امازینگ / رپورتاژ آگهی / مشاوره حقوقی خانواده برای دعوای طلاق چه زمانی ضروری است؟

مشاوره حقوقی خانواده برای دعوای طلاق چه زمانی ضروری است؟

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی خانواده برای دعوای طلاق چه زمانی ضروری است؟

علیرغم تلاش‌های شما، اگر هر دو طرف موافق طلاق نباشند و همکاری های لازم را با مشاوره حقوقی خانواده
انجام ندهند
و اعتماد طرف مقابل نیز از بین رفته باشد، باید کارها را به سختی انجام دهید.

این بدان معنا نیست که با ادامه روند دادخواهی، یک طرف یا هر دو طرف حکمت مصالحه را نبینند و با توافق موافقت نکنند.

اما به طور کلی، خشم و درگیری به نقطه جوش می رسد و مردم تمایل دارند تا زمانی که دعوا به راه حل تبدیل شود، نارنجک های عاطفی و مالی را به سمت یکدیگر پرتاب کنند.

خبر خوب این است که اکثریت قریب به اتفاق طلاق ها به دعوی قضایی راه پیدا نمی کنند و با چد جلسه مشاوره حقوقی خانواده راه حلی برای آنها پیدا می شود. در واقع، حدود ۹۵ درصد از همه پرونده ها قبل از اینکه قاضی مجبور به صدور حکم شود، حل و فصل می شود. کسانی که در ۵٪ هستند ممکن است درگیر یک درگیری بالا، دارایی بالا، نبرد غیرمنطقی و مخاطرات بالا شوند که باید در دادگاه انجام شود.

در مواردی که خشونت خانگی یا سوء مصرف مواد وجود دارد، یا همسری مرتکب نوعی رفتار مجرمانه می‌شود، ممکن است در واقع بهتر باشد که یک قاضی در مورد طلاق خود حکم کنید و یک سابقه عمومی ایجاد کنید که در صورت بازگشت هر یک از آن مسائل قابل دسترسی باشد. اغلب، آنها انجام می دهند.

چند نکته برای کمک به شما جهت آماده شدن برای دادخواهی

هر پرونده متفاوت است، اما در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که برای همه پرونده های طلاق اعمال می شود:

سازماندهی شود

به صورت تصادفی به پرونده خود نپردازید. بدانید چه مدارکی و چه زمانی نیاز دارید. این فرآیند را زود شروع کنید. تصمیم بگیرید که چه اهدافی را می خواهید به دست آورید و از آنها به عنوان طرح اولیه خود استفاده کنید.

به آنچه وکیلتان به شما می گوید گوش دهید

ممکن است همیشه آن را دوست نداشته باشید، اما یک وکیل وجود دارد تا رویکردی جدا و بدون عاطفه به پرونده شما ارائه دهد. این بسیار مهم است زیرا قاضی در مورد بسیاری از مسائل تصمیم می گیرد.

با احترام رفتار کنید

اگر همسرتان دمدمی مزاج است، اجازه دهید او در دادگاه دچار بحران شود. به دعواهای غیرضروری وادار نشوید. اگر احساس می‌کنید که احساساتتان در درونتان موج می‌زند، به وکیلان موکول کنید. آنها سپر انسانی هستند که شما برای محافظت از خود به آن نیاز دارید.

در تمام روزهای دادگاه به موقع حاضر شوید

اگر قاضی را به برنامه خود احترام نگذارید عصبانی خواهید شد. همچنین، هنگامی که به دادگاه می آیید، لباس زیبا بپوشید. اگر کت و شلوار و کراوات یا لباس زیبا نمی پوشید، حداقل سعی کنید تی شرت و شلوار جین نپوشید. شما می خواهید به همه این تصور را بدهید که عمل خود را با هم انجام می دهید.

ارتباط با طرف مقابل را محدود کنید

شما به جنگ می روید شما نمی خواهید اجازه دهید چیزی از بین برود و برنامه بازی خود را به دست بدهید. اگر نیاز به گفتگو داشتید، همیشه به وکیل خود موکول کنید.

صادق باشید

جدا از کارمای بدی که ایجاد خواهید کرد، اگر گرفتار شوید، مجازات خواهید شد. ممکن است شما با جریمه نقدی، زندان مواجه شوید یا قاضی ممکن است به سادگی به طرف مقابل آنچه را که می خواهد شما را جریمه کند، بدهد. دروغ گفتن یک نه بزرگ است و شامل پنهان کردن عمدی شواهد یا اطلاعات کلیدی نیز می شود.

مشاوره حقوقی خانواده

از نزدیک گوش کن در حالی که باید صادق باشید، نیازی نیست که یک احمق فحش دهنده نیز باشید. به سوالاتی که مشاوره حقوقی خانواده پرسیده پاسخ دهید. بیش از آنچه لازم است داوطلب نشوید، مگر اینکه به نفع شما باشد. حتی اون موقع هم مواظب باش وقتی پاسخ خود را تمام کردید، به سادگی سکوت کنید.

داستان خود را تمرین کنید

برای اینکه در دادگاه موثر باشید، باید یک داستان یا مجموعه ای از حقایق باور پذیر داشته باشید تا به قاضی کمک کند تا دیدگاه شما را تغییر دهد. اگر چیزهای بدی دارید، سعی کنید نحوه به حداقل رساندن آنها را بیابید یا به هر طریقی که می توانید آنها را تغییر دهید.

مراقب باشید بیش از حد تهاجمی نباشید

این می تواند برای شما نیز نتیجه معکوس داشته باشد، مگر اینکه با مشاوره حقوقی خانواده مشورت کنید و یا به طور کامل آن را به صورت استراتژیک طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.