امازینگ / رپورتاژ آگهی / نکات ‌مهم در مورد چکش تخریب بتن

نکات ‌مهم در مورد چکش تخریب بتن

چکش تخریب بتن یک نوع ابزار قدرتی است که برای تخریب سازه ها طراحی و تولید شده است. این چکش ها بسیار پرقدرت و سنگین است و دارای وزن های مختلفی هستند؛ بنابراین برای تخریب دیوارهای گچی، ساختمان های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد.

 چکش تخریب بتن

نکات ‌مهم در مورد چکش تخریب بتن

استفاده از چکش تخریب برای انجام تخریبات، فقط به دیوارهای بتنی محدود نمی شوند بلکه هر محیطی و ساختمانی که از ضخامت بالا و اندازه بزرگی برخوردار باشد، استفاده می شود. انواع بسیار زیادی از این چکش تخریب همچون هیلتی در بازار دیده می شود.  شما می توانید با اجاره هیلتی نیاز خود را برطرف کنید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

هیلتی شامل چه ابزار هایی می شود؟

یکی از ابزارهایی که امروزه جزو پایه ثابت در صنعت ساختمان سازی است، هیلتی است. دستگاه هیلتی یک نوع دستگاهی است که می توان با آن تخریبات ساختمان ها را انجام داد البته که این دستگاه نیاز به قدرت و نیروی انسانی بسیار زیادی دارد. همچنین عملیات تخریب اگر به صورت دستی انجام شود، نیاز به نیروی فراوان و زمان بیشتری دارد اما این کار اگر به وسیله هیلتی انجام شود، در کوتاه ترین زمان و با بیشترین سرعت انجام پذیر است.

امروزه ابزار ها و ماشین آلات بسیاری وجود دارد که دارای تنوع بسیار زیاد است که این دستگاه ها از قدرت بالا و وزن های مختلفی برخوردار هستند؛ اما هر فردی که نیاز به خرید دستگاه ها و تجهیزات صنعتی باشد، به دنبال بهترین کیفیت ها از این ابزار می گردند که ما به شما هیلتی را معرفی می کنیم. همچنین می توانید برای انجام این گونه فعالیت ها، به اجاره هیلتی رو آورید و کارهایتان را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. امروزه اجاره هیلتی در صنعت بسیار رایج شده است.

هیلتی نیز شامل ابزار هایی مانند سیستم کاهش لرزش، سیستم کنترل گشتاور، سیستم افزایش بهره‌وری، سیستم هوشمند نیرو، سیستم‌ مکش گرد و خاک و … می شود. توجه داشته باشید پیش از اجاره هیلتی حتما کاربرد آن و نیاز خود را به دقت بسنجید.

هیلتی شامل چه اندازه هایی است و هر کدام مخصوص چه کارهایی می باشد؟

دستگاه های هیلتی با وزن و اندازه های مختلفی وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد. شما می توانید متناسب با نیاز خود با اجاره هیلتی در وزن ها و ابعاد مختلف، عملیات تخریب را انجام دهید. اجاره هیلتی این امکان را به شما می دهد که در صورت متناسب نبودن هیلتی، آن را پس داده و کمتر ضرر کنید.

هیلتی با وزن ۷ کیلو

این نوع هیلتی از سبک ترین هیلتی های چکش تخریب بتن است که برای تخریبات کم مورد استفاده قرار می گیرد. اجاره هیلتی ۷ کیلویی برای تخریب های سبک کاربرد دارد و به آسانی قابلیت تخریب سرامیک کف، گچ و خاک را دارد. همچنین اجاره هیلتی ۷ کیلویی به دلیل وزن پایینی که دارد، از محبوبیت بسیار فراوانی برخوردار است.

هیلتی با وزن ۱۰ کیلو

نوع دیگر هیلتی اجاره ای، چکش تخریب ۷ کیلویی است که برای کارهای تقریباً سنگین کاربرد دارد. این نوع از هیلتی ها به دلیل قدرتی که نسبت به نوع ۷ کیلویی دارد، قادر به انجام فعالیت های دشوار تری است. اجاره هیلتی ۱۰ کیلویی در بین هیلتی های نسبتا سبک کمتر مورد توجه است.

 چکش تخریب بتن خوب

هیلتی با وزن ۱۷ کیلو

اجاره هیلتی ۱۷ کیلویی نیز برای تخریب های سنگین و بسیار سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت تخریب بتن را به راحتی دارد. اجاره هیلتی ۱۷ کیلویی برای فعالیت های در ارتفاع زیاد مناسب نمی باشد.

هیلتی با وزن ۳۰ کیلو

سنگین ترین وزن چکش این نوع هیلتی ها است که دارای وزن ۳۰ کیلویی است. احتمال دارد برای تخریب آسفالت ها از هیلتی ۳۰ کیلویی استفاده شود. اجاره هیلتی ۳۰ کیلویی فقط برای تخریب های بسیار سنگین کاربرد دارد و همچنین می توانید برای کندن کف های مسلح، سنگ های بزرگ یا آسفالت ها استفاده کرد.

نحوه انتخاب بهترین چکش

در قسمت های قبل در مورد اجاره هیلتی صحبت کردیم، حال در این قسمت سعی داریم به چگونگی انتخاب یک چکش مناسب بپردازیم. برای انتخاب و خرید بهترین چکش، باید ویژگی های این ابزار را شناسایی کرده و از آن آگاه باشید.

  1. چکش تخریب برقی: یکی بهترین و کاربردی ترین چکش های تخریب، چکش تخریب برقی است که دارای منبع تغذیه‌ این دستگاه همان برق است. این چکش‌ های تخریب برای تخریب ساختمان، خیابان، دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. چکش تخریب بادی: این دستگاه به وسیله منابع بسیار بزرگ کار می کند. این چکش تخریب در بیشتر معادن و ساختمان سازی های بسیار بزرگ کاربرد دارد.
  3. چکش تخریب بنزینی: این نوع چکش ها در مکان های ناهموار یا جایی که دسترسی به منبع برق یا باد وجود نداشته باشد، کاربرد فراوانی دارد. همچنین این دستگاه برای انجام عملیات تخریب نیازمند به سوخت بنزین است.

نتیجه گیری

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد اجاره هیلتی را می توانید در اندازه های دلخواه و مورد نیاز خودتان انتخاب کنید. هیلتی سبب راحت تر تخریب کردن بتن ها و ساختمان ها و … می شود. در این مقاله سعی کردیم به توضیحات مورد نیاز درباره ی اجاره هیلتی و انواع ابزارهای تخریب بپردازیم. امیدوارم مطالعه ی این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

یک دیدگاه

  1. چکش تخریب بهترینش هیلتی و بوشه ولی قیمتش خیلی رفته بالا همه مجبور شدن کرایه کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.