امازینگ / رپورتاژ آگهی / تاج گل پنج طبقه تبریک، هدیه شیک و لاکچری

تاج گل پنج طبقه تبریک، هدیه شیک و لاکچری

تاج گل پنج طبقه تبریک، هدیه شیک و لاکچری

تاج گل پنج طبقه تبریک، هدیه شیک و لاکچری

تاج گل پنج طبقه تبریک می تواند یک هدیه شیک و لاکچری جهت تبریک انواع مراسمات از جمله عروسی، عقد، افتتاح یک مرکز اداری، تولیدی یا تجاری شخصی، افتتاح مطب، افتتاح بیمارستان خصوصی، افتتاح انواع نمایشگاه و … باشد. مراکز معتبر عرضه کننده انواع گل و تاج گل و باغ گل های معروف انواع تاج گل را به صورت پایه دار و بدون پایه طراحی و تولید می کنند و شما با مراجعه حضوری و یا به صورت اینترنتی می توانید تاج گل مدنظر خود را خریداری کرده یا سفارش تولید دهید. در حالت کلی بهتر است برای مراسماتی چون افتتاحیه ها اعم از افتتاح نمایشگاه یا مطب و … تاج گل پنج طبقه تبریک را به صورت پایه دار سفارش دهید تا قرارگیری آن در محل راحت تر انجام شده و همچنین جلوه و شکوه بیشتری به مراسم داده شود.

چنانچه تصمیم به خرید مدل های جدیدتر تاج گل، مثل تاج گل حلقه ای یا اروپایی هستید پیشنهاد میکنیم به سایت جوان آنلاین مراجعه کنید. در این مقاله علاوه بر امکان خرید تاج گل اروپایی و دایره ای از فروشگاه های برتر، در مورد راهنمای خرید تاج گل های گرد و اروپایی توضیحات مفیدی بیان شده است.

وجود چندین و چند ده تاج گل دو و چند طبقه در کنار فضایی پر ازدحام و صدای فلاش دوربین های عکاسی از ویژگی های مراسمات افتتاحیه هستند و شما به عنوان دوست، همکار، خانواده و فامیل نزدیک یک فرد، مسلما در مورد حضور در چنین مراسماتی خرید تاج گلی شایسته را وظیفه خود می دانید.

نوع گل های تاج گل فانتزی تبریک پنج طبقه

تاج گل فانتزی تبریک پنج طبقه

تاج گل فانتزی تبریک پنج طبقه شما می تواند دارای پایه چوبی، فلزی یا پلاستیکی برای قرارگیری صحیح در فضای مراسم باشد. در مورد پایه تاج گل پنج طبقه تبریک برخی افراد تاج گل را به صورت پایه دار از نوع رومیزی و برخی دیگر به صورت پایه دار از نوع ایستاده تهیه می کنند. در حالت کلی می توان گفت تاج گل های دارای پایه رومیزی بیشتر برای مراسماتی که در فضای بسته و با مساحت کوچکتر برگزار خواهند شد مناسب هستند و تاج گل های دارای پایه ایستاده غالبا مناسب سفارش و خریداری برای مراسمات در فضای باز هستند که محل برگزاری مراسم نیز مساحت بزرگتری داشته باشد.

نوع گل های تاج گل پنج طبقه تبریک نیز نکته مهم دیگری در مورد طراحی و تزئین این نوع تاج گل محسوب می شود. در مورد تاج گل پنج طبقه تبریکی که برای مراسمات چند روزه و در فضای باز آماده می شود بهتر است از گل های مناسب فصل و با دوام بیشتری استفاده شود. این گل ها در شرایط محیطی مختلف می توانند مقاومت خوبی از خود نشان داده و برای چند روز زیبایی و طراوت خود را حفظ کنند.

در کنار استفاده از انواع گل های متناسب با فصل، در طراحی و تزئین انواع تاج گل از جمله تاج گل پنج طبقه تبریک، قسمتی را برای افزودن متن تبریک نیز تعبیه می کنند. متن تبریک در کنار معرفی فرستنده تاج گل به خصوص زمانی که فرستنده امکان حضور در مراسم را ندارد بسیار ضروری است.

