امازینگ / دانلود / دانلود کلیپ / کلیپ ترسناک جن گیری | فیلم جن زده شدن دختر آذربایجانی

کلیپ ترسناک جن گیری | فیلم جن زده شدن دختر آذربایجانی

کلیپ ترسناک جن گیری | فیلم جن زده شدن دختر آذربایجانی

کلیپ وحشتناک , کلیپ ترسناک ,کلیپ جن زده شدن لامیا علییوا دختر آذربایجانی

ویدئوی ترسناک جن گیری از یک زن جوان در کشور آذربایجان بازدیدهای فراوانی گرفته و حرف و حدیث های فراوانی حول و حوش آن در این کشور وجود دارد. حتی برایش جک ساخته اند. به نقل از BBC World در مدت دو هفته گذشته، آذری ها تحت تأثیر داستان زن جوانی به نام لامیا علییوا قرار گرفته اند که خانواده او ادعا می کنند او جن زده شده است. لامیای ۲۴ ساله اوایل ماه ژانویه امسال در یک برنامه تاک شوی تلویزیون آذربایجان حضور یافت و خیلی زود ویدئویی از او در اینترنت پخش شد که نشان می داد جنگیری به نام ووسال مردینلی او را درمان می کرد.

جن گیری , کلیپ جن گیری , جن گیری دختر , روش جن گیری , جن گیر

در این ویدئو این جنگیر برای لامیا قرآن می خواند، در حالیکه لامیا با چشمان گشاد شده به او خیره شده و گاهی به خود می پیچد و صداهای غرش مانند از خودش درمی آورد. چیزی که موجب تعجب و شوک شدن خیلی از بینندگان شد این بود که این جنگیر گاهی با چوب کبریت پوست لامیا را می سوزاند. این ویدئو ۱۸۰ هزار بار دیده شد و در آذربایجان در توئیتر و فیسبوک موضوع بحث های زیادی قرار گرفت. خیلی ها می گویند لامیا زن آسیب پذیری است که از لحاظ روانی مشکل دارد و از او سوء استفاده شده است. یکی از کاربران فیسبوک می گوید: «مشخص است که اعصاب او بهم ریخته و از لحاظ روانی بیمار است.» حتی یک وکیل این مورد را “عمل شکنجه علنی و مستقیم” خوانده بود. لامیا در مصاحبه با بی بی سی آذری تصریح کرده بود که حقوق او نقض نشده و او با تمایل خودش تحت درمان مردینلی قرار گرفته و قرار است برای ادامه درمان دوباره نزد او برود.

جن گیری , کلیپ جن گیری , جن گیری دختر , روش جن گیری , جن گیر

با آنکه بسیاری از مردم آذربایجان لامیا را به انتقاد گرفته اند، ولی بسیاری از مردم نیز قضیه “جنگیری” را جدی گرفته اند و باور دارند که لامیا جن زده شده و باید درمان شود. قبلاً هم در یوتیوب ویدئوهایی مشابه این منتشر شده بود و تلویزیون آذربایجان افرادی که در این ویدئوها نشان داده می شود را روانی یا جادوگر دانسته بود. یکی از کاربران می گوید: «این فقط تبلیغی برای پول درآوردن پزشکانی است که از خرافه پرستی مردم سوءاستفاده می کنند.» وبسایت خبری Azvision آذربایجان ویدئوی طنزی در مورد “جنگیری” منتشر کرد و این عمل را به تمسخر گرفت. این ویدئو در اینترنت به سرعت پخش شد.

جن گیری , کلیپ جن گیری , جن گیری دختر , روش جن گیری , جن گیر

کلیپ ترسناک جن گیری | فیلم جن زده شدن دختر آذربایجانی

۴ دیدگاه‌ها

  1. سلام
    من که نترسیدم
    اینقد که میگین ترسیدم ترسیدم مث این پگاه خانوم که میگه حمله کنه …. میخوام بگم که اصن ترسناک نیس از اون صداها منم میتونم در بیارم صداشو که بلند میکنه فک میکنه میترسیم و بازم ادامه میده اونو میدادین دست من در عرض چند ثانیه ادمش میکردم البته قبول دارم که جن رفته تو بدنش من خودم جن گیرم بابا خود جنو هم ببینم نمیترسم چه برسه به اینکه بره تو بدن یکی دیگه بترسم

  2. خرافات نیست وقتی به چشم خودتان ببینید می فهمید. من دیدم واقعیت دارد دوست خودمم این مسئله برایش پیش آمده خیلی از این خانم بدتر به حمدالله و قدرت قرآن کریم الان بهتر است. ایمان خود را به خدا از دست ندهید از هیچ موجودی و هیچ خلق شده ای توسط خدا نترسید. اگر ما انسانها قرار است از چیزی بترسیم فقط و فقط خشم و عذاب خداست و بس.

  3. وای اره خیلی بد بود!!!!!!!
    وووووووویییی
    واقعی بودحالا؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی ترسناک بود مخصوصا وقتی ازون صداها درمی اورد….
    من خیلی میتلسم اگه حمله کنه ://///

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.