امازینگ / رپورتاژ آگهی / هدایای تبلیغاتی مناسب سال نو میلادی

هدایای تبلیغاتی مناسب سال نو میلادی

هدایای تبلیغاتی مناسب سال نو میلادی

سال نو میلادی

با پایان یافتن پاییز و همینطور ماه دسامبر میلادی، یادآوری خواهد شد که کریسمس در راه است تا ما را با اتفاق‌های جدید فوق‌العاده شگفت زده کند. شاید در کشور ما بنا به رسوم و فرهنگ ایرانی، کریسمس آنچنان که در باقی نقاط جهان اهمیت دارد، مورد توجه نباشد. اما نمی‌توان به طور کامل از آن چشم پوشی کرد و تاثیر آن را نادیده گرفت. به طور مثال اقلیت‌ها و فعالان بین‌المللی قطعا از دسته افرادی هستند که به این رویداد سالانه توجه ویژه‌ای خواهند داشت. یک نگرش وسیع و جامع یقینا تمامی این موارد را لحاظ خواهد کرد و به آن مثل یک فرصت عالی نگاه می‌کند. از آنجایی که هدیه دادن مفهومی ممتاز دارد که به هیچ مرزی محدود نمی‌شود، بنابراین اکنون زمان خوبی برای تصمیم گیری در مورد هدایای تبلیغاتی مناسب برای کریسمس است.

برای اکثر کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، تعطیلات یکی از سودآورترین زمان‌های سال به حساب می‌آید. شاید این تعطیلات با تقویم رسمی کشور ما هماهنگ نباشد، اما برای کسانی که به کریسمس اهمیت می‌دهند تعطیلی محسوب می‌شود. قطعا این بازه‌ی کوچک از سال توانایی جذب مشتری را در دراز مدت تقویت می‌کند. بنابراین اهمیت کریسمس به نتایجی است که پس از آن برای شما و تجارتتان رقم خواهد خورد. هدایای تبلیغاتی دقیقا با ایجاد یک حس دلگرم کننده و زیبا در خاطر مخاطبتان، او را برای استفاده از خدمات و محصولاتتان سوق می‌دهد.

امضای قرارداد و شروع همکاری با یک شرکت، دقیقاً مشابه خرید محصولی در یک فروشگاه است. چطور؟ در هر دو مورد، مشتری شما گزینه‌های دیگری برای خرید یا بررسی دارد. بنابراین، مهم است که او را متقاعد کنیم تا شما را از  میان گزینه‌های دیگر انتخاب کند. البته اولین و مهم‌ترین کلید موفقیت شما در ترغیب مردم به خرید از شما کیفیت و قیمت خدمات شماست. اما، نزدیک نگه داشتن مشتری به کسب‌وکارتان بسیار ضروری است. این نزدیکی باعث می‌شود که آن‌ها هر بار که به خدمات شما نیاز دارند به شما مراجعه کنند. هدیه‌ای بدهید که به واسطه آن از مشتریان خود قدردانی کنید و درواقع به همان ارتباط صمیمانه دست پیدا کنید.

چه هدایایی توانایی تاثیرگذاری عالی‌تری را دارند!

به طور کلی دو نکته در تعیین اثر گذاری هدیه‌ی تبلیغاتی دخیل است. اولین مورد به مناسبت و دلیلی که برای هدیه دادن در نظر گرفته‌اید اشاره دارد، که مشخصا کریسمس به عنوان سال نو میلادی، به میزان کافی پررنگ است. نکته بعدی به مخاطب شما، سلایق، نیازها و روحیاتش بستگی خواهد داشت. در این مورد نیاز به تامل و بررسی بیشتری خواهد بود تا با کسب هرچه بیشتر اطلاعات، این روند اثرگذاری را به ثمر برسانید.

به طور مثال اگر قصد دارید تا به یک رستوران و پرسنل آن هدیه‌ای بدهید، در نظر داشتن نیازهای پرسنل هر بخش، هدایای شما را مفید و موثر‌تر خواهد کرد. انواع مختلفی از محصولات چرمی برای مدیریت، آشپزها، کارگرها و … در دسترس است. یک انتخاب آگاهانه بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.

