امازینگ / رپورتاژ آگهی / ارزانترین تورهای مالزی را از لحظه آخر بخرید

ارزانترین تورهای مالزی را از لحظه آخر بخرید

ارزانترین تورهای مالزی را از لحظه آخر بخرید

ارزانترین تورهای مالزی

سفر با تور دارای مزیت های زیادی بوده که استفاده بهینه از زمان مهم ترین آن ها است. هم چنین در هنگام استفاده از تور اغلب اماکن دیدنی و زیبایی های طبیعی به شما نشان داده خواهد شد که می تواند راهنمای بزرگی برای بازدید از بهترین دیدنی های مقصد باشد. قیمت تورها بسته به خدماتی که در آن ها ارائه می شود، متغیر است؛ از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت تورها بلیط هواپیما، ساعت سفر، طول زمان اقامت و هتل رزروی است. به همین دلیل می توانید مقرون به صرفه ترین قیمت ها را از لحظه آخر انتظار داشته باشید. مالزی یکی از مهم ترین مقاصد تفریحی آسیا است که مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته به طوری که در این فصل از سال رزور تور مالزی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. خوب است بدانید که زمان پرواز مستقیم به این کشور ۸ ساعت می باشد.

قیمت تور مالزی در سایت لحظه آخر

تور مالزی در سایت لحظه آخر با در نظر گرفتن تمامی موارد به بهترین صورت قیمت گذاری شده است. برای صرفه جویی در هزینه های مسافرت خود، می توانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید، تورهای لحظه آخری برای مواقعی بوده که تورها به طور کامل پر نشده و به همین دلیل آژانس های مسافرتی قیمتی بسیار پایین تر را برای پر شدن جای خالی ارائه می دهند. این جای خالی اغلب تعداد کمی بوده و برای آگاهی از آن ها باید مدام سایت را چک کنید. یکی دیگر از راه هایی که در کاهش هزینه سفر موثر می باشد، مدت زمان کمتری است که در مالزی حضور خواهید داشت. در بهار و تابستان بیشترین میزان مسافرت ها به مالزی انجام می گیرد، از همین رو تورها در این فاصله زمانی با قیمت های بسیار بالایی فروخته می شوند. به عنوان خلوت ترین زمان ها برای مسافرت می توان به زمستان و به صورت خاص تر بهمن و اسفند اشاره کرد. در تمامی زمان ها قیمت تورها در سایت لحظه آخر نسبت به تمامی سایت های دیگر مقرون به صرفه تر است. برای آگاهی در مورد قیمت، از سایت لحظه آخر استعلام بگیرید.

ارزانترین تورهای مالزی

تور مالزی نوروز ۱۴۰۱

برای گرفتن تورهای نوروزی مالزی در سایت لحظه آخر هر چه زودتر اقدام کنید، بهتر است. هم چنین عید بهترین زمان برای مسافرت به دیگر کشورها می باشد. به یاد داشته باید برای رعایت پروتکل های کرونا حتما قبل از سفر واکسن زده تا موقع ورود به کشور مالزی دچار مشکل نشوید. در صورت گرفتن تورهای کمتر از ۱۴ روز نیاز به ویزا ندارید. در هنگام مسافرت با تور باید قبل از آن پول خود را به دلار یا رینگیت تبدیل کنید. بهتر است هر دو مدل را به همراه داشته باشید ولی دلار بیشتر. بهترین شهرها برای مسافرت در مالزی کوالالامپور، پنانگ، لنکاوی و جرج تاون می باشند. می توانید با گرفتن تور مالزی نوروز ۱۴۰۱ از اماکن مهم این کشور مانند پارک ملی گونونگ گادینگ، جزیره مانوکان، غارهای باتو، معبد کک لوک سی، جزیره ردانگ، پارک ملی باکو و رودخانه کیناباتانگان دیدن کنید.

