امازینگ / اخبار / معرفی ۷ اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی

معرفی ۷ اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی

طبق گزارش Animoto در سال ۲۰۱۸، ۷۳ درصد از بازاریابان حداقل دو ویدیو در هر ماه برای بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند.

دلایل خوبی برای آن وجود دارد. ویدیوها به افزایش ترافیک و فروش، کاهش درخواست‌های پشتیبانی کمک می‌کنند و به کاربران کمک می‌کنند محصولات و خدمات ما را بهتر درک کنند.

اما ایجاد و ویرایش ویدیوها به سادگی نوشتن یک پست وبلاگ یا ساختن یک توییت نیست. و همیشه ارزان نیست!

همانطور که ویدیوهای زیادی برای رسانه های اجتماعی ایجاد می کنیم، این را درک می کنیم. برای اینکه کار را برای شما آسان‌تر کنم، فهرستی از ۷ تا از بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیوی رایگان را گردآوری کرده‌ام که ترکیب فیلم‌ها را آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند. (بسیاری از آنها روی ویدیوهای شما واترمارک نمی گذارند!)

 

۷مورد از  بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو رایگان برای ایجاد تیزر های تبلیغاتی عالی

  1. Headliner

Headliner ممکن است ساده ترین راه برای ایجاد یک ویدیو با توضیحات باشد. (به یاد داشته باشید که طراحی برای صدای زیرین برای ویدیوهای اجتماعی کلیدی است!)

با Headliner، می‌توانید یک ویدیو آپلود کنید و به آن اجازه دهید به‌طور خودکار صدا را در زیرنویس‌ها رونویسی کند یا یک ویدیو به سادگی با آپلود یک مقاله یا یک فایل صوتی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید تصاویر، ویدیوها و GIF‌هایی را برای اضافه شدن به ویدیوی خود آپلود یا جستجو کنید.

تیم Headliner یک صفحه خنده دار دارد که توضیح می دهد چرا این ابزار رایگان است.

 

  1. Clipchamp Create

 

Clipchamp Create  یکی از سخاوتمندانه ترین ابزارهای ویرایش ویدیوی آنلاین رایگان است که در تحقیقات خود پیدا کرده ام. قالب رایگان به شما امکان می دهد تا پروژه های ویدئویی نامحدود ایجاد کنید، به شما امکان می دهد به تمام ابزارهای ویرایش اولیه دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد ویدیوهای خود را با وضوح خروجی ۴۸۰p بدون واترمارک خروجی بگیرید! (اگر از فیلم‌های استوک استفاده کنید، واترمارکی وجود خواهد داشت که به نظر من منطقی است.)

 

برای دسترسی به کتابخانه سهام آنها و دانلود ویدیوهای خود با وضوح بالاتر، می توانید به ترتیب فقط با ۹ دلار در ماه یا ۱۹ دلار در ماه به Premium یا Business ارتقا دهید.

Clipchamp همچنین چند ابزار ویدیویی دیگر مانند مبدل ویدیو، کمپرسور ویدیو و ضبط کننده وب کم را ارائه می دهد.

 

  1. Quik by GoPro

GoPro  دارای دو برنامه ویرایش ویدیو رایگان برای ایجاد و اشتراک گذاری محتوا از تلفن هوشمند و دستگاه های GoPro شما است. (اصلاً لازم نیست فیلم GoPro باشد و ویدیوهای ایجاد شده هیچ واترمارکی نخواهند داشت!)

Quik  ساده‌تر از این دو است که به شما امکان می‌دهد با کمترین تلاش ویدیو ایجاد کنید. همانطور که GoPro بیان کرد، “به طور خودکار فیلم های شما را تجزیه و تحلیل می کند تا بهترین لحظات را پیدا کند، افکت ها و جلوه های زیبایی اضافه می کند و همه آنها را با ضرب آهنگ موسیقی همگام می کند.” (بیخیال!)

 

  1. Splice by GoPro

Splice یکی دیگر از برنامه های ویرایش ویدیو توسط GoPro است. به گفته  Splice by GoPro قدرت یک ویرایشگر حرفه ای ویندوز را در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید سبک ویدیو را انتخاب کنید، فیلم‌های خود را کوتاه کنید، متن تبلیغاتی اضافه کنید، سرعت ویدیو را تغییر دهید و موارد دیگر. Splice  همچنین یک کتابخانه عظیم از موسیقی متن رایگان برای ویدیوهای شما فراهم می کند.

 

  1. Adobe Premiere Clip

Adobe Premiere Clip  یک برنامه ویرایش ویدیوی تلفن همراه است(در هر دو دستگاه iOS و Android موجود است).  هنگامی که تصاویر و کلیپ های ویدیویی خود را انتخاب کردید، می توانید به Adobe Premiere Clip  اجازه دهید به طور خودکار یک ویدیو برای شما ایجاد کند یا خودتان یک ویدیوی بسیار سفارشی ایجاد کنید. می‌توانید موسیقی را تغییر دهید، تصویر و کلیپ‌های ویدیویی را ویرایش کنید، عنوان‌ها و افکت ها را اضافه کنید و موارد دیگر.

 

  1. FilmoraGo

FilmoraGo  یک برنامه ویرایشگر ویدیوی جامع است که ممکن است احساس کنید در حال ویرایش ویدیوهای خود در دسکتاپ خود هستید. علاوه بر ویژگی‌های معمولی مانند مضامین، متن، انتقال، طیف وسیعی از ویژگی‌های ویرایش ویدیو را نیز ارائه می‌دهد – تریم/تقسیم، نسبت/برش، کنترل سرعت، معکوس، صدا و میکسر صدا. این شگفت انگیز است که FilmoraGo رایگان است و واترمارک اضافه نمی کند یا طول ویدیوهای شما را محدود نمی کند.

FilmoraGo  در هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است.

 

  1. Typito

Typito  یکی دیگر از ویرایشگرهای ویدیوی آنلاین کشیدن و رها کردن با یک طرح رایگان برای همیشه است (خیلی فوق العاده است!) یک ویژگی منحصر به فرد جالب تایپیتو این است که می تواند یک بنر مارک دار روی ویدیوی شما اضافه کند. این به مخاطبان شما این امکان را می دهد که به راحتی ویدیوهای شما را در رسانه های اجتماعی تشخیص دهند. Typito همچنین به شما امکان می دهد که اندازه ویدیوی خود را در هفت اندازه مختلف با یک کلیک تغییر دهید.

اکثر ویرایشگرهای ویدیویی که من پیدا کردم به شما اجازه نمی‌دهند واترمارک‌ها را بر اساس هر ویدیو حذف کنید، اما Typito به شما امکان می‌دهد لوگوی آن‌ها را با قیمت ۵ دلار از ویدیوتان حذف کنید.

برای آموزش ساخت کلیپ اینستاگرام و همچنین مشاهده اپلیکیشن های بیشتر از لینک زیر استفاده نمایید:

https://tolofilm.com/promotional-teaser/learn-make-teaser-instagram/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.