امازینگ / رپورتاژ آگهی / بالم لب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بالم لب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بالم لب چیست

بالم لب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آیا می دانستید که لب‌های زیبای شما یکی از آسیب‌پذیرترین قسمت‌های بدن شماست؟ این قضیه بخصوص در طول ماه‌های سرد اهمیت خود را نشان می‌دهد. در این زمان لب‌های شما ممکن است رطوبت و چربی طبیعی خود را از دست داده و در نتیجه ترک خورده بنظر برسند. این وضعیت ناخوشایند به لب‌های شما آسیب وارد کرده و می‌تواند تا حدودی دردناک نیز باشد. بدین ترتیب نیاز استفاده از انواع بالم لب خودنمایی می‌کند. بالم لب یا مرطوب‌کننده لب انواع متفاوتی دارد، چرا که با خاصیت نرم کنندگی لب و رنگ طبیعی که به همراه دارد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و برندهای آرایشی، انواع بالم لب را در بازار ارائه دادند که در ادامه مقاله پرفروش‌ترین بالم لب‌های سال را معرفی می‌کنیم.

بالم لب چه فوایدی دارد؟

همانطور که گفتیم لب‌های شما اغلب در معرض شرایط آب و هوایی شدید و نیز محصولات آرایش لب که از مواد شیمیایی مضر تولید شده‌اند قرار می‌گیرند. در نهایت لب‌ها رنگی کدر، حالتی ترک‌خورده و ناسالم به خود می‌گیرند. اما بالم لب دقیقا همان محصول مراقبت از لب‌ها است که می‌تواند فورا لب‌های شما را آبرسانی کرده و ترمیم نماید. در واقع بالم لب یکی از آن محصولات آرایشی است که وجود آن در کیف دستی روزانه هر یک از ما ضروری است. زیرا صرفنظر از جنبه‌ زیبایی که دارد، لب‌ها را به خوبی تغذیه کرده و رطوبت می‌بخشد. برای آشنا شدن با مزایای استفاده از این محصول تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

لب های خشک را مرطوب می کند

یکی از مزایای اصلی استفاده از بالم لب این است که لب‌های شما را به خوبی آبرسانی می‌کند. اگر از افرادی هستید که از خشکی لب‌هایتان رنج می‌برید، باید دائما آنها را مرطوب نگه دارید. به عبارتی استفاده منظم از بالم لب به بازگرداندن رطوبت طبیعی و کافی به لب‌ها کمک شایانی می‌کند. وقتی لب‌ها بطور طبیعی تغذیه شوند، نتیجه کار داشتن لب‌هایی نرم و لطیف است.

لب های ترک خورده را درمان می کند

اگر از ترک خوردن لب‌هایتان در رنج هستید، طبیعتا درد ناخوشایند آن را نیز تجربه کرده‌اید. یکی از بزرگترین فواید استفاده از بالم لب این است که به تسکین و التیام تمام ترک‌های موجود در لب کمک موثری می‌کند. اگر عادت پیدا کنید که بطور مرتب از بالم لب استفاده کنید، پوست لب‌های شما سریع‌تر بهبود می‌یابد. بالم لب دکتر ژیلا بهترین گزینه‌ای است که به این منظور می‌توان استفاده کرد.

از لب ها در برابر نور شدید آفتاب محافظت می کند

شاید دو فایده پیشین را از قبل می‌دانستید اما کمتر کسی از این خاصیت بالم لب باخبر است. به عبارتی بالم لب نوعی محصول است که در تمام طول سال از جمله فصل تابستان و گرما به کار می‌رود. بنابراین یکی دیگر از مزایای استفاده از بالم لب این است که یک سد حفاظتی موثر در اطراف لب‌های شما ایجاد کرده و از آن‌ها در برابر اشعه‌های شدید UV محافظت به عمل ‌می‌آورد. زیرا قرار گرفتن مداوم در معرض اشعه ماورای‌بنفش می‌تواند منجر به هایپرپیگمانتاسیون روی لب و اطراف آن شود و حتی می‌تواند آن را به شدت خشک نماید. در نتیجه استفاده منظم از بالم لب، این عامل حفاظتی را فراهم کرده و همچنین باعث تغذیه آن می‌شود.

