امازینگ / رپورتاژ آگهی / معروف شدن در اینستاگرام با چند ابزار از دیدگاه کروماکی لند

معروف شدن در اینستاگرام با چند ابزار از دیدگاه کروماکی لند

معروف شدن در اینستاگرام

معروف شدن در اینستاگرام نیازمند به کار بردن ایده های جدید است. سبک های جدید تولید محتوای جذاب باعث می شود تا مخاطبان شما، ویدئوهایتان را به اشتراک بگذارند. این کار در نهایت باعث وایرال شدن ویدئو شما می شود.
همه ما گوینده عبارت “چه طوری جون دل؟ سر کیفی عزیز؟” را می شناسیم. سهیل سنگرزاده، عبارات متداول موفقیت را با بیان و ظاهری جذاب به اینستاگرام آورد و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد.

معروف شدن در اینستاگرام با چند ابزار از دیدگاه کروماکی لند

معروف ترین واینر های اینستاگرام به سرعت خبر های جدید در جهان و ایران رو پوشش می دهند. یکی دیگر از ویژگی هایی که اینفلوئنسر های اینستاگرام را از بلاگرهای معمولی متمایز میکند استفاده از تجهیزات جدید ساخت ویدئو بلاگری است.

ایده برای معروف شدن در اینستاگرام

برای معروف شدن در اینستاگرام به وسیله ویدئو و عکس باید ایده های جدیدی برای تولید محتوا به کار ببرید. دستیابی به ایده های بلاگری برای تولید محتوا در اینستاگرام آسان نیست. به روز بودن و اطلاع از تجهیزات جدید فیلمبرداری و ویرایش ویدئو می تواند الهام بخش شما باشد.
با خرید پرده کروماکی می توانید هر نوعی از پس زمینه که مد نظرتان است را جایگزین فون کروماکی خود کنید.
یکی از بهترین راه ها برای معروف شدن در اینستاگرام، استفاده از المان هایی است که بیننده انتظارشان را ندارد. معروف شدن در اینستاگرام با شگفت زده کردن او، امکان پذیر است.
اگر راه جدیدی برای تولید محتوا به ذهنتان نمی رسد، باید بدانید که انسان ها صداقت را دوست دارند. پس می توانید برای معروف شدن در اینستاگرام، خود واقعی تان را به نمایش بگذارید.
تخصص خود را آموزش دهید یا درباره عادت های عجیب و غریبتان که هر کسی با آن ها آشنا نیست، صحبت کنید. هر کسی استعداد خاصی در انجام کاری دارد. اگر خوب بستنی درست می کنید یا در نظم دادن کشوهای کمد خیلی خوب هستید، روش کار خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

ابزار هایی هستند که در این راه به شما کمک می کنند. در اینجا شما را با تجهیزات تولید محتوا حرفه ای آشنا می کنیم.

معروف شدن در اینستاگرام

محمد امین کریم پور از کمدین های معروف اینستاگرام

پس زمینه مناسب

اگر در ایام کرونا در خانه به تولید محتوا می پردازید، احتمالا پس زمینه شما یک دیوار سفید است. شاید لوکیشن شما جلوی قفسه کتاب ها باشد.
یکی از تجهیزاتی که می تواند به شما برای دستیابی به ایده های جدید کمک کند، استفاده از پرده کروماکی است. فون کروماکی به رنگ سبز روشن است که به آن سبز نئونی نیز می گویند.
با استفاده از یک فون کروماکی می توانید خود را در پای برج ایفل به تصویر بکشید. موضوع محتوا شما هر چه که باشد، پس زمینه ای مناسب و جذاب می تواند به شما کمک کند.
رنگ سبز فون کروماکی در نرم افزار هایی که در کامپیوتر قابل اجرا هستند و همچنین اپلیکیشن های موبایل قابل جایگذاری است.
می توانید از کلیپ های متفاوتی که در یوتیوب می بینید به عنوان پس زمینه استفاده کنید. با جایگزین کردن تصویر خود با فون کروماکی می توانید عکاسی سورئال را امتحان کنید.
اگر این تکنیک را برای ویدئو های دیگرتان استفاده کنید چه؟

