امازینگ / رپورتاژ آگهی / چرا سلفی هایمان را با رینگ لایت کروماکی لند بگیریم؟

چرا سلفی هایمان را با رینگ لایت کروماکی لند بگیریم؟

چرا سلفی هایمان را با رینگ لایت کروماکی لند بگیریم؟

رینگ لایت کروماکی

اگر از کیفیت و شدت نور فیلم هایی که تا به حال ضبط کرده اید راضی نیستید، ما به شما ابزار نورپردازی رینگ لایت را معرفی می کنیم. رینگ لایت برند معتبر کروماکی لند، می تواند نور مناسب و یکنواختی را به سوژه تابانده و فیلم ها و سلفی های بی نظیری را ثبت کند.
انواع تجهیزات نورپردازی زیادی را می توانید در کنار تلفن همراه خود بگذارید تا چهره تان روشن تر شود. بعد از امتحان کردن نورهای مختلف، می بینید رینگ لایت یکی از بهترین ها برای گرفتن عکس سلفی یا فیلمبرداری از چهره است.


نورهایی حلقه ای یا رینگ لایت، اولین بار برای مصارف دندانپزشکی و پزشکی اختراع شدند. رینگ لایت ها با تکنولوژی های مختلفی ساخته می شوند. مانند رینگ لایت های مهتابی یا رینگ لایت های ال ای دی که میان بلاگر ها بسیار محبوب است.
از رینگ لایت ها در آرایشگاه ها نیز استفاده می شود؛ هر بلاگر اینستاگرام که در زمینه زیبایی فعالیت می کند حتما دارای یک رینگ لایت است.
رینگ لایت سلفی، یک گیره بزرگ است که به گوشی موبایل وصل شده که می توانید با استفاده از آن سلفی های زیبا و حرفه ای بگیرید.

استفاده از روشنایی رینگ لایت در مصاحبه چهره را بهتر نشان می دهد

رینگ لایت کروماکی

استفاده از رینگ لایت در تماس های تصویری

حتما متوجه شده اید که هنگام کنفرانس های ویدئویی یا تماس های تصویری در زوم، اسکایپ یا دیگر اپلیکیشن های تماس تصویری، نور به اندازه کافی موجود نیست و تصویری که دیگران از شما می بینند شباهت کمی به خودتان دارد.
به خاطر نور کم محیط، شما سایه های شدیدی را در بخش هایی مانند زیر ابروها، زیر چانه و بینی مشاهده می کنید. با روشنایی رینگ لایت این سایه ها کم رنگ می شوند و تصویر بهتری از شما به نمایش درخواهد آمد.
یک رینگ لایت می تواند روشنایی لازم را برای تماس تصویری و ویدئویی شما فراهم کند. با استفاده از رینگ لایت می تواند در مصاحبه های کاری جذاب تر به نظر برسید و با افزایش تاثیر گذاری شانس گرفتن شغل را بیشتر کنید.
رینگ لایت می تواند به شما امکان دهد تا تصاویر حرفه ای تری را با گوشی موبایل خود بگیرید. امروزه دوربین های موبایل پیشرفته تر از گذشته هستند و امکانات دوربین های دیجیتال را به همراه خود دارند.
اگر موبایل شما به طور خودکار قابلیت تنظیمات پیشرفته را برای نور و فاصله کانونی و سرعت شاتر ندارد می توانید اپلیکیشینی را برای اینکار نصب کنید.
امکان تغییر سرعت شاتر و دیگر گزینه های عکس برداری حرفه ای، با نصب اپلیکیشن و خرید رینگ لایت امکان پذیر است.
حتی با تغییر تنظیمات و تغییر سرعت شاتر برای دریافت نور، می توانید اقدام به تصویربرداری هنری مانند عکاسی سورئال کنید.

