امازینگ / رپورتاژ آگهی / آشنایی با مراکز خرید معروف در هند و باکو

آشنایی با مراکز خرید معروف در هند و باکو

آشنایی با مراکز خرید معروف در هند و باکو

مراکز خرید معروف در  هند و باکو

یکی از مهمترین آپشن ها و ویژگی هایی که در تور هند و تور باکو بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، ویژگی خرید و امکان خرید بهتر و ساده تر می باشد. خرید شاید در ظاهر کار چندان سختی نباشد و یا به نظر جزء اتفاقات جنبی یک مسافرت محسوب می شود. اما حقیقت کمی پنهان تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. خرید میتواند بخش عمده ای از بودجه سفر ما را تحت الشعاع خود قرار دهد و از طرف دیگر معمولا اطرافیان ما نیز هنگامی که از سفری خاص مانند هند و یا باکو بر می گردیم، انتظار سوغاتی دارند. از  این رو انتخاب یک مرکز خرید خوب که اجناس مناسب که در عین کیفیت مناسب و قیمت های ارزان شامل نشانه ای از سفر ما باشد و هم چنین بتواند به اندازه کافی خاص باشد تا بتواند جلب توجه کند می تواند بسیار مهم و حساس باشد.

به گزارش سایت سفر باتو ،  از این رو در این مقاله قصد داریم مراکز مهم خرید هند و باکو را معرفی کنیم تا در این سفرها، کمی از سردرگمی نجات پیدا کنید و بدانید که از کجا چه نوع وسایلی را می توانید تهیه کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد.

مراکز خرید در تور هند

در تور هند آن چیزی که معمولا در هر کشوری به خصوص در کشور های آسیایی صادق است این نکته است که معمولا بهترین و مهمترین مراکز خرید در پایتخت قرار دارند. از این رو در تور هند نیز سراغ مراکز مهم خرید در دهلی می رویم. از آن جایی که هند دارای فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم مختلفی است و از طرف دیگر به نوعی جزء کشورهای جهان سوم محسوب می شود، تنوع کالا در کنار قیمت مناسب آن قرار می گیرد و این هر مسافری را برای خرید کردن وسوسه می کند. در ادامه با  چند بازار هند و دهلی آشنا می شویم:

۱-      دیلی هات : این بازار را می توان مشهور ترین و معروف ترین بازار هند دانست که به صورت روباز می باشد. در ای بازار بیشترین اجناسی که فروخته می شود شامل صنایع دستی و مواد خوراکی و غذایی و سنگ های قیمتی و از این دست محصولات است. این نکته را در نظر بگیرید که برای ورود به این بازار باید بلیط تهیه کنید که قیمت چندانی ندارد و وجود اجناس رنگارنگ سریع خاطره گرفتن بلیط را از ذهن شما پاک می کند.

۲-      بازار جانپات: این بازار احتمالا قدیمی ترین بازار هند  و دهلی محسوب  شود و در قرن گذشته به آن بازار مسیر ملکه می گفتند. احتمالا به خاطر این که پادشاه و ملکه از آن مسیر عبور می کردند. به هر حال این بازار یک مرکز فوق العاده طلا و جواهرات و لباس های مد روز محسوب می شود از این رو بیشتر محبوب جوانان می باشد. با این حال این بازار به قدری گسترده می باشد که برای همه نوع سلیقه در آن جنسی یافت شود.

۳-      پانیکا بازار: هند چند دهه است که وارد رقابت با غول های اروپایی در زمینه الکترونیک شده است. از این رو برای گردشگران نیز می تواند خرید وسایل الکتریکی اصل هندی جذاب باشد. این بازار این امکان را می تواند فراهم بیاورد.

مراکز خرید در تور باکو

در کشور آذربایجان و تور باکو ارزان لحظه آخری آفر دار  نیز مانند اکثر کشورهای آسیایی و اروپای شرقی، این پایتخت است که حرف اول را می زند. باکو مرکز این کشور می تواند مقصد گردشگری بسیاری باشد. از این رو بهتر است بازار های این منطقه را نیز به وضوح معرفی کنیم تا هنگام مسافرت با تور باکو دچار مشکل نشوید و بدانید از کجا چه تهیه کنید:

۱-      مرکز خرید ۲۸: معروف ترین و احتمالا شیک ترین مرکز خریدی که می توان در باکو یافت همین مرکز خرید است. در این مرکز خرید عمدتا پوشاک و کیف فروخته می شود که تعداد برندهای آن به بیش از ۷۰ برند مطرح و معروف می رسد. علاوه بر فروشگاه های موجود در این مرکز، کافی شاپ و سینما و … می تواند روز خوبی را برای هر مسافری رقم بزند.

۲-      مترو پارک: بعد از مرکز خرید ۲۸، معروف ترین مراکز خرید، مترو پارک می باشد. این معروفیت به دو جهت است، اول نمای بسیار زیبا و شیک مجموعه و دوم برند هایی که در آنجا حضور دارند. در حقیقت می گویند اگر در بازار ۲۸ برندی را نیافتید حتما در مترو پارک آن را خواهید یافت. از این رو می توان این مرکز را در زمینه پوشاک و کیف مکمل مرکز خرید ۲۸ دانست.

۳-      بلوار پارک: یکی از لوکس ترین و زیباترین مراکز خرید نه تنها در آذربایجان، بلکه در خاورمیانه می تواند همین بلوار پارک باشد. یکی از مهمترین ویژگی های آن را می توان در نزدیکی به ساحل دانست که توانسته فضایی جذاب را برای خریداران خود به همراه بیاورد. در حقیقت این مرکز لوکس و زیبا هم جنبه خرید دارد و هم جنبه تفریح. قدم زدن در ساحل دریای خزر می تواند یک نوعی دیگر برای ما ایرانیان هیجان انگیز باشد که در آن سوی آّب ها وطن خودمان را می بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.