معروف شدن در اینستاگرام با ابزاری که ایده های جدید به همراه دارد مانند فون کروماکی

رینگ لایت

رینگ لایت محبوب ترین وسیله نورپردازی میان بلاگرها، اینفلوئنسر ها و واینر هاست. تقریبا می توان گفت هر کسی برای معروف شدن در اینستاگرام تولید محتوا با رینگ لایت را امتحان کرده است.
این ابزار نور پردازی، در اندازه های متفاوت و امکانات جذابی تولید می شود. در فروشگاه کروماکی لند می توانید انواع رینگ لایت را از برند های معتبر و قیمت مقرون به صرفه پیدا کنید.
نورپردازی با رینگ لایت بسیار ساده است. این حلقه نورانی، به طور یکنواخت روشنایی را بر روی سوژه پخش می کند. کار اصلی رینگ لایت، محو کردن و کمرنگ کردن سایه هاست.
رینگ لایت با کم رنگ کردن سایه ها، حفره ها و اشکالات پوستی را می پوشاند به همین دلیل محبوب بیوتی بلاگرهای اینستاگرام است.
بلاگر ها با کمک انعکاس حلقه ای رینگ لایت بر مردمک چشمشان، با زیبایی خود برای معروف شدن در اینستاگرام تلاش می کنند.

معروف شدن در اینستاگرام

رینگ لایت ابزاری است که نورپردازی در تولید محتوا اینستاگرام را انجام می دهد

ضبط صدا با میکروفون بویا

میکروفون بویا نیز یکی از ابزار های محبوب بلاگر هاست. از آنجایی که هر بلاگر و واینری برای معروف شدن در اینستاگرام نیازمند ضبط صدای عالی و با کیفیت است، نمی تواند از خرید یک میکروفون با کیفیت صرف نظر کند.
اکثر بلاگر ها با گوشی موبایل سلفی می گیرند یا ویدئو ضبط می کنند؛ پس نیاز به میکروفونی که بتواند با گوشی موبایل سازگار باشد بسیار احساس می شود.

کیفیت صدا

کیفیت صدا برای معروف شدن در اینستاگرام بسیار مهم است. اگر صدا واضح نباشد، مخاطب مطلب را متوجه نشده و صفحه را ترک می کند.

میکروفون بویا

میکروفون بویا مدل m1 به راحتی به گوشی موبایل وصل می شود. میکروفون بویا دارای یک گیره است. می توان این میکروفون را به راحتی به لباس وصل کرد.
توانایی حرکت کردن هنگام تولید محتوا برای هر بلاگری مهم است. با میکروفون بویا می توانید هنگام فیلمبرداری به راحتی حرکت کنید. در حالی که موبایل تان را به دست گرفته و مشغول فیلمبرداری هستید، میکروفن به لباس شما وصل شده و برای ضبط صدا به شما کمک خواهد کرد.
انجام کارهای متفاوت و خاص لازمه معروف شدن در اینستاگرام است. با میکروفون بویا که به لباس شما متصل شده است، می توانید در عمل، آزادی بیشتری داشته باشید.

میکروفون بویا

میکروفون بویا یکی از بهترین میکروفون ها برای بلاگری

ابزار لازم برای معروف شدن در اینستاگرام را از کجا بخریم؟

کروماکی لند مرجع خرید ابزار و تجهیزات تولید محتوا حرفه و تولید محتوا با تکنیک کروماکی است. با سرچ کروماکی لند در گوگل، به محبوبیت و معتبر بودن این برند پی خواهید برد.
فون کروماکی تولید شده توسط کروماکی لند، دارای آرم و لوگوی کروماکی لند است که با بارکد یکبار مصرف می توان به اصل بودن فون کروماکی کروماکی لند پی برد.

منبع : کروماکی لند

یک دیدگاه

  1. رینگ لایت واقعا خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.