بالم لب چه فوایدی دارد

خاصیت لایه برداری دارد

بسیاری از بالم لب‌های موجود در بازار این توانایی را دارند که به آرامی سلول‌های مرده سطح پوست را از روی لب‌های شما جدا و لایه‌برداری کنند. نتیجه اینکه، لب‌های سالم و نرمی که لایه‌‌ای از سلول‌های مرده پوست را ندارند، برای شما به ارمغان می‌آورند.

به عنوان یک پرایمر لب، شگفت انگیز عمل می کند

اگر تا به حال متوجه شده‌ باشید، گاهی‌اوقات رژ لب‌ها به خوبی روی لب‌ها کشیده نشده و اثر نمی‌کنند. این مورد به این دلیل اتفاق می‌افتد که سطح صاف و ملایمی برای اثر کردن ندارند. یکی از مزایای بسیار جالب استفاده از بالم‌های لب این است که بعنوان پرایمر لب عمل کرده و جلای لب‌ها را دوبرابر می‌کند. در واقع باعث می‌شوند تا بهترین نتیجه را از رژ لبی که استفاده می‌کنید بدست آورید.

یک ماسک لب عالی است

احتمالا می‌دانید که وقتی شب‌ها در خواب هستید، پوست شما سموم و مواد مضر را دفع می‌کند و به دنبال آن شروع به بازسازی و تولید سلول‌های جدید می‌نماید. این روند باعث می‌شود تا پوست شما کمی به خشک‌شدگی گرایش پیدا کند. این قضیه در مورد لب‌های شما نیز صدق می‌کند. بدین منظور یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از بالم لب در شب این است که لب‌ها را به خوبی تغذیه کرده و انعطاف‌پذیر می‌نماید. به عبارتی در حالیکه بدن شما در حال دفع سموم است، تمام سلول‌های جدید پوست لب توسط بالم محافظت می‌شوند.  بالم لب گلدن رز از بهترین بالم هایی است که می‌توان به این منظور استفاده کرد.

اضافه کردن رنگی ملایم به لب ها

بسیاری از بالم لب‌ها حاوی پیگمنت بوده و رنگ‌هایی شفاف دارند. بنابراین اگر رژلبی که استفاده می‌کنید رنگ دلخواهتان را ندارد و یا مورد علاقه شما نیست، می‌توانید با استفاده از بالم لب، رنگی ملایم و شفاف به لب‌هایتان بدهید و در صورت نیاز دوباره روی آنها از رژلب استفاده نمایید. با این شیوه در حالیکه لب‌ها را مرطوب و رنگی نگه می‌دارید از رژلب‌های سرب‌دار نیز کمتر استفاده خواهید کرد.

ماسک لب

از لب ها در برابر آسیب محافظت می کند

همانطور که گفته شد، لب‌های شما بطور مداوم در معرض عوامل محیطی و خطرناک قرار می‌گیرند. از گرما گرفته تا اشعه ماورای بنفش نور خورشید و حتی نوسانات دما، که دائما لب‌های شما بیشترین اثر را از آنها دریافت می‌کنند. اما مزیت بالم لب این است که از لب‌های شما در برابر هر نوع آسیبی حداکثر محافظت را به عمل می‌آورد. این حفاظت باعث می‌شود تا در آینده نیز لب‌های شما قوی‌تر و سالم‌تر بمانند.

لب ها را درخشان و روشن می کند

استفاده منظم از بالم لب به محو شدن هر نوع پرپیگمانتاسیون، تیرگی و لکه‌های تیره روی لب کمک می‌کند. این عمل باعث می‌شود تا لب‌هایی روشن‌تر و یکنواخت‌تر داشته باشید.

لب هایی سالم و درخشان با بالم لب

به لب‌های نرم‌تر و سالم‌تر خود، لحظه‌ای که این محصول خامه‌ای‌مانند را روی آنها می‌کشید فکر کنید. خواهید دید که تنها با استفاده از بالم لب، چه قدم موثری در جهت حفاظت و تقویت لب‌هایتان برداشته‌اید. بدین منظور سعی کنید این عادت را در خود بوجود آورید که لب‌های خود را با بالم‌های مرغوب تغذیه کنید. بالم‌های لب در رنگ‌های مختلفی وجود دارند، بنابراین انتخاب خود را کرده و از مزایای بالم لب نهایت استفاده را ببرید. اکنون با استفاده از دانشی که درباره مزایای بالم‌ لب کسب کرده‌اید می‌توانید جهت آشنایی با برندهای معتبر تواید‌کننده آن، از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مو تن رو دیدن کرده و بهترین بالم لب‌ها را مقایسه و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.