امازینگ / رپورتاژ آگهی / ۱۷ مدل کیف زنانه شیک برای سال ۲۰۱۷

۱۷ مدل کیف زنانه شیک برای سال ۲۰۱۷

۱۷ مدل کیف زنانه شیک برای سال ۲۰۱۷

مدل کیف زنانه شیک

مدل کیف هایی که در سال جدید میلادی ترند (Trend) شده‌اند توجه زیادی به خودشان جلب کرده‌اند. این مدل‌ها اغلب ویژگی خاصی در طراحی‌شان رعایت کرده‌اند که باعث تفاوتشان با مدل‌های سال‌های قبل می‌شود. برای اینکه بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید این کیف‌ها را معرفی کرده‌ایم. این شما و این کیف‌های ۲۰۱۷!

مدل کیف جدید ، قد کف دست

امسال طراحان دنیای مد تصمیم گرفته‌اند نگاهشان به بعضی از کیف‌ها را مینی مالیستی کنند و به جمله‌ی معروف «کوچک، زیباست» پایبند بمانند. طراحان برندهایی مثل لویی ویتون (Louis Vuitton) ، کلوئه (Chloe)  و کوچ (Coach) کیف‌های کوچکی طراحی کرده‌اند که اغلب مربع یا مستطیل شکل هستند. البته بینشان مدل‌هایی با شکل‌ نیم دایره یا اشکال هندسی نامتعارف هم وجود دارند اما موقع خرید کیف زنانه بیشتر تمرکزتان را روی مربع و مستطیل‌های کوچک بگذارید.

کیف‌های مسافرتی، کیف‌های ورزشی

مدل کیف زنانه شیک

مدل کیف عکس زیر را نگاه کنید. ما معمولا مشابه چنین مدل‌هایی را در مسافرت‌ها به عنوان ساک در دست می‌گیریم یا در باشگاه از آن‌ها استفاده می‌کنیم. ولی برنامه‌ریزی طراحان برندهایی مثل Michael Kors و Gucci طوری انجام شده که بهار و تابستان ۲۰۱۷ کیف‌های رسمی و نیمه رسمی دخترانه و زنانه با شکل و شمایل ساک ورزشی و مسافرتی وارد دنیای مد شوند. ممکن است جنسشان چرمی باشد یا پارچه‌ای باشند و یا هر چیز دیگری؛ اما در هر حال این مدل کیف محکم‌تر از همیشه قد علم خواهد کرد و دیگر ما را فقط یاد ورزش و مسافرت نخواهد انداخت،

مدل کیف زنانه شیک

براق مثل آینه

برای مهمانی مجلسی ، کیف مجلسی انتخاب کنید آن هم مدلی که از زیر نظر طراحان مطرح گذشته باشد و مورد تاییدشان باشد. مدل کیف زنانه امسال می‌تواند تا دلتان بخواهد برق بزند و نور را منعکس کند. هر دوی این ویژگی‌ها هم در مدل‌های متالیک یا براق وجود دارد. بنابراین اصلا تعجب نکنید اگر متوجه شدید تجدید کردن آرایشتان بدون نگاه کردن به آینه و صرفا با نگاه کردن به کیف دستی‌تان امکان پذیر بود!

مدل کیف زنانه شیک

حضور زلم زیمبو روی کیف‌ها

انواع و اقسام سنگ‌، پیکسل و سنجاق قفلی‌ها و هر چیزی که روزی خوار می‌آمد برای طراحان امسال به کار آمده است. کیف‌های ۲۰۱۷ انواع و اقسام زلم زیمبوها را روی خودشان جا داده‌اند و به طرز عجیبی هم با‌مزه از آب در‌آمده‌اند.

مدل کیف زنانه شیک

کیسه‌هایی که کیف شده‌اند

بعضی از مدل‌ها هم هستند که با الهام از کیسه‌ها ساخته شده‌اند. آن‌ها زیپ ندارند و به جای زیپ از یک بند استفاده می‌کنند که وقتی کشیده می‌شود خود به خود در کیف هم بسته خواهد شد. کیف‌های کیسه‌ای بین طراحی‌های برندهایی مثل Givenchy و Alexander Wang دیده می‌شوند و احتمال حضورشان در بازار مد ۲۰۱۷ خیلی زیاد است.

