امازینگ / رپورتاژ آگهی / پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که برای پرداخت های غیر نقدی در اینترنت طراحی شده است. این سیستم در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شده است.

پرفکت مانی بخشی از کمپانی Startup Research & Investments است که در کشور پاناما به ثبت رسیده، اما مقر اصلی آن در شهر زوریخ کشور سوئیس واقع شده است.

این سرویس امتیازهای خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تمامی کاربران می توانند به سادگی در کمترین زمان، سرمایه های خود را با نرخ های منطقی و عاقلانه به دیگر ارزهای الکترونیکی تبدیل کنند.

پرفکت مانی قابلیت تبدیل شدن به سایر ارزهای مالی دیگر را داراست.  همچنین این امکان فراهم است که حتی ارزهای پرفکت مانی را از طریق پیپال خریداری کنید.

محبوب شدن خرید ووچر پرفکت مانی از زمانی آغاز شد که کمپانی Liberty Reserve رقیب اصلی او در سال ۲۰۱۱ تعطیل شد. پس از آن پرفکت مانی سیر رشد صعودی خود را آغاز کرد و به تدریج در سراسر دنیا و در موارد مختلف استفاده شد.

با آغاز سال ۲۰۱۳ زمانی که اپلیکیشن اندروید و ios برای خرید پرفکت مانی ساخته شد، این ارز دیجیتال توانست با جذب کاربران موبایل سهم بیشتری از بازار را تصاحب کند، هرچند هنوز هم بخش زیادی از کاربران دائمی پرفکت مانی، طبق عادت قبلی، از وبسایت برای نقل و انتقال پول استفاده می کنند.

روش کار پرفکت مانی

استفاده از پرفکت مانی بسیار ساده است. برای شروع باید ابتدا به وبسایت رسمی آن به آدرسperfectmoney.is  مراجعه و پس از عضویت و فعال سازی اولیه حساب، می توانید شروع به استفاده از آن کنید.

قابلیت های پرفکت مانی

جا به جایی پول میان کاربران

امکان ایجاد درگاه پرداخت بر روی سایت شخصی خود

خرید کالا و خدمات مختلف از اینترنت و پرداخت به وسیله ی آن

پشتیبانی از بیت کوین، دلار، طلا و یورو

امکان درخواست و دریافت وام درون سیستمی

امکان کسب درآمد از طریق شرکت در برنامه ی partnership program

انواع والت های پرفکت مانی

دلار آمریکا

یورو

طلا

بیت کوین

مزایا و معایب خرید و فروش پرفکت مانی

سادگی سیستم پرداخت و عدم جزئیات اضافی و همچنین پشتیبانی از ۲۲ زبان متفاوت از مزایای این سیستم پرداخت است.

یکی دیگر از پارامترهای مثبت این ارز الکترونیکی، نرخ کارمزد پایین تراکنش های آن است. هزینه ی انتقال تنها نیم درصد برای کاربرانی که تایید شده اند، می باشد.

مزایای عمده پرفکت مانی

انتقال آنی پول در میان کاربران خود

فراوانی صرافی های اینترنتی برای تبدیل ارزها به پرفکت مانی

محدود نبودن نقل و انتقالات مالی

امکان دریافت سود سالیانه

امکان دریافت پورسانت با معرفی کاربران جدید

تعلق نگرفتن مالیات بر درآمد برای تراکنش ها

امکان بهرمندی از برنامه ی مشارکت program of partnership

عدم نیاز به احراز هویت برای شروع کار با سیستم

مشکلات پرفکت مانی

تنها نکته ی منفی پرفکت مانی، غیر قابل بازگشت بودن انتقال در سیستم پرداخت آن است، که البته برای جلوگیری از کلاهبرداری در این زمینه کاربرد دارد، اما اگر پول را اشتباه واریز کنید، امکان بازپس گیری پول وجود نخواهد داشت.

خدمات پرفکت مانی برای ایرانیان

این سیستم کاربران ایرانی بسیار زیادی دارد و در اوج تحریم ها به ایرانیان سرویس داده و هنوز هیچ گزارشی مبنی بر مسدود شدن اکانت کاربران ایرانی آن اعلام نشده است. همچنین مدت زیادی است که زبان فارسی را در لیست ۲۲ گانه ی خود گنجانده است.

حساب ها در پرفکت مانی

ساده: تمام کاربران تایید شده ی سیستم به این حساب دسترسی دارند، این حساب محدودیت خاصی ندارد و برای هر تراکنش ۱.۹۹درصد کارمزد از کاربران دریافت می کند.

ممتاز: این حساب معمولا پس از گذشت یک سال از افتتاح حساب و با افزایش میزان گردش مالی به میزان مشخصی، حاصل می شود. از مزایای این حساب کارمزد ۰.۵ درصدی برای تراکنش ها است.

همکار: این حساب فقط با تایید پرفکت مانی در اختیار مشتریانی قرار می گیرد که کسب و کارشان را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

امنیت پرفکت مانی

این سیستم سه روش اصلی را برای تامین امنیت کاربران خود به کار گرفته است.

تایید هویت کاربر

اگر سایت متوجه این موضوع شود که کاربر قصد دارد از یک کامپیوتر دیگر وارد سیستم شود، ابتدا کد تایید کاربر به ایمیل ثبت شده ی او در سیستم ارسال می شود و به این صورت از ورود افراد دیگر که از سیستم دیگری قصد ورود دارند، جلوگیری می شود.

تایید اعتبار شخص

در این قابلیت سیستم، شما در زمان انجام تراکنش ها ایمیلی به همراه یک پین کد تایید از سایت دریافت می کنید.

تایید هویت با پیامک

با کمک این سرویس، شما می توانید به وسیله ی شماره موبایل خود وارد اکانت کاربری خود شوید، یک کد تایید از سمت پرفکت مانی برای شما ارسال می گردد. به این ترتیب از دسترسی های غیرمجاز به اکانت جلوگیری می گردد.

تایید هویت با پیامک شامل ۰.۱ دلار هزینه برای هر پیامک می باشد.

کد کارت

در این روش یک کد کارت به شما ارائه می شود که یک تصویر گرافیکی از کد مورد نظر بر روی آن موجود است. برای تایید نقل و انتقال، کد کارتی از سمت پرفکت مانی برای شما ارسال می گردد تا کد مربوطه روی کارت را وارد سیستم کنید.

شارژ اکانت پرفکت مانی

برای شارژ حساب پرفکت مانی راه های زیادی وجود دارد. مرسوم ترین روش در ایران خرید از صرافی های آنلاین است. بعد از واریز ریال به حساب صرافی، شماره حساب پرفکت مانی خودتان را برای آن ها ارسال می کنید تا مبلغ معادل، به حساب پرفکت مانی شما انتقال یابد.

خارج کردن پول از حساب پرفکت مانی

اگر کاربران قصد افزایش موجودی حساب خود را داشته باشند، برای تبدیل ارز پرفکت مانی، صرافی های زیادی وجود دارند کهPM  شما را خریداری کرده و به جای آن ارز دیگری را به کیف پول شما واریز می کنند و یا ریال به شما پرداخت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.