امازینگ / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / بیوگرافی و عکس اینستاگرام بریتنی اسپیرز خواننده مشهور

بیوگرافی و عکس اینستاگرام بریتنی اسپیرز خواننده مشهور

بیوگرافی و عکس بریتنی اسپیرز خواننده مشهور

بریتنی اسپیرز , عکس بریتنی اسپیرز , عکس اینستاگرام بریتنی اسپیرز

بیوگرافی بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز ( نام کامل بریتنی جین اسپیرز Britney Jean Spears)‏ خواننده، بازیگر، ترانه سرا و نویسنده آمریکایی در مک کام، می سی سی پی به تاریخ ۲ دسامبر ۱۹۸۱ برابر با ۱۱ آذر ۱۳۶۰ به دنیا آمد. او در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شده و از همان دوران کودکی به اجرا علاقه مند بوده و در چند برنامه‌ تلویزیونی بازی کرده‌ است. وی دومین فرزند خانواده اش بوده و مادرش ” لین ارنه ” نویسنده،  پدرش ” جیمی پارنل اسپیرز ” پیمانکار ساختمان، برادرش ” برایان ” مدیر اقنصادی خانواده و خواهرش “جیمی لین” بازیگر و خواننده‌ است. نخستین آلبوم بریتنی اسپیرز با نام ” عزیزم یک بار دیگر ” در سال ۱۹۹۹ عرضه شده، که سر آغازی برای شهرت او شد. آهنگ ” عزیزم یک بار دیگر ” در بیلبورد رتبه نخست را کسب کرد. وی در سال ۲۰۰۰ دومین آلبوم استودیویی خود را با نام ” اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم ” با موفقیت فراوان روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی ، رکوردهای بسیاری برای او به همراه داشته و به خوبی جایگاهش را در دنیای موسیقی مستحکم کرد. این خواننده نامی ، در ادامه فعالیت هایش با بازی در چند فیلم سینمایی، حوزه فعالیت هایش را گسترش داد.

بریتنی اسپیرز در سال ۱۹۹۹ با خواننده معروف آمریکایی جاستین تیمبرلیک رابطه برقرار کرد که این رابطه بیش از سه سال دوام نیاورد. سپس در در سال ۲۰۰۴ با «کوین فدرلین» ازدواج کرد. او اولین فرزندش «شان پرستون» در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش «جیدن جیمز» در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد اما کوین فدرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز خاتمه داد.  پس از آن بریتنی در سال ۲۰۱۰ با یکی از مدیر برنامه های خود به نام «جیسون تراویک» دوست شد اما این رابطه به دلیل نامشخصی در سال ۲۰۱۲ خاتمه یافت. وی یک سال بعد با یکی از دوستان همسر خواهرش به نام دیوید لوکادو آشنا شده که با خیانت دیوید این دوستی نیز پایان می یابد.

بریتنی اسپیرز , عکس بریتنی اسپیرز , عکس اینستاگرام بریتنی اسپیرز

طبق آمار منتشر شده، بریتنی اسپیرز بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در جهان و ۳۲ میلیون آلبوم در آمریکا به فروش رسانده و رتبه هشتم پرفروش ترین هنرمند زن تاریخ موسیقی آمریکا را به خود اختصاص داده است؛ او همچنین در لیست صد سلبریتی تاثیرگذار جهان، در رتبه ششم قرار گرفت.

.

.

بنا به در خواست کمیته فیلترینگ محتوای این پست حذف شد .

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.