امازینگ / گالری عکس / عکس های جالب و ديدنی / شباهت عجیب لیلا اوتادی با بازیگر زن هالیوود

شباهت عجیب لیلا اوتادی با بازیگر زن هالیوود

شباهت لیلا اوتادی به بازیگر هالیوودی

 شباهت عجیب لیلا اوتادی با بازیگر زن هالیوود

سایت متعلق به صدا و سیما در کشفی تازه از شباهت لیلا اوتادی به یک بازیگر هالیوودی خبر داد.

 سایت باشگاه خبرنگاران در حالی از این راز پرده برداشت که معتقد است بازیگرانی چون لیلا اوتادی چیزی کم از هنرپیشه زن هالیوود نداشته…

 

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سایت باشگاه خبرنگاران صدا و سیما که از تندترین رسانه‌های جریان افراطی به شمار می‌رود، برای جلب مخاطب به انواع اقدامات زرد دست می‌زند.

lila otady (2)  lila otady (3)

بازیگر کشف شده توسط سایت صدا و سیما که به لیلا اوتادی شباهت دارد

این سایت متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی اخیراً در خبری بعد از کشف شباهت یک بازیگر زن ایرانی با یک بازیگر هالیوودی به سبک سایت‌های زرد، از این شباهت متوجه شده که: «ما در کشورمان از نظر استعداد انسانی چیزی کم نداریم»!

در این خبر با عنوان وسوسه انگیز و غیرصادقانه «لیلا اوتادی در هالیوود چه می‌کند؟»، بعد از توضیحاتی درباره یک هنرپیشه زن هالیوودی آمده: شباهت این هنرپیشه با یکی از هنرپیشه‌های زن ایرانی واقعاً خیره کننده و تعجب برانگیز است. باشگاه خبرنگاران در پایان از این کشف شگفت انگیز! نتیجه گرفته:«این شباهت‌ها نشان می‌دهد که ما در کشورمان از نظر استعداد انسانی چیزی که نداریم و اگر کیفیت فیلم‌های ایرانی بالا برود بازیگران داخلی می‌توانند حتی بیشتر از هالیوودی‌ها به چشم بیایند.» مشخص نیست این نوع نگاه و استعدادهای انسانی بازیگران صدا و سیما را به جای فن بازیگری در چشم و ابرو و چهره آنها دیدن، چه مقدار با معیارهای صدا و سیما منطبق است؟!

  lila otady (4)  lila otady (5)

آماندا میشل سایفرید بازیگری است که باشگاه خبرنگاران پرده از راز شباهت او و لیلا اوتادی برداشته است! جالب اینجاست که نویسنده مطلب حتا به این مسئله اشاره کرده است که این بازیگر هالیوود سه سال بعد از لیلا اوتادی به بازیگری رو آورده است. با این تحلیل های جالب شاید بتوان گفت که این بازیگر هالیوودی به خاطر شباهت به لیلا اوتادی علاقه مند به بازیگری شده باشد!!

آماندا میشل سایفرید متولد ۳ دسامبر ۱۹۸۵ (۱۳۶۴ شمسی) در شهر آلن تاون ایالت پنسیلوانیا است.

۳ دیدگاه‌ها

  1. به نظر من بیشتر به اسکارلت جوهانسون شباهت میده

  2. به نظر من که لیلا اوتادی قشنگ تره، نظر شما چیه ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.