امازینگ / رپورتاژ آگهی / ده مرکز خرید مشهور استانبول

ده مرکز خرید مشهور استانبول

ده مرکز خرید مشهور استانبول

مراکز خرید شهر استانبول

 ترکیه و تور استانبول برای بسیاری از ایرانیان یک مقصد سفر مناسب محسوب می شود و به همین دلیل در فصول مختلف سال امکان سفر ارزان‌تر به این شهر با بلیط چارتر استانبول برای پرواز تهران استانبول وجود دارد. قیمت بلیط ترکیه در بازه‌های زمانی مختلف و بنا به خط پروازی انتخابی شما متفاوت است که با بررسی از طریق علی بابا می‌توانید همواره گزینه‌های جذابی را پیدا و انتخاب کنید. کنار فاکتورهایی مثل جاذبه های دیدنی گردشگری و بصری جذابی که دارد، مسافت چندانی با کشور ما ندارد و به راحتی می‌توان به آنجا سفر کرد و به نحوی چند هدف را با یک تیر نشانه گرفت.

قطعا شما هم با شنیدن اسم استانبول یا ترکیه به یاد مراکز خرید زیبا و منحصر به فردش می‌افتید. استانبول اسمش با مد و خرید گره خورده و همیشه در لیست پر‌طرفدار‌ترین مقاصد خرید دنیا‌ست. از یک طرف بازار‌های سنتی و اغلب تاریخی پر از اجناس رنگارنگ که تماشای آن‌ها ساعت‌ها سر‌پا نگه‌تان می‌دارد؛ از طرف دیگر مراکز خرید استانبول با دنیای مدرنشان که پر از بوتیک‌های شیک با پوشاک اروپایی و ترک، در کنار کلی مراکز خرید بزرگ دیگر مثل جواهیر، فروم و کانیون که سرزمین برند‌های خوش‌نام و دوست‌داشتنی‌اند و اغلب در فصل‌های حراج استانبول تخفیفات خوبی دارند. پس از فرصت تخفیف های نزدیک به نوروز استفاده کنید و با تهیه بلیط استانبول به این کشور زیبا سفر کرده و ضمن یک سفر جذاب، خریدهای عیدانه‌ی خود را انجام دهید. در ادامه به معرفی برخی از این مراکز خرید معروف می پردازیم.

ایستینه پارک استانبول: ایستینه پارک یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول است که در شمال شهر قرار دارد. این مرکز خرید گرچه به نسبت سایر مراکز خرید معروف استانبول وسعت چندانی ندارد؛ اما دسترسی نسبتا مناسب و تنوع و کیفیت بالای برندها باعث می‌شود یکی از محبوب ترین ها باشد. در ایستینیه پارک می توانید اغلب برندهای بین‌المللی و مهم ترکی را بیابید.

مرکز خرید مشهور استانبول

استانبول مال: استانبول مال، یکی از  بهترین، معروف ترین و بزرگ ترین مراکز خرید شهر وسیع و دوست داشتنی استانبول است که با ظاهر شکیل و برندهای متنوع و جهانی‌اش، دلایل و انگیزه کافی را به گردشگران استانبول می دهد تا ساعاتی را در این فضای لوکس و مدرن بگذرانند. وقتی استانبول مال را انتخاب می‌کنید، می‌توانید منتظر فضایی به وسعت ۳۵۰ هزار متر مربع باشید که درونش ۳۵۰ فروشگاه و مغازه بزرگ و کوچک به چشم می‌خورد.

فروم استانبول: مرکز خرید فروم یکی از بزرگترین های استانبول است که به راحتی می تواند یک روز شما را به خود اختصاص دهد. وقتی به سراغ فروم استانبول می روید، اگر از طرفداران درجه یک خرید هستید، دست کم زمانی در حدود ۵ تا ۶ ساعت را برای بازارگردی کنار بگذارید. چرا که برندهای مشهوری همچون مارکس اند اسپنسر، زارا، استرادیواریوس، منگو، آیکیا، سواروفسکی، دکتلون، نایک، آدیداس و … در انتظار شما هستند.

جواهیر استانبول: جواهیر استانبول یکی از دیگر بهترین انتخاب هایی است که برای بازارگردی جذاب می‌توانید به سراغش بروید. این مرکز خرید که درست در نزدیک میدان تکسیم قرار گرفته، دسترسی بسیار راحتی دارد. بد نیست بدانید جواهیر استانبول، در بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ بزرگترین مرکز خرید در اروپا از نظر مساحت بود و در حال حاضر نیز ششمین مرکز خرید بزرگ دنیاست. علاوه بر این ها یک مرکز تفریحی سرپوشیده متشکل از ۱۲ سالن سینما و تئاتر، یک سالن سینمای مخصوص کودکان و یک شهر بازی سرپوشیده مخصوص تمام سنین در مرکز خرید جواهیر استانبول وجود دارد.

بازار بشیکتاش: بازار بشیکتاش در قلب منطقه‌ای به همین نام واقع شده است. در قسمت‌هایی از این بازار می‌توانید لباس‌ شب‌های خوبی بخرید که قیمت بالایی ندارند. در این بازار هر چیزی از لوازم خانگی تا عطر‌های عالی به فروش می‌رسد. این بازار همیشه شلوغ است و دانشجویان نیز به آن علاقه زیادی دارند.

مرکز خرید در استانبول

بازار بی اوغلو: یکی دیگر از بازارهای معروف استانبول بی اوغلو است که می‌توانید پوشاک ارزانی از برندهای زارا، منگو یا H&M را از آن تهیه کنید. در بازارهای این شهر باید مهارت چانه زنی خود را حسابی به کار بگیرید تا خریدی ایده آل و ارزان را تجربه کنید. اگر به دنبال سوغاتی از استانبول هستید در برخی نقاط بازار هدیه ‌هایی بی‌همتا و زیورآلاتی زیبا به فروش می‌رسند.

از سایر مراکز خرید استانبول می‌توان به لونت بازار، مرکز خرید اولیویوم، ایرپورت اوتلت سنتر، استارسیتی اوتلت سنتر و یا بازارهای قدیمی و سنتی تر همانند: خیابان بغداد، بازار بزرگ، بازار مصری و … اشاره کرد.

معرفی و برشمردن مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بدون سفر کردن، معنی چندانی ندارد؛ شما می‌توانید در فصول خاصی با هزینه ای متناسب به ترکیه سفر کنید.  نزدیک بودن ترکیه به ایران و عرضه تعداد زیادی هتل، خطوط پروازی متنوع و وجود بلیط تهران استانبول در قیمت‌های مختلف موجب رقابت و کاهش قیمت پرواز به ترکیه، قیمت هتل ها و در کل سفر به آن نیز شده است. بسیاری از این آژانس ها وجود دارند که خدمات ویژه ای را جهت خرید بلیط تهران استانبول به شما ارائه می‌دهند. اگر به سایت‌های آژانس های مسافرتی نگاهی بیندازید قیمت بلیط ترکیه را به راحتی می‌توانید مشاهد کنید، پرواز دلخواه خود را انتخاب و با چند کلیک ساده اقدام به رزرو یا خرید آن نمایید. اگر نیاز به برنامه ریزی دقیقی از قبل نیز نداشته باشید، می‌توان با هزینه‌ای کمتر از بلیط های چارتر تهران-استانبول استفاده کنید که در نتیجه سفری مقرون به صرفه نیز خواهید داشت. ما در این بخش سعی کردیم در کنار معرفی مراکز خرید و جذابیت هایشان اطلاعات خوبی جهت سفر برای شما فراهم کنیم. با آرزوی سفری خوش و خاطره انگیز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.