سال ۲۰۲۰

یکی از واژه هایی که امروز در صنعت مد و فشن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، کلمه ترند است. البته بخش ها دیگری نظیر طراحی و دکوراسیون و معماری نیز از این کلمه بسیار بهره می برد. ترند در لغت به معنای رواج و همه گیر شدن یک موضوع است. در واقع هر چیزی که در یک بازی زمانی خاص مد بشود و مورد استقبال مردم قرار بگیرد را روند مد و یا همان ترند می گویند. سرعت تغییر ترندها بالا است و ترندها معمولا به صورت فصلی تغییر می کنند و در بازه های زمانی سه ماهه عوض می شوند.

10 ترند برتر اکسسوری
برای توضیح تفاوت ترند و مد باید بگوییم که یک مدل یا استایل یا رنگ و .. ابتدا ترند می وشد و رواج پیدا می کند و ترند می شود و سپس به صورت مد در می آید یعنی ممکن است که برخی از مدل های ترند شده مد نشوند. دقت کنید مد شدن یک موضوع به معنی این است که در تمام سال قابل استفاده است امام ترند در یک بازه کوتاه همه گیر می شود.

خب حالا که با مفهوم ترند و مد آشنا شدیم اجازه بدهید ۱۰ ترند برتر اکسسوری در سال ۲۰۲۰ را با هم مرور کنیم.

۱٫ ترند زیورآلات

زیورآلات بخش مهمی از استایل را تشکیل می دهند و به زیبایی و درخشندگی استایل کمک می کنند. خرید گردنبند زنانه از میان ترندهای ۲۰۲۰ صرفا برای خالی نماندن گردن نیست بلکه نمایانگر هویت و شخصیت استایل شما است. در سال ۲۰۲۰ شاهد آن هستیم که گردنبندهای ضخیم کوتاه و بلند فلزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. این مدل ها عموما روی لباس یا مانتو انداخته می شوند. جنس این گردنبندها فلزی و یا سنگی و مرواریدی است و ظاهر بسیار خاص و زیبایی دارند. دقت کنید وقتی از گردنبند های بزرگ و حجیم استفاده می کنید بهتر است از سایر زیورآلات مخصوصا گوشواره استفاده نکنید چون همه توجه به سمت گردنبند است و بقیه زیورالات صرفا به عنوان پرکننده فضا به چشم می آیند، اگر می خواهید از اکسسوری دیگری هم استفاده کنید بهتر است از دستبند استفاده کنید.
استفاده از پابند ظریف زنانه با طرح های خاص و آویزهای جذاب و یونیک هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مخصوصا خرید پابند زنانه برای روزهای گرم و درخشان تابستان در ساحل دریا مورد علاقه بسیاری از دوستداران مد و فشن است. قیمت پابند زنانه از جنس طلا معمولا بسیار مناسب است و به راحتی می‌تواند در لیست خرید شما قرار بگیرد چون پابند های زنانه اکثرا ظریف و شیک ساخته می شود.

۲٫ ترند گوشواره های بزرگ

گوشواره های بزرگ و حلقه ای هم جز ترند اکسسوری ۲۰۲۰ هستند که مخصوصا رنگ های طلایی و نقره ایو جنس های فلزی آن علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. این مدل گوشواره ها مخصوصا برای کسانی که گردن های بلند و کشیده دارند بسیار مناسب است. بطور کلی گوشواره های هندسی مدل های جذابی هستند که در گذشته هم در دنیای مد کلاسیک استفاده می شده اند.

10 ترند برتر اکسسوری

۳٫ ترند کیف کلاچ میخی

ترند کیف ۲۰۲۰ شامل طرح های متنوعی است. کیف های بزرگ پارچه ای و چرمی در کنار کیف کلاچ سبک با طرح میخی جز مدل های محبوب امسال هستند. کیف های دورنگ یا چند رنگ هم از ترندهای محبوب ۲۰۲۰ است که ترکیب رنگ ها با هم هماهنگ است و گاهی از تضاد رنگی استفاده شده است. مثلا رنگ های زرد و نارنجی و بنفش با هم هماهنگ شده اند. استفاده از کیف های رنگی مخصوصا زمانی که استایل لباس خود را سفید یا مشکی انتخاب کرده باشید بسیار به چشم می آید.
یکی از مدل های جذاب دیگر که جز مدل های محبوب ۲۰۲۰ است، کیف پول های کوچک آویزان از کیف بزرگ اصلی است که برای پول خرد مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب طرح های جذاب و زیبایی دارد.