اولویت‌های خود را فراموش نکنید‌

پایگاه مشتریان فعلی شما هنگام تعیین هدیه تبلیغاتی توسط شما باید اولویت اصلی‌تان قرار بگیرد. در کنار این مورد همچنین به بازگرداندن مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید توجه کنید. کسانی که در حال حاضر با آن‌ها در حال معامله و تجارت هستید کمکی بزرگ برای جذب بیشتر مشتری خواهند بود. اطمینان حاصل کنید که هدایای تبلیغاتی شما محصولات و خدماتی را در اختیارشان قرار می‌دهد که مشتریان به آنها علاقه‌مند هستند. به این ترتیب شانس افزایش گستره مشتریان را برای خودتان ایجاد نمایید. شاید برای سازمان مورد همکاری بهتر باشد از ست‌های اداری و رومیزی استفاده کنید و در کنار آن با ارسال سررسید و تقویم به مشتری‌های قدیمی شانس احیای مجدد آنها را امتحان کنید.

به طرح و ظاهر هدایای تبلیغاتی توجه کنید

بسته به نوع کالایی که به عنوان هدیه از آن استفاده می‌کنید، به رنگ و طرح متناسب با کریسمس آن فکر کنید. رنگ‌های قرمز و سبز، نمادی از کریسمس هستند و همینطور درخت کاج، بابا نوئل، دانه‌های برف و امثال این موارد اغلب برای تزیین در این ایام استفاده می‌شود. گاهی به واسطه زیباتر شدن هدیه و تناسب آن با کریسمس، می‌توان از نمونه‌های سفارشی استفاده کرد.

حتی اگر احساس می‌کنید که تغییر شکل و طرح از زیبایی هدیه می‌کاهد، با یک بسته بندی شیک و همگون با سال نو میلادی آن را آماده هدیه دادن کنید. بد نیست که در کنار جملات تبلیغاتی که چاپ می‌کنید، با تبریک سال نو این هدیه را بیش از پیش دلنشین جلوه دهید.

هدایای تبلیغاتی به روز را انتخاب کنید

به نظر شما هدیه دادن یک پاوربانک به مشتری چه احساسی را در او ایجاد می‌کند؟ صادقانه بگویم، بیشتر مشتریان یک فناوری به روز را ترجیح می‌دهند به چیزی که حتی ممکن است از آن استفاده نکنند. به همین دلیل باید برخی ابزارهای دیجیتالی مدرن مانند پاوربانک، اسپیکر، فلش مموری، دستبند و ساعت هوشمند و این دست اقلام دیجیتالی را خریداری کنید. استفاده کاربردی و طولانی مدت از این هدایای دیجیتال تا مدت‌ها شما را در ذهنشان یادآوری خواهد کرد.

قیمت هدیه را مدنظر قرار دهید

تجارت‌های بزرگ می‌توانند برای تحت تأثیر قرار دادن مشتری خود هدایای گران قیمت بخرند، اما آیا این روش به جهت بازدهی همیشه عالی عمل می‌کند؟ به نظر نمی‌رسد که همه چیز را پول تعیین کند. وفاداری و اعتماد مشتریان به شما نیاز به ویژگی‌های مهم‌تری دارد. پس هوشمندانه رفتار کنید و با انتخاب‌هایی درخور، پیش دستی کنید و این دعوتنامه را برای آنها ارسال کنید.

مخاطب دریافت هدیه را بهتر بشناسید

تنها راه تهیه هدایای تبلیغاتی برجسته و خاص، شخصی سازی آنها است. ممکن است سخت به نظر برسد اما اینطور نیست. به این ترتیب، می‌توانید از هدیه دادن “دقیقاً مشابه” به همه مشتریان خودداری کنید و نیازها و علایق شخصی آنها را در هدایای تبلیغاتی خود در نظر بگیرید. این مبحث آنقدر اهمیت دارد که به راحتی نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.
به عنوان مثال اگر صاحب یک سالن ورزشی هستید و می‌خواهید هدایای تبلیغاتی به مناسب کریسمس به اعضای خود بدهید، در نظر بگیرید که محصولات باید مناسب برای خانم‌ها و آقایان باشد. بانوان عاشق دستمال مرطوب جیبی یا اینگونه اقلام بهداشتی ساده هستند، در حالی که مردان دوست دارند کوله پشتی جدیدی برای قرار دادن لباس خود داشته باشند. این ساده‌ترین ویژگی‌هایی است که در انتخاب هدایای خود می‌توانید لحاظ کنید.

اگر هنوز هدیه تبلیغاتی مناسب برای مشتریان خود پیدا نکرده‌اید، نگران نباشید. چرا که مشاوران هدایای تبلیغاتی حس هفتم در این راه حامی شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.