مدل کیف زنانه شیک

 گل‌ها، کیف و دیگر هیچ

کیف‌هایی با طرح گل‌های بهاری و رنگ‌های شاد، دنیای زنان را در بهار و تابستان ۲۰۱۷ رنگین می‌کنند. این کیف‌ها که از همین حالا پیش بینی می‌کنیم حسابی گل کنند، خوشبختانه بین برندهای ایرانی زیادی هم از مدت‌ها قبل باب شده‌اند.

مدل کیف زنانه شیک

 

در دست گرفتن جنگل

از حیات وحش محافظت کنید و لباس پوست نخرید، اما خز مصنوعی را با خیال راحت جایگزینش کنید؛ همان طور که برندهای Prada و Celine این کار را کرده‌اند.

مدل کیف زنانه شیک

خوش خط و خال

خودتان را با مدل کیف پوست ماری برای مجالس مهمی که در سال ۹۶ پیش رو دارید آماده کنید.

مدل کیف زنانه شیک

ریشه‌های آویزان

اگر شما هم مثل ما عاشق کیف‌های ریشه‌دار هستید با خیال راحت به خرید بروید یا مدل قدیمی‌تان را در دست بگیرید که امسال، سال ریشه‌هاست.

مدل کیف زنانه شیک

به زنجیر کشیدن رسمیت

برای اینکه ظاهرتان رسمی باشد کیفی در دست بگیرید که به جای بند چرمی، زنجیر یا ترکیبی از چرم و زنجیر داشته باشد.

مدل کیف زنانه شیک

در دست گرفتن دایره‌ها

یکی دیگر از چیزهایی باعث ذوق کردن ما شد مدل کیف با دسته‌ی گرد و دایره‎‌ای است که قرار است ما را پرتاب کند به چند دهه‌ی پیش. مدل‌های مشابه تصویر زیر را امسال زیاد می‌بینید.

مدل کیف زنانه شیک

بر کوله یا کمر؟ مسئله این است

استفاده از کوله‌ پشتی دخترانه در سال ۲۰۱۷ حسابی باب می‌شود و وجه تمایز این کوله‌ها با مدل‌هایی که تا امروز دیده‌ایم حضور کیف‌های کوچکتری شبیه کیف پول است که به آن‌ها آویزان می‌شود. کیف‌های کمری هم به قوت کوله‌ها حضور دارند و رخ نشان خواهند داد.

مدل کیف زنانه شیک

 عجیب الخلقه‌های امسال

شکل و شمایل عجیب و غریب برای کیف‌ها امسال عادی خواهد بود. مدل‌های عروسکی که در نگاه اول فقط عروسک بودنشان دیده می‌شود، مدل‌هایی شبیه گیتار، دوربین عکاسی و خلاصه هر چیزی که فکرش را کنید می‌توانند حضور به هم برسانند!

مدل کیف زنانه شیک

پرینت‌ گرفتن کیف‌ها

طرح‌ها و شکل‌های نا‌منظم ظاهر کیف‌های ۲۰۱۷ را تشکیل می‌دهد. این مدل‌ها اغلب شلوغ و پر رنگ هستند.

مدل کیف زنانه شیک

سه دسته آخر

در کنار تمام مدل‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم، سه گروه دیگر هم مد شده‌اند:

  • کیف‌های بغلی: کیف‌های دستی با دسته‌هایی شبیه دستبند مچی طراحی شده‌اند که علاقه‌ی زیادی به بغل شدن دارند. این کیف‌ها را وقتی به دست بگیرید که دوست دارید تفاوت‌تان را بیشتر از همیشه نشان دهید.
  • جعبه‌های کیف شو، کیف‌های جعبه شو: امسال کیف‌هایی هم هستند که انگار جعبه‌های بالقوه‌ بوده‌اند! اگر قوانین و مقررات را دوست دارید از مدل‌های جعبه‌ای غافل نشوید.
  • نشسته بر حصیر خیال: اگر از حالا دنبال یک کیف تابستانی می‌گردید که مد شود، به مدل‌های حصیری نزدیک شوید و قاپشان بزنید. این کیف‌ها هم در بهار و تابستان ۲۰۱۷ برای خودشان عزت و احترام پیدا می‌کنند.

خرید اینترنتی کیف زنانه

برای خرید اینترنتی کیف زنانه و دخترانه یا دیدن کیف‌هایی که در این صفحه مشاهده کردید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

منبع: مجله مد و لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل – ۱۷ مدل کیف زنانه برای سال ۲۰۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.