امازینگ / رپورتاژ آگهی / فر داتیس را با تخفیف از کجا تهیه کنیم؟

فر داتیس را با تخفیف از کجا تهیه کنیم؟

فر داتیس

فر داتیس را با تخفیف از کجا تهیه کنیم؟

فر توکار داتیس یکی از شناخته شده‌ترین فرهای توکار می‌باشد که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی است. وجود امکانات ویژه در این دستگاه سبب شده تا نسبت به برندهای دیگر محبوبیت بیشتری داشته باشد. امروزه نسبت به گذشته استفاده از فر در آشپزخانه بیشتر شده است. فر توکار مزیت بیشتری نسبت به فرهای روکار دارد. بعضی از مدل‌های فرهای داتیس دارای پنل و نمای کلاسیک هستند همچنین دارای ظاهر شیشه‌‌ای سفید و شیشه‌‌ای مشکی هستند. در مورد برآورد قیمت فرهای داتیس باید اشاره کنیم که این محصولات در انواع مختلف وجود دارند و به همین دلیل دارای امکانات و ویژگی‌های مختلفی هستند. لذا قیمت فر داتیس کاملا متنوع است و به ویژگی‌های دستگاه بستگی دارد.

آشنایی با فرهای توکار داتیس

فر توکار داتیس کیفیت بالا و عملکرد بی‌نظیری داشته و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به دست آورد. این وسیله آشپزخانه با استفاده از استانداردهای ایزو ۲۰۰۸ و ۹۰۰۱ تولید شده و کاربرد زیادی در پخت و پز راحت در آشپزخانه دارد. امروز در طراحی آشپزخانه‌های مدرن از انواع فرهای توکار استفاده می‌کنند. در واقع فرهای توکار مانند گذشته تنها جنبه کاربردی ندارند و امروزه به عنوان یک محصول دکوراتیو در طراحی دکوراسیون آشپزخانه استفاده می‌شوند.

کیفیت و عملکرد بالای محصولات سبب شده تا استفاده از آنها رواج زیادی پیدا کند. فر توکار برقی و فر توکار گازی داتیس با بی‌نظیر‌ترین امکانات عرضه شده است. این فرها در پخت سریع غذا نقش بزرگی دارند. وجود فرهای توکار در آشپزخانه‌ها سبب زیبا شدن ظاهر آشپزخانه و استفاده راحت کاربران شده است. با توجه به اینکه فرهای توکار داتیس انواع مختلفی دارند و در مدل‌های گوناگون عرضه شده‌‌اند لذا دست مشتریان در انتخاب باز بوده و می‌توانند راحت‌تر تصمیم بگیرند. شما می توانید در صورت نیاز، فر توکار داتیس را از فروشگاه سازه کالا به صورت اینترنتی خریداری کنید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

https://sazehkala.com/tag/datees-oven/

آشنایی با انواع فرهای توکار گاز و برقی داتیس

یکی از انواع فر توکار داتیس فرهای گازی و برقی هستند که برای تامین حرارت مورد نیاز برای پخت غذا از انرژی گاز و برق بهره می‌برند. در قسمت بالای فر المنت برقی وجود دارد که وظیفه آن گریل کردن مواد غذایی است. در پایین محفظه این دستگاه یک شعله پخش کن گازی وجود دارد وظیفه این شعله پخش کن ایجاد دمای اصلی برای پختن مواد غذایی است.

فرهای گازی و برقی داتیس در ۶ مدل نظیر مدل ۶۶۰ و مدل ۶۶۲ و مدل ۶۶۳ و غیره وجود دارند. این فرهای توکار دارای ظاهری جذاب و شیشه‌‌ای با رنگ بندی مشکی و سفید هستند. این دستگاه‌ها با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ و سازگار هستند. بعضی از مدل‌های فرهای داتیس دارای قفل کودک می‌باشند و همچنین تمامی دستگاه‌ها مجهز به جوجه گردان هستند. در بعضی از مدل‌های فر توکار داتیس یک سینی لعابی تعبیه شده است. البته در بعضی مدل‌های دیگر دو سینی لعابی وجود دارد.

فر داتیس

بحث در مورد قابلیت‌ها و امکانات موجود در فرهای داتیس

فر توکار داتیس مجهز به فن هواکش بوده و دارای درب‌های دوجداره است. بعضی از مدل‌های توکار تایمر مکانیکی تعبیه شده است. بعضی از مدل‌های فر توکار دارای تایمر دیجیتالی لمسی هستند. فرهای توکار داتیس دارای نمای ظاهری متفاوتی هستند. این فرها طراحی بی‌نظیری داشته و به عنوان محصولاتی دکوراتیو در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شمار می‌روند. علاوه بر این، این دستگاه‌ها از لحاظ ظاهری دارای تنوع خوبی هستند لذا افراد می‌توانند بر اساس سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. وجود تنوع در ظاهر این تجهیزات سبب شده تا مشتریان قادر به هماهنگ کردن نمای فر توکار با دکوراسیون آشپزخانه خود باشند.

ویژگی‌های فنی فرهای داتیس

برخی مدل‌های فر دارای سبکی کلاسیک و ولوم کلاسیک هستند. سبک کلاسیک علاقه مندان مخصوص به خود را دارد. وجود المنت برقی در پشت این دستگاه سبب شده تا کاربرد این دستگاه افزایش پیدا کند. وجود چنین المنت‌های سبب شده تا ارزش و کاربرد فر بیشتر شود. ابعاد این فرها کاملا متفاوت است و دارای عمق متفاوتی هستند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این فرها می‌توان به مجهز بودن این دستگاه به فن یکنواخت کننده حرارت اشاره کرد. وجود ولوم تاشو در این دستگاه سبب افزایش محبوبیت این دستگاه‌ها شده است.

جمع بندی

در این مطلب در مورد مشخصات و قیمت خرید فر توکار داتیس بحث کردیم. فر داتیس دارای انواع مختلفی است و با کیفیت‌های گوناگون عرضه شده است. قیمت فر داتیس با توجه به ویژگی‌ها و امکانات تعبیه شده در دستگاه متفاوت است. این محصولات را می‌توانید همراه با تخفیف نیز خریداری کنید. امروزه استفاده از این مدل از فرها بسیار رایج شده است و مدل‌های توکار جایگزین مدل‌های روکار شده اند. در طراحی داخلی آشپزخانه‌ها از این تجهیزات توکار بهره می‌برند. این تجهیزات مجهز به قابلیت‌هایی نظیر فن هواکش و درب دوجداره هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.