امازینگ / رپورتاژ آگهی / هزینه تور تایلند چقدر است؟

هزینه تور تایلند چقدر است؟

حداقل هزینه‌های تور تایلند

تایلند بهترین مقصد برای گردشگرانی است که می‌خواهند به سفری جذاب و در عین حال هیجان‌انگیز بروند. این کشور آسیایی به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان از استقبال توریست‌های زیادی برخوردار می‌شود. زیبایی‌های طبیعی تایلند یعنی جنگل‌های بکر و سواحل آرام در کنار جاذبه‌های تاریخی و معبدها باعث می‌شوند تا این کشور گزینه منحصر به فردی برای گذراندن تعطیلات باشد. اما مسئله‌ای که همیشه در هنگام سفر مطرح می‌شود هزینه‌های مالی هستند. با خرید تور پاتایا علی بابا و می‌توانید با بهترین قیمت‌ها و بالاترین کیفیت خدمات به این کشور و شهرهایی نظیر پوکت و بانکوک سفر کنید. در این مطلب می‌خواهیم درباره هزینه‌های تور تایلند صحبت کنیم و بگوییم چرا این شیوه سفر مناسب‌تر است؟


حداقل هزینه‌های تور تایلند

طبق آمارهای به دست آمده هزینه‌های خورد و خوراک و اقامتگاه در تایلند درصد کمی از اقامت در تهران بیش‌تر هستند. بنابراین بدیهی است که این هزینه‌ها با توجه به نوع هتل و یا رستوران و کافه‌ها متغیر هستند و می‌توانند تا درصدهای بسیار بالاتری افزایش پیدا کنند. حتی این هزینه‌ها ممکن است در شهری مانند بانکوک که پایتخت است با شهر پوکت متفاوت باشد. بنابراین فرقی نمی‌کند با تور تایلند به سفر می‌روید یا به طور انفرادی اما به طور حتم باید پیش از هر اقدامی لیستی از هزینه‌ها را با توجه به بودجه‌تان آماده کنید. داشتن برنامه‌ریزی دقیق و گاهی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم هزینه‌ غذا در رستوران‌های مختلف با یکدیگر فرق دارند. ولی در هر صورت یکی از ارزان‌ترین بخش‌های تایلند مربوط به خوراکی‌های آن کشور می‌شود. اگر قصد سفر با خرید تور تایلند را دارید باید از امکاناتی که تور در اختیارتان می‌گذارد باخبر باشید. برخی تورها تمام وعده‌های غذایی را پوشش می‌دهند ولی بعضی‌ها نه. بنابراین هزینه‌ی تور تایلند نیز با توجه به این نکته می‌تواند گران یا ارزان باشد.

از جمله دیگر مواردی که در هزینه تور تایلند تأثیر دارد قیمت اقامتگاه و هواپیمایی است که با آن قرار است به مقصد برسید. همچنین باید بدانید که طی این تور قرار است از چه شهرهایی بازدید کنید. هرچه تعداد آن‌ها بیش‌تر باشد قیمت تور تایلند نیز افزایش خواهد داشت.

سفر با تور تایلند

سفر با تور تایلند به‌صرفه‌تر است

اگر قصد سفر به تایلند و بازدید از شهرهای پوکت و بانکوک را دارید بهتر است نسبت به خرید تور اقدام کنید. شما می‌توانید به طور انفرادی و بدون تور به سفر بروید. اما این کار دارای سختی‌ها و دشواری‌های خاص خودش است. در ابتدای مراحل انجام مقدمات سفر باید برای گرفتن ویزا اقدام کنید که ممکن است مدتی طول بکشد و از برنامه‌ای که چیده بودید عقب بمانید. با این حال مهم‌ترین مسئله درباره سفر انفرادی هزینه‌های آن است. اگر با تور تایلند به سفر بروید از آنجایی که آن‌ها با کشور آشنا هستند و بهترین و مناسب‌ترین هتل‌ها و رستوران‌ها را می‌شناسند در هزینه‌های شما بسیار صرفه‌جویی خواهد شد. این درحالی است که بدون تور تمام این کارها را باید خودتان انجام دهید. پیش از سفر بلیط تهیه کرده( برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کلیک کنید) و بعد برای رزرو هتل اقدام کنید. خود این کار به تنهایی وقت و هزینه زیادی را از شما می‌گیرد.

همچنین در طی مدتی که در تایلند اقامت دارید باید فکر هزینه‌های وعده‌های غذایی و رفت و آمد باشید. مکان‌های تفریحی و گردشگری زیادی وجود دارند که با خرید تور تایلند می‌توانید به آسانی و در آرامش خیال از آن‌ها بازدید کنید. درحالی که در سفر انفرادی باید وقت و هزینه اضافی‌ای را برای رفت و برگشت به این مکان‌ها صرف کنید. در آخر هم تنها چیزی که از سفر برایتان می‌ماند خستگی و ناراحتی از عدم رضایت از مسافرت است.

با خرید تور پوکت از علی بابا بدون دغدغه از تمام زیبایی‌های سفر لذت خواهید برد.

سخن پایانی

انتخاب و خرید تور تایلند  و سفر به شهرهای بانکوک و پوکت یکی از بهترین تجربه‌هایی است که می‌توانید با هزینه‌ای بسیار مناسب و حتی ارزان به دست بیاورید. تور بانکوک، گزینه‌ی مناسبی برای ورود به این کشور جادویی و بازدید از جاذبه‌های آن است. این کشور که هر روز در حال پیشرفت و توسعه است نسبت به نمونه‌های مشابه خود در اروپا بسیار ارزان‌تر است. بنابراین با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر می‌توانید همان تفریحات و خاطره‌ها را در مکانی دیگر که چه بسا بهتر از آن‌ها باشد به دست آورید. پیش‌تر درباره هزینه‌های عادی تور تایلند صحبت کردیم. اما بعد از آن‌ها مواردی را هم گفتیم که چرا سفر با تور بهتر و مناسب‌تر از سفر به صورت انفرادی است. آن شیوه از سفر دارای موانع و دشواری‌های زیادی است که نه تنها باعث بد شدن سفر می‌شوند بلکه در افزایش هزینه‌های شما نیز بسیار موثر هستند. بنابراین با رعایت این موارد می‌توانید سفر خاطره‌انگیزی را با قیمتی مناسب به دست آورید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.