امازینگ / رپورتاژ آگهی / اجاره آپارتمان مبله و سوئیت در تهران چه کاربردی دارد ؟

اجاره آپارتمان مبله و سوئیت در تهران چه کاربردی دارد ؟

اجاره آپارتمان مبله و سوئیت در تهران چه کاربردی دارد ؟

بسیاری از عزیزانی که به تهران سفر می کنند، مایل به این هستند که در مدت اقامت خود در تهران یک آپارتمان مبله به صورت کامل در اختیارشان باشد. شاید این آرزو تا اندی پیش تنها یک رویا بود، اما امروزه استارتاپ TehranSuite.Com آن را به واقعیت بدل ساخته است.

از TehranSuite.Com چه می دانید؟ مرکز تخصصی اجاره آپارتمان مبله در تهران

هر روز که می گذرد، بازار تمایل و کشش بیشتری به سوی دیجیتالی شدن و الکترونیکی شدن پیدا می کند. امروز می خواهیم به معرفی کسب و کار دیگری بپردازیم که شاید روزی کسی فکر نمی کرد روزی دیجیتال شود! اجاره آپارتمان مبله در تهران!

سوئیت تهران

TehranSuite.Com چیست؟

تارنمای TehranSuite.Com در حقیقت یک وب سایت است که کار اصلی اش اجاره آپارتمان مبله در تهران و هم چنین اجاره سوئیت مبله در تهران می باشد. این وب سایت با بیش از ۲۰۰ واحد آپارتمان مبله در اقصی نقاط تهران، میزبان مسافران عزیزی است که تهران را به عنوان مقصد سفرهای خود بر می گزینند.

طریقه استفاده از سامانه TehranSuite.Com به چه صورت است؟

برای استفاده از سامانه TehranSuite.Com برای اجاره آپارتمان مبله تهران, کافی است که سری به وب سایت TehranSuite.Com بزنید. سایت به شکل زیر برای شما بالا خواهد آمد:

تهران سوئیت

همان گونه که می بینید، در ابتدای امر سامانه TehranSuite.Com برای اجاره روزانه خانه در تهران از شما می خواهد که به چهار سوال پاسخ دهید:

۱- منطقه مورد نظر برای آپارتمان مبله در تهران کجا باشد؟ شرق، شمال، مرکز یا غرب تهران

۲- سوئیت مبله ای که در نظر دارید، حداقل چنداتاق داشته باشد؟

۳- حداکثر قیمتی که حاضرید برای اجاره آپارتمان مبله در تهران به صورت روزانه اختصاص دهید چقدر است؟

۴- آیا برایتان مهم است که آپارتمان مبله مورد نظر پارکینگ داشته باشد یا خیر؟

ادامه کار خیلی ساده است! تنها کافی است که ۴ مورد بالا را تکمیل و کلید «جستجو» را بفشارید.

برای مثال ما در منطقه غرب تهران، به دنبال آپارتمانی هستیم که حداقل یک اتاق خواب داشته و حتما یک پارکینگ داشته باشد. مبلغ مورد نظر را هم شبی ۴۰۰ هزار تومان ست می کنیم:

تهران سوئیت

همان گونه که مشاهده می کنید، سامانه TehranSuite.Com در این گام موارد مورد نظر جهت اجاره روزانه خانه در تهران برای شما را لود می کند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

نحوه اجاره آپارتمان مبله و یا اجاره ویلا از طریق سامانه TehranSuite.Com به چه صورت است؟

فرآیند اجاره آپارتمان مبله بسیار ساده است. پس از این که واحدهای مبله مختلف را بررسی نمودید، کافی است که «کد ملک» آن ها را یادداشت نمایید. در TehranSuite.Com هر آگهی دارای یک کد ملک بوده که توصیه می کنیم در هنگام انتخاب آگهی حتما چند مورد را انتخاب فرمایید؛ چرا که ممکن است برخی از سوئیت هایی که برای اجاره آن اقدام می کنید، در تاریخ مدنظر شما پر (رزرو شده) باشند.

رزرو آنلاین از طریق تلگرام، ویژگی عالی تهران سوئیت

شما می توانید از طریق تلگرام و یا واتساپ با پشتیبانی تهران سوئیت ارتباط برقرار نموده و از واحد رزرو آنلاین درخواست رزرو نمایید. هم چنین می توانید تعداد نفرات، مدت اقامت، تاریخ ورود و منطقه موردنظر را به پشتیبانی اطلاع دهید تا واحد مربوطه، بهترین موارد برای اجاره آپارتمان مبله در تهران را به شما پیشنهاد دهند.

تهران سوئیت تهران سوئیت تهران سوئیت

تهران سوئیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.