بایستی اضافه کنیم که در حال حاضر به دلیل شیوع و پاندمی (همه گیری) کرونا اغلب مراسمات از جمله مراسم های عزا و تسلیت و همچنین مراسم های شادی و تبریک با حضور حداقل افراد و گاها حتی تنها با حضور اعضای خانواده برگزار می شوند. در این شرایط سفارش و ارسال تاج گل می تواند بهترین راهکار برای تسلیت و تبریک محترمانه و شایسته یک رویداد باشد.

جالب است بدانید که نوع گل ها، رنگ گل ها و حتی تعداد گل هایی که برای طراحی و تزئین تاج گل تبریک مورد استفاده قرار می گیرند همگی می توانند معنا و مفهومی خاص داشته و پیام های مختلفی را به فردی که تاج گل به او پیشکش می شود منتقل کنند. در ادامه برخی از این معانی و مفاهیم در مورد نوع گل ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

تاج گل پنج طبقه تبریک با ارکیده

تاج گل پنج طبقه تبریک با ارکیده

ارکیده گلی است که تمامی رنگ های آن نماد زیبایی و عشق هستند و استفاده از آن در طراحی تاج گل پنج طبقه تبریک بسیار مرسوم است. هر چند که تمامی رنگ های این گل مفهوم عشق دارند اما می توان گفت ارکیده سفید نماد فروتنی، ارکیده زرد نماد شروعی دوباره و شادی و ارکیده بنفش نشان تحسین است. این مفاهیم از نظر برخی افراد حائز اهمیت هستند و برای تهیه و سفارش انواع تاج گل تبریک مورد توجه قرار می گیرند.

تاج گل پنج طبقه تبریک با آماریلیس

تاج گل پنج طبقه تبریک با آماریلیس

گل آماریلیس به عنوان نماد قدرت و اعتماد به نفس شناخته شده است. استفاده از گل آماریلیس برای تزئین تاج گل پنج طبقه تبریک می تواند در مورد تاج گل هایی مناسب باشد که برای مراسمات افتتاحیه پیشکش خواهند شد. اغلب افراد هرچند ممکن است معنی و مفهوم این گل ها را ندانند اما قطعا حسی که با یک گل به فرد منتقل می شود بی ارتباط با این معانی و مفاهیم نیست.

تاج گل پنج طبقه تبریک با آلسترومریا

تاج گل پنج طبقه تبریک با آلسترومریا

آلسترومریا گلی است که آن را نماد خوش شانسی و ثروت دانسته اند. آلسترومریای نارنجی نشان از سخت کوشی و رنگ سفید این نوع گل نشان از توجه و اهمیت دارد. تاج گل پنج طبقه تبریک با آلسترومریا می تواند زمانی برای پیشکش کردن مناسب باشد که شما قصد حضور و یا تبریک غیر حضوری افتتاح شرکت یک دوست، فامیل یا یکی از اعضای خانواده خود را داشته باشید. با پیشکش کردن این تاج گل در حقیقت شما خوش شانسی و ثروت و تلاش و سخت کوشی را به فرد هدیه گیرنده القا می کنید همچنین به او یادآور می شوید که چقدر برای شما اهمیت داشته است. علاوه بر مراسمات افتتاحیه برای مراسم هایی چون مراسم فارغ التحصیلی، جشن عروسی و … نیز می توانید این نوع تاج گل پنج طبقه تبریک را تهیه و به عزیزان خود پیشکش کنید.

علاوه بر این موارد استفاده از گل آفتاب گردان در طراحی تاج گل پنج طبقه تبریک را می توان نماد وفاداری، عشق و دوستی دانست. همچنین گل آلاله نشان از نیت خوب، شروع رابطه و دوستی و گل داوودی نماد شادی و نگرش مثبت بوده و برای استفاده در طراحی انواع تاج گل تبریک بسیار مناسب هستند.

تاج گل افتتاحیه پنج طبقه- طراحی شده با گل های خارجی

تاج گل افتتاحیه پنج طبقه

علاوه بر انواع گل مذکور در بالا برای تزئین و طراحی تاج گل پنج طبقه تبریک به خصوص تاج گل افتتاحیه می توان از انواع خارجی نیز استفاده نمود. برخی از انواع گل های خارجی که هم به تنها و هم در ترکیب با گل های ایرانی مناسب فصل می توانند برای طراحی تاج گل تبریک بکار روند عبارتند از لیلیوم، آلستریوم، آنتوریوم و … .

