امازینگ / رپورتاژ آگهی / دانستنی های تور بالی و تور بیروت

دانستنی های تور بالی و تور بیروت

دانستنی های تور بالی و تور بیروت

تور بالی و تور بیروت

هر آنچه باید درباره تورها دانست

تور بیروت و تور بالی از تورهای مهم و جذابی هستند که در شرکت همیشه سفر برگزار می شوند. از آنجایی که شهر بیروت در کشور لبنان قرار دارد و این کشور از ایرانی ها ویزا نمی گیرد، به همین دلیل تور بیروت، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. اما برای سفر به جزیره بالی نیاز به اخذ ویزا است. در همین راستا در این مقاله  تصمیم گرفته ایم تا شما را با دانستنی های جالبی درباره این تور، از جمله جاذبه های گردشگری بالی و جاذبه های گردشگری شهر بیروت آشنا کنیم.

آشنایی با تور بیروت

شهر بیروت، پایتخت و بزرگترین شهر در کشور لبنان محسوب می شود که به واسطه داشتن قدمتی طولانی، از مناطق تاریخی و دیدنی زیادی برخوردار است که سبب شده است گردشگران زیادی از تور بیروت برای سفر به بیروت استفاده کنند.

علی رغم اینکه در کشور لبنان و شهر بیروت جنگ های زیادی رخ داده است، اما جذابیت های این شهر به قدری بوده است که در گذشته به آن لقب «پاریس خاورمیانه» را داده بودند. سفر با تور بیروت شرکت مسافربری همیشه سفر سبب می شود که گردشگران بتوانند از جاذبه های دیدنی و تفریحی این شهر با خیال آسوده و راحت دیدن کنند.

جاذبه های گردشگری بیروت

مهمترین جاذبه های تفریحی و گردشگری شهر بیروت در سفر با تور بیروت:

کلیسای بانوی مقدس ما در بیروت: کلیسای بانوی مقدس ما یکی از کلیساهای شهر بیروت می باشد که به عنوان مهمترین کلیسا برای حضرت مریم محسوب می شود. امروزه این کلیسا یکی از بناهای دیدنی در شهر بیروت است که مسلمانان و مسیحیان زیادی برای بازدید از آن از تور بیروت استفاده می کنند.

موزه نیکلاس سرسک: این موزه یکی از مهمترین موزه های مربوط به هنرهای مدرن در شهر بیروت است که در سال ۱۹۶۱ به منظور نمایش و جمع آوری هنرهای محلی بیروت و همچنین هنرهای بین المللی ساخته شد. هر ساله در این موزه نمایشگاه های زیادی برگزار می شود که شرکت در آنها برای بسیاری از گردشگران جذاب می باشد. به همین جهت در زمان سفر به این شهر با تور بیروت، بازدید از این موزه هنری، حتما برنامه ریزی می شود.

حمام های رومی: شهر بیروت زمانی مستعمره کشور روم بود، ساخت حمام های رومی نیز به همان زمان برمی گردد. در شهر بیروت و در مکانی که این حمام ها قرار دارند، مکان دیدنی زیادی از جمله مسجد آل امین و کلیسای سنت جورج وجود دارد. از این رو با استفاده از تور بیروت و بازدید از حمام های رومی می توان با یک تیر چند نشان زد و از سایر مکان های دیدنی این منطقه نیز بازدید کرد.

تور بالی و تور بیروت

هزینه تور بیروت

همانطور که می دانید به طور کلی هزینه یک تور وابسته به عوامل زیادی مانند؛ نوع هتل، مدت اقامت و نوع ایرلاین می باشد و هر چقدر که این موارد از امکانات بهتر و با کیفیت تری برخوردار باشند، قیمت تور افزایش پیدا خواهد کرد. تور بیروت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هزینه آن با توجه به موارد گفته شده تعیین می شود.

دانستنی های تور لبنان

یکی از دانستنی های جالب درباره تور لبنان، تورهای لحظه آخری لبنان می باشد که به صورت هفتگی برگزار می شوند. این تورها، معمولا در روزهای آخر برگزار شدن تور، عرضه خواهند شد که از قیمت بسیار پایین تر و ارزان تری برخوردار هستند. از این رو تورها، برای آن دسته از افرادی مناسب می باشد که می خواهند تورهای ارزان قیمت خریداری کنند و آمادگی آن را دارند تا هر لحظه خود را برای سفر آماده کنند. چرا که زمان خرید این تورها بسیار کم بوده و باید در اسرع وقت درباره خرید و یا عدم خرید آن تصمیم گیری شود.

بررسی هزینه تور لبنان

قیمت تور لبنان با توجه به نوع هتل و پرواز انتخاب شده کاملا متغیر می باشد. اما از آنجایی که سفر به کشور لبنان نیازی به دریافت ویزا برای ایرانی ها ندارد، تور لبنان، یکی از تورهای اقتصادی و مقرون به صرفه در بین سایر تورهای خارجی به شمار می رود که با استقبال زیادی روبرو شده است.

آشنایی با جاذبه های گردشگری بالی

از مهمترین دانستنی هایی که باید درباره تور بالی و جزیره بالی بدانید، این است که جزیره بالی در بین ۱۷۰۰۰ جزیره ای که در مجمع الجزایر اندونزی وجود دارد، از مناطق دیدنی و گردشگری بسیار جذاب تر و معروف تری برخوردار می باشد که گردشگران زیادی از سراسر دنیا علاقه زیادی به سفر به این جزیره زیبا و تماشای جاذبه های تفریحی و طبیعی این جزیره دارند. از این رو در ادامه چند مورد از زیباترین جاذبه های دیدنی بالی را معرفی کرده ایم .

جاذبه های بالی

ساحل سانور بالی: این ساحل زیبا و جذاب در دهکده ای به نام «دنپاسار» و در بخش جنوب شرقی جزیره بالی قرار گرفته است. این ساحل آرام و زیبا در بین گردشگران میانسال از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است که به همین دلیل به نام ساحل «خروپف» نیز گفته می شود.

تور بالی و تور بیروت

کوه باتور در جزیره بالی: کوه باتور بالی را به عنوان دراماتیک ترین جاذبه های دیدنی در این جزیره معرفی کرده اند. کوه باتور در شمال شرقی بالی قرار گرفته است که بر روی یک آتشفشان نیمه فعال با ۴ دهانه وجود دارد. در نزدیکی این کوه یک دریاچه بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد که به جذابیت هرچه تمام تر این منطقه افزوده است.

کوه پورا بساکی: در جزیره بالی و در دامنه های «گونانگ اگونگ» کوه بسیار زیبایی به نام «پورا بساکی» وجود دارد که یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و دیدنی در جزیره بالی شناخته شده است. این کوه مهمترین معابد «کایانگان جاگات» که تمامی قبایل متفاوت می توانند در آن به عبادت بپردازند، محسوب می شود. به طور کلی در جزیره بالی ۹ معبد کایانگان جاگات وجود دارد که پورا بساکی همانطور که گفته شد، از مهمترین آنها شناخته شده است.

شهر سمینیاک: سمینیاک شهری کوچک در جنوب غربی جزیره است که از رشد شهر کوتا به وجود آمده است. اگرچه این شهر کوچک در نزدیکی شهر کوتا قرار گرفته است، اما جاذبه های دیدنی منحصر به فرد خود را دارد که برای توریست جذاب می باشد.

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتی https://hamishehsafar.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.