امازینگ / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف در سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف در سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف در سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه یکی از بازیگران مشهور و پرطرفدار عرب و لبنانی می باشد که شهرت زیادی در کشورهای عربی دارد. وی به زبان فارسی مسلط است.

بیوگرافی آن ماری سلامه , Anne-Marie Salameh

ساره یوسف

ان ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه نقش ساره یوسف را در سریال حوالی پاییز ایفا نموده است . ساره دختر جوانی است که پس از سال ها از عربستان به ایران بازگشته است و مهران عاشق او می شود و ماجراهایی رخ می دهد.

بیوگرافی آن ماری سلامه

آن ماری سلامه (Anne-Marie Salameh) متولد سال ۱۹۹۰ میلادی در روستای فاریا در لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. سپس او مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی را دریافت کرد.


حضور آن ماری سلامه در فیلم و سریال های ایرانی

آن ماری سلامه تاکنون در فیلم ایرانی آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی و سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی بازی کرده است. از آن ماری سلامه نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم آوازهای سرزمین من و همکاریش با عباس رافعی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است.

آن ماری سلامه دختر عرب

زندگی حرفه‌ای و بازیگری آن ماری سلامه را باید مدیون اعتماد عباس رافعی باشیم. چرا که اگر عباس رافعی به عنوان کارگردان به آن ماری سلامه برای بازیگری در فیلمش اعتماد نکرده بود، شاید آن ماری سلامه مسیر سخت‌ تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌ نمود.

حضور آن ماری سلامه در فیلم و سریال های ایرانی

وی توانست با بازی در فیلم آوازهای سرزمین من تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

بازیگر عرب سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه تنها بازیکر لبنانی سریال حوالی پاییز می باشد سریال حوالی پاییز پس از اتمام سریال دلدادگان روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. او در سریال حوالی پاییز با لیلا اوتادی ، حسین مهری و مونا کرمی همبازی شده است. وی همچنین سابقه بازی در سریال های تلویزیونی Wein Kenti ، Roots و The Victors را در کارنامه حرفه ای و هنری خود دارد.


عکس های شخصی آن ماری سلامه

عکس های شخصی آن ماری سلامه آدرس اینستاگرام آن ماری سلامه , Anne-Marie Salameh بیوگرافی آن ماری سلامه فیلم و سریال های آن ماری سلامه

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف در سریال حوالی پاییز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.