خدماتی که در تور مالزی لحظه آخر به شما ارائه می شود

در تورهای لحظه اخر تمامی شهرهای سنگاپور، پنانگ، کوالالامپور، و لنکاوی به شما نشان داده خواهد شد. یکی از شهرها را انتخاب کرده و با تمامی جاذبه های دیدنی آن ها آشنا شوید. با لحظه آخر شما در می توانید در جریان تمامی جزئیات شامل هتل رزرو شده و قیمت آن، شهر مقصد و جاذبه های نمایش داده، مدت زمان و … قرار بگیرید. پروازها در تمامی روزها هفته به دو شهر بزرگ کوالالامپور و سنگاپور انجام می شود. از نکات حائز اهمیت میتوان به پروزهای مستقیم به این کشور اشاره نمود.

تفریحات مهیج در تور مالزی

این کشور دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است. به همین دلیل بهترین زمان مسافرت به این کشور انتهای فصل بهار و تابستان می باشد. مالزی دارای جنگل های بسیار زییای استوایی است. سواحل این کشور نیز زیبایی ای خیره کننده دارد. لیست زیر موارد دیگر است که به عنوان مواردی برای بازدید می توان توصیه نمود:

  • برج های دوقلو مالزی (پتروناس): در هنگام مسافرت به این کشور، حتما از پلی که این دو برج مشابه را بهم وصل می کند، بازدید کنید. برج های دوقلو پتروناس نماد مالزی شناخته می شود. در زمان ساخت این برج ها تا چندین سال، به عنوان بلندترین برج ها شناخته می شدند.
  • جنگل های مالزی: این جنگل ها در خدود صد میلیون سال قدمت دارند. تنوع حیوانات در این جنگل ها بسیار زیاد است.
  • پل جزیره پنانگ: این پل با طولی نزدیک به ۸ کیلومتر روی آب ساخته شده است. پل پنانگ به عنوان یکی از بلندتری پل ها در جهان شناخته می شود.

ارزانترین تورهای مالزی

  • موزه ی اوراح سرگردان: در این مزه اشباح و غول های مختلفی به رسم مازیایی نگهداری شده که زیبایی آن ها بسیار جالب است.
  • تور خلبان یکروزه: یکی از تجربه های متفاوتی که می توان در مالزی کسب کرد، تجربه خلبانی است.
  • مجموعه سان وی لاگون: این مجموعه شامل تفریحات متفاوتی مانند پارک آبی، پارک سرگرمی و پارک حیات ‌وحش می باشد.
  • آکواریوم KLCC کوالالامپور: یکی از زیباترین آکواریوم ها در سراسر جهان در مالزی قرار دارد. انواع مختلفی از ماهی ها و دیگر گونه های آبی در این آکواریوم وجود دارد.
  • پارک SkyTrex: اگر به دنبال هیجان و آدرنالین می باشید، این پارک مخصوص شما است. در این پارک انواع متفاوتی از پل‌ ها، طناب‌ ها، تاب‌ ها و زیپ ‌لاین ‌ها وجود دارد.

بهترین هتل های مالزی که می توانید در آن ها اقامت داشته باشید

به عنوان بهترین هتل های کوالالامپور  میتوان به هتل فراسر رزیدنس اشاره کرد. این هتل گزینه مناسب برای افرادی است که برای تجارت و کار به این شهر رفته و فرصت زیادی برای گردش ندارند. هتل اورگرین لورل در پنانگ نیز یکی از زیباترین هتل های مالزی به شمار می رود. در کنار این هتل سواحل زیبای پنانگ قرار دارد. به عنوان معروف ترین هتل لنکاوی میتوان به هتل تانجانگ هو اشاره کرد. فضای این هتل طراحی ای اختصاصی و زیبا دارد. یکی از منحصر به فردترین هتل ها در مالزی، هتل مردکا پالاس واقع در شهر کوچینگ می باشد. این هتل برای مسافران خود گردشی در شهر برگزار می نماید. به عنوان اخرین هتل می توان به هتل مجستیک اشاره کرد. معماری این هتل به دوران استعمار بریتنا باز می گردد. این هتل به عنوان اثر تاریخی ثبت ملی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.