امازینگ / رپورتاژ آگهی / شلوار لی زنانه را با چه چیزهایی بپوشیم؟

شلوار لی زنانه را با چه چیزهایی بپوشیم؟

شلوار لی زنانه را با چه چیزهایی بپوشیم؟

شلوار جین زنانه , شلوار لی زنانه

شلوار جین زنانه یکی از لباس‌های ضروری و اولیه‌ است و بعید است خانمی پیدا شود که شلوار لی نداشته باشد. در همین راستا و برای هر چه خوشتیپ‌تر شدن، این مطلب به شما خواهد گفت شلوار جین را با چه لباس‌هایی بپوشید تا شیک و جذاب شوید.

شلوار جین زنانه و پالتی از رنگ‌ها

اول از همه و قبل از هر چیزی بگوییم که لازم است شلوار جینی داشته باشید که به فرم بدنتان بیاید. در این باره هم قبلا مطلب مفصلی نوشته‌ایم که کمکتان می‌کند فرم بدنتان را بشناسید و بر اساس آن سراغ مدل‌های مناسب بروید. بعد از گذراندن خوان اول نوبت به انتخاب بلوز می‌رسد. اولین چیزی که می‌توانید برای پوشیدن به همراه شلوار جین سراغ آن بروید بلوز، تی شرت و تاپ زنانه رنگی است. وقتی لی تیره می‌پوشید سراغ رنگ‌های تند، پر رنگ و شاد بروید و وقتی جین روشن پوشیده‌اید از انواع رنگ‌های ملایم، روشن و شاد کمک بگیرید.

شلوار جین زنانه , شلوار لی زنانه

نیمه رسمی کردن جین‌ها

یکی از لباس‌هایی که به شما امکان می‌دهد با شلوار جین‌تان یک استایل نیمه رسمی بسازید، شومیز زنانه است. منتها برای این کار باید چند نکته را رعایت کنید:

  • بهتر است شلوار لی زنانه ای را انتخاب کنید که فاق بلند است. این مدل شلوار، استایل خانمانه‌تری به شما می‌دهد.
  • تمام شومیز را روی شلوار نیندازید. یا آن را به طور کامل داخل شلوار بگذارید یا تنها جلویش را.
  • استفاده از شومیز های راه راه سیاه و سفید، می‌تواند استایل‌تان را شیک‌تر کند. به خصوص که امسال لباس‌های راه راه مد شده‌اند.

شلوار جین زنانه , شلوار لی زنانه

 

از چرم غافل نشوید

یکی از شیک‌ترین استایل‌هایی که می‌شود با شلوار لی زنانه ساخت، اضافه کردن کت تک چرمی است. کافی است یک تاپ زیبا بپوشید و روی آن را با کت چرم بپوشانید. این دو تکه لباس خیلی خوب کنار شلوار جین می‌نشینند. تکمیل کننده‌ی این استایل، یک جفت نیم بوت شیک است.

شلوار جین زنانه , شلوار لی زنانه

کت تک و خاص

داشتن کت تک همانقدر که برای مردان مهم است، برای زنان هم اهمیت دارد. به خصوص وقتی پای ست کردن لباس با شلوار جین وسط می‌آید. یک کت تک زنانه شیک و خاص تهیه کنید و آن را برای روزهایی بگذارید که می‌خواهید با شلوار جین‌تان استایل تازه‌ای بسازید. علاوه بر کت‌های ساده و خانمانه، می‌توانید سراغ کت‌هایی بروید که با دکمه، نوار و غیره رویشان کار شده است.

شلوار جین زنانه , شلوار لی زنانه

اکسسوری‌ باز شوید

با اکسسوری‌ها و زیورآلاتی که دارید بازی کنید و آن‌ها را به استایل‌تان اضافه یا کم کنید. کمربند زیبا، کیف دستی زنانه خاص و حتی دستبند و النگوی تک شیک می‌تواند زیبایی بیشتری به استایلی که با شلوار لی دخترانه و زنانه ساخته‌اید بدهد. دخترها می‌توانند همین بازی را با شلوار جین دخترانه انجام دهند.

شلوار جین زنانه , شلوار لی زنانه

وقتی زمستان آمد

در فصل زمستان بیشتر سراغ شلوار جین زنانه ای بروید که رنگ تیره دارد. مثلا جین سرمه‌ای سیر انتخاب خوبی برای این فصل است. به این شلوار، پلیورهای کمی آزاد را اضافه کنید که رنگ‌های شاد و گرم دارند. استفاده از نارنجی و قرمز برای پلیورتان کاملا آزاد است. اگر خواستید از جین روشن استفاده کنید،  این کار در روزهای آفتابی و به همراه پلیورهای روشن، نتیجه‌ی بهتری به دنبال دارد.

شلوار جین زنانه , شلوار لی زنانه

شلوار جین با کدام کفش؟

یکی از سوال‌هایی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که شلوار لی زنانه را با کدام کفش‌ها بپوشید تا خوشتیپ‌تر شوید؟ جواب شما اینجاست:

کفش پاشنه بلند: اگر یادتان باشد، در ابتدای متن گفتیم که می‌توانید به همراه شلوار جین زنانه، از شومیز استفاده کنید. برای تکمیل کردن این سبک پوشش و استایل‌های مشابه، می‌توانید از کفش پاشنه بلند کمک بگیرید.

نیم بوت زنانه: قبلا در یکی از مطالب منتشر شده گفته بودیم که یکی از ترندهای تابستان ۲۰۱۷، نیم بوت دخترانه و زنانه است! اگر نیم بوت بهاره دارید می‌توانید آن را به استایلی اضافه کنید که شلوار جین و بلوز زنانه را در کنار هم قرار داده است. در زمستان هم که تکلیف مشخص است: آن را با شلوار جین و پلیور شیک‌تان بپوشید.

اسنیکرز: داشتن یک جفت اسنیکرز سفید ، مثل استن اسمیت آدیداس یا اسنیکرز مشکی با بندهای سفید یا حتی کفشی تمام مشکی، سه گزینه‌ی مناسب هستند که با انواع رنگ‌های شلوار جین زنانه ست می‌شوند و استایل زیبایی برای شما خواهند ساخت.

شلوار جین زنانه , شلوار لی زنانه

برای دیدن انواع مدل شلوار جین زنانه و یا خرید از بین بهترین برندهای دنیا سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

 

منبع: مجله اینترنتی مد و لباس فروشگاه دیجی استایل- شلوار جین زنانه را با چه چیزهایی بپوشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.