امازینگ / فرهنگ و هنر / سینما / آیا سریع و خشن ۸ ساخته می شود؟

آیا سریع و خشن ۸ ساخته می شود؟

آیا سریع و خشن ۸ ساخته می شود؟

سریع و خشن,سریع و خشن 8

مجموعه فیلم های سریع و خشن که محبوبیت بالایی در بین تماشاگران و مخاطبان فیلم های سینمایی دارد پس از هفتمین موفقیت خود کمپانی یونیور سال (Univesrsal) سازنده مجموعه سریال های سریع و خشن به طور رسمی ساخت سریع و خشن Fast and Furious 8 را اعلام کرد.بعد از موفقیت چشم گیر فیلم «سریع و خشن ۷» حالا مسئولان کمپانی یونیورسال تصمیم گرفته اند تا قسمت هشتم از این مجموعه را هم بسازند.

وین دیزل بازیگر اصلی این مجموعه که خود مسئولیت اعلام رسمی خبر را بر عهده داشت همین طور از تاریخ اکران فیلم هم رونمایی کرد. بر همین اساس روز ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ «سریع و خشن ۸» راهی پرده های سینماهای جهان خواهد شد.

سریع و خشن,سریع و خشن 8

خیلی ها احتمال می دادند این مجموعه با مرگ «پل واکر» به پایان برسد اما با اعلام این خبر، مشخص شد که یونیورسال فعلا قصد تعطیلی خط تولید «سریع و خشن» را ندارد.
قسمت هفتم از این مجموعه بهتازگی راهی پرده های سینما شده و تا کنون بیش از یک میلیارد دلار فروش جهانی داشته است. این نخستین فیلم کمپانی یونیورسال است که در اکران اصلی خودش توانسته رقم یک میلیارد دلار را رد کند. پیش از این فقط فیلم «پارک ژوراسیک» توانسته بود از مرز یک میلیارد دلار فروش بگذرد که آن هم به لطف اکران مجددش در سال ۲۰۱۳ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.