امازینگ / رپورتاژ آگهی / رازهای مردم ترکیه را قبل از سفر بدانید

رازهای مردم ترکیه را قبل از سفر بدانید

رازهای مردم ترکیه را قبل از سفر بدانید

رازهای مردم ترکیه

تور ترکیه جزو تورهای پر طرفدار است که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند، حتی اگر چندین بار است که به ترکیه سفر کرده باشید باز هم خوب است که رازهای مردم ترکیه را  بدانید و با فرهنگشان بیشتر آشنا شوید.

خداحافظی در ترکیه طولانی است

مراسم خداحافظی در ترکیه ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد، حتی بیشتر از ایران نیز طول می کشد. اگر در ترکیه کسی را در خانه ی خود دعوت کنید باید انتظار خداحافظی طولانی را داشته باشید. مسافران تور ترکیه اگر اقوامی در ترکیه داشته باشند حتما با این موضوع آشناییت دارند.

مردم ترکیه روحشان برای لوکوم می رود

شیرینی های ترکیه بسیار معروف هستند و ممکن است نام لوکوهای مشهور ترکیه را شنیده باشید، راحت الحلقوم و شیرینی های مخصوص ترکیه همواره به عنوان سوغات نیز به گردشگران فروخته می شوند، علاقه مندان به شیرینی می توانند در تور استانبول خود آن ها را خریده و به عنوان سوغاتی به شه خود ببرند.

ترکیه

سبزیجات محبوب مردمان ترکیه است

وقتی صحبت از غذاهای ترکیه می شود اکثر مرم به یاد کبابهای معروف ترکیه می افتند اما حقیقت این است مردم ترکیه بسیار از سبزیجات در غذاهایشان استفاده می کنند، برای اثبات این موضوع می توانید با دقت بیشتری به صبحانه هایشان توجه کنید که گوجه فرنگی پایه ثابت آن ها می باشد.

ترکیه

رقص راه حل همه چیز است

مردم ترکیه در پاسخ به همه چیز می رقصند پس اگر به کشور ترکیه سفر کردید اگر اهالی شهر را زمان خشم و عصبانیت مشغول رقصیدن و آواز خواندن دیدید، در شمال شهر ترابزون رقص یک رسم همگانی می باشد و در هنگام غروب در کنار تنگه ی بسفر در استانبول می توانید تماشاگر رقص و آوازهای دلنشین مردم ترکیه باشید، همچنین مسافران تور آنتالیا هم می توانند شاهد رقص و اوازه های مردم این کشور باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.