امازینگ / فرهنگ و هنر / سینما / سریال کمدی چی ببینم در سایت پوفیلمو؛ سایت تخصصی معرفی فیلم و سریال

سریال کمدی چی ببینم در سایت پوفیلمو؛ سایت تخصصی معرفی فیلم و سریال

سایت پوفیلمو با شروع فعالیت خود در زمینه فیلم و سریال چه معرفی یک فیلم یا نقد آن، با اراِئه توضیحات و جزئیات سینمایی دریچه‌ای است به روی مخاطبین و علاقمندان به سینما و جریانات فیلم. پوفیلمو فعالیت خود را از آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز کرده است و همچنان مشغول به فعالیت است.

این نوشته بخشی از فعالیت این سایت در معرفی سریال‌های کمدی است. امید که با این نام بیشتر آشنا شوید و همچنین مطالب بتوانند مورد گزینش شما برای بررسی و دسترسی به اطلاعات قرار گیرند.

البته ناگفته نماند وقتی درباره فیلم یا سریال حرف می‌زنیم، از مجموع فیلم‌های ندیده و جهان‌ها و کادرهای نشناخته نیز در کنار تمام آنچه که تاکنون دیده‌ایم و شناخته‌ایم سخن می‌رود. هر فیلم یا هر اثری که محصول صدا و تصویر است دریچه تازه‌ای به سوی ما است با طیف‌های متفاوت، پس هرچه درباره یک فیلم یا کلا سینما بگوییم کم گفته‌ایم و هر نکته می‌تواند دقیقه‌ای تازه و متفاوت باشد.

ما در این سایت از منظر خاصی به بررسی آثار سینمایی نمی‌پردازیم تنها شرح جزییات آن اثر و عوامل آن، معرفی و توضیح جزئیات برجسته هر اثر است. همچنین خوشحال می‌شویم مخاطبی که ما را دنبال می‌کند مصمم بر پیشنهاد باشد تا ما نیز بتوانیم مطالب تازه‌تر را متناسب با سلیقه مخاطب در سایت لحاظ کنیم.

سریال کمدی چی ببینم؟

همه کمدی را دوست دارند زیرا همه دوست دارند بخندند. مردم دوست دارند بعد از یک روز بد یک فیلم یا سریال کمدی تماشا کنند زیرا پس از پایان آن، راحت‌تر می‌توانید با احساسات منفی‌ کنار بیایید.

شخصیت‌ها و داستان فیلم یا سریال کمدی به سه حوزه بستگی دارد: غیرمنتظره، غیرمعمول و تکرار. این سه حوزه عموما باعث خنده مردم می‌شود. به طور کلی، یک کمدی پایان خوشی خواهد داشت. حتی اگر برخی از مردم آن را انکار کنند، همه یک پایان خوش را دوست دارند، زیرا باعث ایجاد احساس خوب در آنها می‌شود. به همین دلیل است که کمدی‌ها بسیار محبوب هستند.

کمدی‌ها طیف وسیعی را شامل می‌شوند. ژانرهای فرعی کمدی عبارتند از: اسلپ استیک، مسخره، طنز و دارک. کمدی در واقع نوعی کنش فیزیکی و تمسخر است. تنها کمدی اسکروبال استثنا  است که در نوشته دیگری به توضیح آن خواهیم پرداخت.

معرفی چند سریال کمدی خارجی

سریال کمدی BoJack Horseman

BoJack Horseman یک سریال کمدی قوی در مورد اعتیاد و افراد مشهور بود. همانطور که BoJack Horseman در شش فصل خود  به‌عنوان سریال کمدی پیش نرفت؛ بلکه ترسناک شد زیرا اسب کارتونی افسرده بود.

بوجک هورسمن، یک نسخه اصلی از نتفلیکس درباره یک ستاره سابق کمدی‌ست که تلاش می‌کند بازگردد و در عین حال با اعتیاد و افسردگی نیز سر و کار دارد. این سریال کمدی اسبی انسان‌نما را دنبال می‌کند که مدام سعی می‌کرد رفتار بد قبلی‌اش را با چیزی بدتر توجیه کند. در ادامه، دامنه نمایش بزرگ‌تر می‌شود و ما با تعداد زیادی از شخصیت‌ها، انواع ایده‌ها و داستان‌ها آشنا می‌شویم.

سریال انیمیشنی Rick and Morty

ریک و مورتی یک سریال کمدی و متحرک است که به دنبال موفقیت‌های یک دانشمند فوق العاده و نوه نه چندان درخشانش است. سریالی انیمیشنی درباره ماجراهای بی نهایت ریک، دانشمند نابغه الکلی و بی دقت به همراه نوه‌اش مورتی، پسر ۱۴ ساله مضطرب که چندان باهوش نیست می‌باشد. آن‌ها با هم جهان‌های بی نهایت را کاوش می‌کنند.

این سریال کمدی و فان ظاهراً درباره خودخواهی هیولای تصادفی ریک است، زیرا او نوه‌اش را به زمان و مکان‌های مختلف می‌کشاند. ریک این ماموریت‌ها را تا حدی فقط برای لذت بردن از علم و فناوری و برای تسلط بر دیگران و تا حدودی برای متقاعد کردن مورتی مبنی بر بی معنی بودن زندگی انجام می‌دهد.

 Louie

سریال کمدی لویی زاییده فکر لوئیس سی کی بود که نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی‌ سریال با او بود. همچنین او با بازی در تک تک اپیزودها (علاوه بر داشتن چندین نقش دیگر در پشت صحنه) حضور داشت. این فیلم پیشگامانه و بسیار تأثیرگذار بود و تحسین گسترده منتقدان را برانگیخت و چندین جایزه امی ‌را به دست آورد. شیوه‌ای که هر اپیزود به خودی خود به عنوان یک فیلم کوتاه عمل می‌کرد، تسکین خوشایندی از بی‌پایان سریال‌هایی بود که در نهایت داستان‌های پوچ را روایت می‌کردند. این سریال کمدی درنهایت کوشید تا بتواند موثر واقع شود.

به‌ویژه در فصل‌های دوم و سوم، به نظر می‌رسید که لویی همدلی همه جانبه‌ برای بشریت نشان می‌دهد که با حس تنفر از خود در قسمت C.K. مایل است خود را به عنوان یک شخص واقعاً نفرت انگیز به تصویر بکشد.

سریال کمدی The Big Bang Theory

برخی از بینندگان استدلال کرده‌اند که سریال کمدی The Big Bang Theory نمونه بسیار لذت‌بخشی از قدرت تک‌فرهنگ است، که با کاراکترهای عالی و داستان‌سرایی جذاب کامل می‌شود. اما دیگران بر این باورند که این سریال دیدگاه‌اش قهقرایی و عقب‌مانده است و کلیشه‌هایی را بازی می‌کند که اگر با دقت مورد توجه قرار نگیرند، می‌توانند مضر باشند و سریال نیز اغلب از آنها سوء استفاده کرده است.

اما در کل سریالی را می‌بینید که برنده جوایز امی ‌و چندین افتخار دیگر شده است. نمایشی را خواهید یافت که در اوج خود، با اشتیاق مورد استقبال منتقدان تلویزیونی قرار گرفت. نمایشی خواهید یافت که بسیاری از مردم را به خنده و گریه واداشت و شاید حتی احساس بهتری نسبت به زندگی را منتقل کرده‌است.

برای مطالعه مطالب بیشتر  می‌توانید به سایت پوفیلمو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.