امازینگ / رپورتاژ آگهی / سفر با زورق؛ از خرید بلیط هواپیما تا راهنمای در سفر

سفر با زورق؛ از خرید بلیط هواپیما تا راهنمای در سفر

سفر با زورق؛ از خرید بلیط هواپیما تا راهنمای در سفر

بلیط هواپیما

خرید اینترنتی امروزه یکی از ابزار های بسیار کاربردی برای کاربران اینترنت به شمار می رود . در این مقاله به بررسی روش های خرید اینترنتی بلیط هواپیما خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

زورق، سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، رزرو هتل و اطلاعات جامع سفر، سال‌ هاست که با هدف رفع نیازهای سفر مسافران به‌ بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان ممکن، فعالیت می‌کند. از آنجایی که عصر ارتباطات و اینترنت، نیاز به سرعت بالایی در انجام کارها و در مجموع، زندگی دارد، خریدهای اینترنتی هم قسمتی از این نیاز را برطرف می‌کند. زورق، با فروش آنلاین بلیط هواپیما به همه مقصدهای داخلی و خارجی، رزرو هتل در شهرهای داخلی و خارجی و در اختیار گذاشتن اطلاعات کاملی از مقاصد مختلف دنیا، سعی دارد تا همه نیازهای قبل و در حین سفر افراد را تا حد زیادی برطرف کند و به مراحل خرید آن‌ها سرعت دهد؛ مراحلی که تنها با چند کلیک ساده، طی می‌شوند.

از صفر تا صد خرید بلیط هواپیما از زورق

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت زورق، بدون دردسر و بسیار راحت است؛ به‌محض ورودتان به سایت، می‌توانید نام شهر مبدا و مقصدتان را انتخاب کنید، تعداد نفرات را مشخص و تاریخ سفرتان را وارد کنید. در این صفحه امکان انتخاب بلیط هواپیما رفت‌وبرگشت یا یک‌طرفه هم وجود دارد. بعد از وارد کردن اطلاعات، در صفحه جستجوی بلیط هواپیما، لیست همه پروازهای موجود برای تاریخ و مقصد مورد نظرتان را می‌بینید. در این صفحه، می‌توانید بلیط‌ها را براساس قیمت بلیط هواپیما، مناسب‌ترین پرواز و مدت‌زمان پرواز مرتب کنید. همچینین امکان انتخاب یک یا چند ایرلاین مشخص از بین همه ایرلاین‌ها و پروازهای بدون توقف یا با چند توقف هم وجود دارد. در کنار همه بلیط هواپیماهایی که در صفحه نمایش داده می‌شود، تاریخ، ساعت پرواز و فرود، فرودگاه‌ها، مدت پرواز، ایرلاین و قوانین پرواز قابل مشاهده است. به همین ترتیب، مسافران می‌توانند از بین همه پروازهای موجود برای مقصد و تاریخ مورد نظرشان، بهترین گزینه را انتخاب کنند. بعد از انتخاب بلیط هواپیما مناسب، در صفحه اطلاعات مسافران، باید اطلاعات شخصی خودتان و همراهانتان را به‌صورت کامل وارد کنید و در مرحله بعد، وارد صفحه پرداخت اینترنتی شوید. اگر برای بلیط هواپیمایتان کد تخفیف داشته‌باشید هم، در همین صفحه باید وارد کنید. در صفحه پرداخت اینترنتی بانک هم، با کارت‌های عضو شتاب و رمز دوم، به‌راحتی مراحل پرداختتان انجام می‌شود. خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت زورق، این خوبی را دارد که به‌محض خرید، رسید قطعی و بلیط هواپیما به آدرس ایمیلتان ارسال می‌شود. در صورتی که احتیاج به کنسلی بلیط هواپیما داشته باشید هم، به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. البته قوانین کنسلی برای هر بلیط هواپیما متفاوت است و بلیط‌های چارتر امکان کنسلی ندارند.

 

چطور از سایت زورق هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل  از سایت زورق، مانند خرید بلیط هواپیما، سریع و بدون دردسر انجام می‌شود؛ شهر مقصدتان را به‌همراه تاریخ روزهای اقامتتان وارد می‌کنید و وارد صفحه جستجوی هتل می‌شوید. در این صفحه همه هتل‌های موجود در شهر را می‌بینید و می‌توانید بر اساس تعداد ستاره مرتبشان کنید. همچنین هتل‌ها، در نقشه شهر نمایش داده می‌شوند و امکان انتخاب نزدیک‌ترین هتل به مرکز شهر یا قسمتی که مد نظرتان است، وجود دارد. در صفحه هر هتل، به‌صورت مجزا امکانات هتل و اتاق‌ها را می‌بینید و بعد از انتخاب، اطلاعاتتان را وارد می‌کنید و به صفحه پرداخت اینترنتی وارد می‌شوید. بعد از پرداخت هم، واچر هتل و رسید قطعی خرید بلافاصله به آدرس ایمیلتان ارسال می‌شود.

 

خدمات ویژه زورق برای مسافران

زورق، در کنار فروش آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، برای راحتی بیشتر مسافران، خدمات مختلفی در اختیارشان قرار می‌دهد؛ اطلاعات جامع سفر درباره شهرهای مختلف دنیا، یکی از امکانات ویژه سایت زورق برای مخاطبانش است. می‌توانید در سایت زورق، اطلاعات هر شهر را ببینید؛ دیدنی‌های مهم، غذاهای محلی و رستوران‌ها، نوع رفت‌وآمد در شهر، دیدنی‌های ویژه کودکان، مراکز خرید و بازارهای سنتی، فرودگاه‌ها و نکات سفر، جزو اطلاعاتی است که درباره هر شهر در سایت زورق وجود دارد. مطالعه این مطالب، به‌جز راهنمایی شما برای سفری راحت و کم‌هزینه، به انتخاب مقصدتان هم کمک می‌کند.

پشتیبانی آنلاین زورق راهی‌ست که می‌توانید به‌وسیله آن در هنگام خرید، از راهنمایی کارشناسان فروش استفاده کنید و مراحل خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل را بدون نگرانی پیش ببرید. پشتیبانی ۲۴ ساعته زورق هم، به شما این امکان را می‌دهد که اگر در هر ساعتی از شبانه‌روز، در هنگام خرید یا در حین سفر با مشکلی مواجه شدید، تیم زورق راهنمایی‌تان کند.

در صورتی که برای سفارت، احتیاج به بلیط هواپیما و واچر هتل مهر شده داشته باشید، امکان درخواست به‌صورت آنلاین وجود دارد و زورق در سریع‌ترین زمان ممکن، برگه مهر شده بلیط هواپیما و واچر هتل را به آدرس محل سکونت یا محل کارتان ارسال می‌کند. اپلیکیشن زورق که برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS به‌صورت رایگان فعال است، یکی از راه‌های خرید آسان از زورق است؛ از طریق اپلیکیشن زورق، می‌توانید به‌راحتی همه مراحل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را طی کنید و با تلفن همراهتان کارهای سفرتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.