۴٫ ترند کیف مکرومه بافی

یکی دیگر از مدل هایی که امسال حسابی سر و صدا به پا کرده است کیف های مکرومه بافی هستند که همراه با کمربند های از جنس مکرومه استایل کاملا خاص و جدیدی ایجاد کرده اند.
کیف های پارچه ای به شکل بقچه هم امسال مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند، در این مدل ها سر کیف به شکل بقچه های قدیمی بسته می شود و معمولا بندهای پارچه ای ، مکرومه یا چرمی دارند.

۵٫ کفش هایی با رنگ های شاد

ترند کفش ۲۰۲۰ نیز شامل کفش های پاشنه بلند با پنجه های مربعی در رنگ های شاد و نئونی است که به استایل تان زیبایی بیشتری می بخشد. استفاده از پاپیون روی کفش ها هم بسیار مورد توجه طراحان سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است.

۶٫ ترند عینک آفتابی

استفاده از عینک هایی با فریم های بزرگ و رنگی ترند عینک آفتابی ۲۰۲۰ محسوب می شود که دست طراحان را باز گذاشته است چون این مدل عینک ها با فریم رنگی قابل ست شدن با هر مدل لباس و طرحی هستند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند. فریم های بزرگ قالبی کلاسیک دارند ولی رنگی بودن آنها طرحی مدرن به شمار می رود.

۷٫ ترند تل و هدبند

حتما تا بحال متوجه شده اید که امسال اینفلوئنسرهای زیادی در شبکه های اجتماعی از انواع هدبندها و تل های پارچه ای با طرح های زیبا و شاد و فانتزی استفاده می کنند. امسال انواع هدبندها و تل های پارچه ای مخصوصا از جنس ساتن و مخمل طرح دار که در برخی موارد با جنس لباس هماهنگ هستند مورد استقبال قرار گرفته است . استفاده از تل و هدبند این خوبی را دارد که می توانید آنها را با ساعت و کمربند و کیف ست کنید.

۸٫ ترند کمربند

سال ۲۰۲۰ سال کمربندهای پهن با رنگ های متضاد لباس است. این کمربندها اگر چه فرمی کلاسیک دارند اما پهنای دوبرابری انها نسبت به طرح های گذشته مدلی متمایز و زیباتر به آنها بخشیده است و آن را تبدیل به ترند جدید ۲۰۲۰ کرده است. این مدل کمربندها باعث می شود که طرح اندامتان به شکل ساعت شنی در بیاید که خطوط دید زیبایی ایجاد می کند.
البته بطور کلی کمربندهای پهن با سگک های بزرگ برای افرادی که می خواهند کمرشان بیشتر به چشم بیاید مناسب تر هستند و همیشه قابل استفاده بر روی شلوار و یا پیراهن های پارچه ای هستند.

10 ترند برتر اکسسوری

۹٫ ترند کلاه

کلاه ها تکمیل کننده استایل هستند. قابلیت هماهنگ کردن کلاه با کیف و کمربند باعث می شود که طراحان این گزینه را به عنوان یکی از گزاره های مهم در استایل استفاده کنند. زمستان ۲۰۲۰ کلاه های بافتنی شل ترند برتر کلاه ۲۰۲۰ بودند . برای بهار و تابستان کلاه های کتان خنک با رنگ های صورتی و سفید و بژ جز محصولاتی هستند که انتظار می رود به عنوان ترند کلاه ۲۰۲۰ مورد استقبال عمومی قرار بگیرند طرح هایی که شما را یاد توریست ها می اندازد.

۱۰٫ اکسسوری های مو

کش موهای مخملی بزرگ با طرح های مرواریدی از مدل های بسیار جذاب در سال گذشته بوده اند اما ترند مو ۲۰۲۰ بیشتر حالت مینیمال و ساده دارد و طرح های تک رنگ و ساده که حتی در خانه هم قابل تهیه باشند بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. نکته‌ای که باید در انتخاب این مورد به آن توجه داشته باشید جنس اکسسوری‌ها برای مو است، چرا که اکسسوری از هر جنسی مناسب مو نیست و ممکن است به آن آسیب بزند. در این مطلب می‌توانید با اکسسوری‌هایی که باعث آسیب رساندن به مو می‌شوند آشنا شوید.

۱۱٫ سنجاق سرهای آلومینیومی

یکی از ترندهای برتر ۲۰۲۰ در زمینه اکسسوری موی سر، گل سر های آلومینیومی یا استیل هستند که در بعضی موارد با مروارید های بسیار ظریف تزئین شده اند. این سنجاق سرها بسیار شبیه جواهرات واقعی بنظر می رسند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.