امازینگ / رپورتاژ آگهی / خرید کفش زنانه با ۴ قانون کفش پاشنه دار

خرید کفش زنانه با ۴ قانون کفش پاشنه دار

خرید کفش زنانه با ۴ قانون کفش پاشنه دار

Buy Female footwear

خرید کفش زنانه به ویژه کفش پاشنه بلند، یکی از چالش‌های خانم‌ها به شمار می‌رود، به خصوص اگر می‌خواهید آنلاین خرید کنید باید نکاتی را در مورد این که چه کفشی می‌تواند کفش راحت‌تری باشد و کدام یک پاهایتان را اذیت خواهد کرد، بدانید.

اگرچه خرید کفش زنانه  و دخترانه مجلسی و کفش پاشنه بلند ، همیشه کمی سخت‌تر است اما گاهی کفش‌هایی مثل کفش پاشنه کوتاه یا لژدار که شما فکر می‌کنید حتما کفش‌های راحتی هستند، در نهایت می‌توانند حتی از پاشنه بلندها هم آزاردهنده‌تر باشند.

چطور خرید کفش زنانه آن هم کفش پاشنه بلند را آسان کنیم؟

ممکن است فکر کنید که هیچ وقت نمی‌توان درست تشخیص داد که کدام کفش حتما راحت است یا کدام یک ممکن است پا را اذیت کند. اما تنها با دانستن چند نکته کوچک و ساده در مورد قواعد کفش‌ پاشنه و خرید کفش زنانه می‌توانید به راحتی از کیفیت کفش با خبر شوید.

۱-فاصله پاشنه تا زیره را هنگام خرید کفش زنانه در نظر بگیرید

خرید کفش زنانه

فاصله پاشنه تا زیره  میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل ۳ سانتی متر  و بیشتر است) کفش راحتی بیشتری خواهد داشت. در واقع فاصله بیشتر بین پاشنه کفش تا بخش زیره به معنا شیب کمتر است. هر قدر فاصله بین این دو کمتر شود (یعنی از ۲٫۵ سانتی متر کمتر) شیب کفش بیشتر شده و هنگام راه رفتن وزن بدن روی پنجه پا قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند دردناک باشد.

اگر سراغ خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند زنانه می‌روید، می‌توانید به سادگی فاصله پاشنه تا زیره کفش را از روی عکس روی سایت اندازه بگیرید و آن را با ارتفاع پاشنه مقایسه کنید. اگر فاصله کفی کفش تا پاشنه بیشتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی راحت است و اگر چنین نباشد انتخاب مناسبی برای خرید نیست.

۲-خرید کفش زنانه با توجه به میزان انعطاف‌پذیری

خرید کفش زنانه

با یک دست پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی از کفش که باید به خوبی انعطاف‌پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش است، یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود.

انعطاف‌پذیری بیش از اندازه کفش نیز مناسب نیست. اگر کفش را درست مثل یک حوله می‌توانید تا کنید، این کفش چندان نمی‌تواند از پا محافظت کند.

برند انگلیسی و خوشنام کرت گایگر (Kurt Geiger) یکی از آن برندهای مشهور در زمنیه طراحی و تولید انواع کفش زنانه و مردانه است. اگر یک کفش زنانه لژار یا پاشنه بلند را می‌خواهید که در موقعیت‌های مختلف کاربرد داشته باشد، می‌توانید آن را در جموعه کرت گایگر پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل نمایندگی معتبر این برند در ایران است که به راحتی در هر زمان جدیدترین طراحی‌های آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۳- کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌توان پوشید؟

کفش مجلسی زنانه

در نظر داشته باشید که کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی را برای چه مدتی به پا خواهید داشت؟ اگر قرار است بیشتر یک روز را با کفش پاشنه بلند قدم بزنید و با آن مسافت زیادی را طی کنید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته بشید بهتر است هنگام خرید کفش زنانه ، پاشنه‌های نازک را انتخاب نکنید و سراغ کفش‌های پاشنه‌داری بروید که برای ایستادن و قدم زدن در آن احساس راحتی می‌کنید.

شاید فکرش را نکنید اما یک کفش زنانه پاشنه دار مناسب از کفش تخت بهتر است. بهتر است یک کفش پاشنه یک‌سره یا همان لژدار یا کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب کرده و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک مغازه نزدیک خانه بگذارید.

اگر به فکر خرید کفش زنانه جدید و شیک مطابق با استانداردهایی که متخصصان پیشنهاد می‌دهند هستید و کیفیت را در کنار زیبایی در نظر می‌گیرید بهتر است سراغ نام‌های معتبر در زمینه تولید کفش بروید.

برای کفش مجلسی و پاشنه بلند یکی از مشهورترین برندهای فعال و معتبر، برند ایتالیایی جی اوکس (GEOX) است. این برند با سابقه طولانی در زمنیه طراحی و تولید انواع کفش زنانه و مردانه و بچگانه، با جدیدترین تکنولوژی‌ها سلامت پاهای شما را تضمین می‌کند.

فروشگاه اینترنتی کفش دیجی‌استایل مجموعه‌ای از کفش‌های با کیفیت را به شما ارائه می‌دهد که در بین آن‌ها شما می‌توانید کفش پاشنه دار و استاندارد را برای گذراندن یک روز طولانی یا رفتن به یک مهمانی انتخاب کنید.

منبع: مجله فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل – خرید کفش زنانه با ۴ قانون کفش پاشنه دار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.