امازینگ / رپورتاژ آگهی / شلوار جین زنانه مناسب برای فرم‌ های مختلف بدن

شلوار جین زنانه مناسب برای فرم‌ های مختلف بدن

شلوار جین زنانه مناسب برای فرم‌ های مختلف بدن

شلوار جین زنانه

شلوار جین مناسب برای هر فرمی از بدن فرق می‌کند و فقط کسانی می‌توانند شلوار جین مناسب بخرند که فرم بدنشان را بشناسند. برای شناختن فرم بدنتان با این مطلب همراه شوید تا از این به بعد شیک‌تر و زیباتر از همیشه باشید.

شلوار جین برای فرم بدن ساعت شنی

شلوار جین زنانه

به فرم بدنی ساعت شنی می‌گوییم که بالاتنه و پایین تنه‌اش تو پُر اما کمرش باریک و جمع و جور باشد. کسانی که فرم بدنشان ساعت شنی است باید توجه را به سمت بخش جمع و جور و لاغر بدنشان جلب کنند، یعنی کمر. حالا که این نکته روشن شد حدس زدن نوع شلوار جین مناسب کاری ندارد، شلوارهای فاق بلند گزینه‌های مناسبی برای این افراد است. به خاطر داشته باشید بهتر است برای خرید شلوار زنانه  مناسب این فرم بدن، جنسی را انتخاب کنید که کشی نباشد و رنگ آن کمی سایه روشن داشته باشد.

چه مدلی به منحنی‌ها می‌آید؟

شلوار جین زنانه

خانم‌هایی که بالای پاهایشان نسبت به بخش زانو به پایین، خیلی چاق‌تر است باید از شلوار جین دم‌پا گشاد استفاده کنند. آن هم مدلی که دم‌پای آن از بالای زانو شروع شود. این مدل کمکشان ‌می‌کند لاغری بخش پایین پاهایشان متناسب به نظر برسد. این افراد همچنین بهتر است مدل‌های فاق بلند را انتخاب کنند که شکمشان را تخت نشان می‌دهد.

اگر بدنتان مدل گلابی است

فرم گلابی به شکلی از بدن گفته می‌شود که بالاتنه از بخش تحتانی بدنتان  کوچکتر باشد. خانم‌هایی که فرم بدنشان  Pear Shaped یا شبیه گلابی است، باید سراغ شلوارهای دم‌پا گشاد بروند با این تفاوت که بخش بالای زانو در این شلوار، می‌تواند فیت بدن باشد. فیت بودن شلوار لی زنانه و دخترانه در بالای زانوها باعث می‌شود سلولیت‌ یا بد شکلی پا جمع شود و به چشم نیاید.

شلوار جین زنانه

خرید شلوار جین برای بدن‌های تخت

یکی دیگر از فرم‌های بدن، فرمی است که اندام فرد لاغر، بدون انحنا و اصطلاحا یک دست است. برای اینکه بدن را از شکل خطی آن دربیاوریم و پاها را کمی تو پُرتر نشان دهیم، می‌توانیم به راحتی سراغ شلوار جین راسته برویم. بهتر است این شلوار کمی آزاد باشد تا به پاها حجم دهد.

شلوار جین زنانه

ایده‌آل لاغرهای قد بلند

خانم‌هایی که قدشان بلند است و پاهای لاغر و کشیده دارند تقریبا می‌توانند هر مدل شلوار جین که دلشان خواست بپوشند. با وجود این بعضی مدل‌ها بیشتر به آن‌ها می‌آید. مثلا پوشیدن شلوار جین چسبان که پایین آن کمی ریش ریش شده است یا برش دارد می‌تواند استایل آن‌ها را شیک‌تر کند. همچنین پوشیدن مدل‌هایی که دم‌پا گشاد هستند، بدن این خانم‌ها را بسیار زیبا و روی فرم نشان خواهد داد.

 شلوار جین زنانه

از کجا بخریم؟

یک عالمه شلوار جین زیبا و شیک روی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل پیدا می‌شود که هر کدامشان برای فرم‌های مختلف بدن خانم‌ها ایده‌آل هستند. برای خرید اینترنتی جدیدترین مدل شلوار زنانه و دخترانه به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید و در عین حال خیالتان راحت باشد که اگر شلوارتان را به هر دلیلی نپسندید و یا بخواهید سایزش را عوض کنید، می‌توانید تا یک هفته بعد از خرید آن را برگردانید. خرید خوش بگذرد!

 

منبع: مجله فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل – شلوار جین مناسب برای فرم‌های مختلف بدن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.