رینگ لایت کروماکی

نور گرم و سرد در رینگ لایت کروماکی

کاربرد رینگ لایت کروماکی

پرده سبز یا تکنیک کروماکی سبز به شما این امکان را می دهد تا با حذف پس زمینه بتوانید تصاویر خلاقانه ای به وجود آورید. تکنیک پرده سبز بیشتر در فیلمبرداری کروماکی استفاده می شود.
مهمترین بخش فیلمبرداری کروماکی استفاده از روشنایی مناسب است. در صورتی که بر روی پرده کروماکی سایه افتاده باشد، فیلم شما به خوبی ویرایش نشده و بک گراندش به سختی حذف می شود.
روشنایی مناسب باید در محیط وجود داشته باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای نورپردازی کروماکی، رینگ لایت کروماکی است. در صورتی که بخواهید در شب اقدام به فیلمبرداری کنید نیاز به استفاده از دو رینگ لایت دارید.
ترکیب نور های سرد و گرم در رینگ لایت نیز باعث می شود تا بتوانید نور بهتری را به پرده کروماکی و همچنین به سوژه خود بتابانید.
امروزه اکثر بلاگرهای اینستاگرام و یوتیوبرها و ولاگرهای شبکه های اجتماعی از تکنیک کروماکی استفاده می کنند. این تکنیک به بلاگرها امکان می دهد تا بتوانند ویدئوهای خارق العاده و خلاقانه ای را ایجاد کنند. با تهیه یک رینگ لایت کروماکی شما نیز می توانید اقدام به تولید محتوا کرده و از بلاگری کسب درآمد کنید.
فیلمبرداری کروماکی به تجهیزاتی مانند وسایل نورپردازی مانند رینگ لایت، میکروفون استودیویی با کیفیت خوب مانند میکروفون بویا، پرده سبز کروماکی، دوربین فیلمبرداری حرفه ای یا دوربین موبایل و پایه کروماکی دارد.

کیفیت نور رینگ لایت و درجه حرارت نور قابل تنظیم است

کیفیت نور رینگ لایت
نورپردازی در عکاسی و فیلمبرداری پرتره نیازمند رعایت اصول و قوانینی است تا چهره به خوبی در عکس نهایی دیده شود. رسالت اصلی رینگ لایت، نورپردای مناسب برای تصاویر پرتره است.
رینگ لایت انعکاس نور حلقه ای مانند، ملایم و لطیفی در چشمان سوژه ایجاد می کند. نام انعکاس نوری که روشنایی رینگ لایت در چشمان سوژه ایجاد می کند، هاله است.
رینگ لایت تنها ابزار نورپردازی است که می تواند انعکاسی دایره ای مانند مانند مردمک چشم است، درون چشم ایجاد کند؛ به همین دلیل رینگ لایت زیبایی بسیاری به تصاویر پرتره و عکس های سلفی می بخشد.
پس از استفاده پزشکان از رینگ لایت، عکاسان متوجه پخش نور مناسب رینگ لایت شدند. عکاسان به فواید رینگ لایت برای نورپردازی در تکنیک عکاسی ماکرو و تکنیک عکاسی پرتره پی برند.
رینگ لایت به دلیل تاباندن نور به شکل دایره ای، نور یکنواخت و ملایمی را به سوژه می تابانند. به همین دلیل عکس سلفی که با رینگ لایت گرفته شده است، نوری نرم و ملایم دارد.

رینگ لایت کروماکی

روشنایی رینگ لایت در تاریکی در کم ترین شدت نور

خرید رینگ لایت

رینگ لایت ها انواع گوناگونی دارند. بعضی ها پیشرفته تر و بعضی ها ابتدایی تر هستند. رینگ لایت ها را می توانید از نوع led خریداری کنید که کم مصرف تر است و عمر بیشتری دارد. رینگ لایت های ریموت دار و رینگ لایت هایی که دارای طیف رنگی و گرمی و سردی متفاوتی هستند را می توانید در بازار ببینید و متناسب با بودجه خود به خرید رینگ لایت اقدام کنید.
فروشگاه کروماکی لند که برند اصل و معتبر تجهیزات کروماکی ضبط صدا و نورپردازی است، انواع رینگ لایت را برای خریداری فراهم کرده است.
خرید رینگ لایت از کروماکی لند به شما اطمینان می دهد که رینگ لایت خود را از برند معتبری تهیه کرده اید که دارای خدمات پس از فروش است. در صورتی که نیاز به مشاوره برای تهیه رینگ لایت خود دارید به سایت کروماکی لند مراجعه کرده و با کارشناسان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.