طراحان حرفه ای تاج گل های یک، دو، … تا پنج طبقه به خوبی می دانند که برای حفظ طراوت و تازگی گل های تاج گل و همچنین افزایش ماندگاری آنها بهتر است از فوم های خارجی ذخیره آب یا مخازن ذخیره آب کوچک در طراحی خود بهره مند شوند تا با آبرسانی به گل های مورد استفاده در تزئین تاج گل، این گل ها  بتوانند مدت زمان بیشتری زیبایی خود را حفظ کنند و ماندگاری بیشتری نیز داشته باشند.

زیبایی تاج گل پنج تکه تبریک شما همچنین زمانی فزونی خواهد یافت که رنگ گل های مورد استفاده برای تزئین و طراحی آن با رنگ تم مراسم و یا رنگ لوگوی نهاد و سازمان برگزار کننده هماهنگ باشد.

تاج گل عروسی پنج طبقه

تاج گل عروسی پنج طبقه

تاج گل پنج طبقه تبریک عروسی غالبا دارای گل های سفید در ترکیب با انواع گل های به رنگ های شاد می باشد. به عنوان مثال در برخی طراحی ها طراحان از دو نوع گل به عنوان مثال گل های رز و ارکیده به رنگ های سفید و نباتی برای تزئین تاج گل پنج طبقه تبریک عروسی استفاده می کنند و گاها به سلیقه و انتخاب مشتری، طراحی تمام طبقات به یک شکل بوده و بر روی هم قرار می گیرند و گاها نیز هر طبقه از تاج گل به یک شکل خاص طراحی و تزئین می شود.

استفاده از انواع گل های به رنگ های صورتی و قرمز نیز در طراحی تاج گل عروسی پنج طبقه متداول است. در برخی طراحی ها از تاج گل های حلقوی توخالی به شکل دایره، مربع و مثلث برای طبقات تاج گل پنج طبقه استفاده می کنند. در این طراحی ها غالبا متن تبریک نیز در داخل یکی از حلقه ها قرار می گیرد. در این نوع طراحی ها بهتر است برای مشخص بودن نوع طراحی از گل های با اندازه کوچکتر همچون رز استفاده شود تا تو خالی بودن حلقه ها و خلاقیتی که برای طراحی آنها به کار رفته است نمایان باشد. استفاده از روبان برای طراحی تاج گل پنج طبقه تبریک زیاد متداول نیست و از روبان های به رنگ سفید و مشکی بیشتر برای طراحی تاج گل های تسلیت استفاده می کنند.

متن تبریک را هم می توان در یک قاب چوبی، فلزی یا پلاستیکی و هم به صورت بدون قاب بر روی تاج گل نصب کرد. محل نصب متن تبریک و معرفی فرستنده نیز بایستی مشخص باشد و در جای پنهان و دور از دید تاج گل نصب نگردد. همانطور که گفتیم وجود متن تبریک به خصوص زمانی که فرستنده در مراسم حضور نداشته باشد، ضروری است. این موضوع تنها در مورد نوع خاصی از مراسمات مورد تاکید نیست و شامل انواع مراسمات از جمله عروسی، افتتاحیه و … می شود اما بایستی توجه داشته باشید که در مورد مراسم افتتاحیه حتی اگر مراسمی برگزار نشود نیز برای تبریک افتتاح می توان تاج گل تبریک به محل فرستاد ولی در مورد عروسی زمانی که مراسمی برگزار نشود فرستادن تاج گل به خانه عروس و داماد یا خانه پدری آنها برای تبریک کار چندان معقولی به نظر نمی رسد. پس زمانی می توانید تاج گل پنج طبقه تبریک برای تبریک عروسی بدون حضور خود ارسال کنید که مراسم در ساعت و مکان مشخصی برگزار شود.

مراکز معتبر عرضه کننده انواع تاج گل با سفارش شما تاج گل مورد نظر را در ساعت مشخص به مکان تعیین شده ارسال می کنند. حتی برای اظهارنظر در مورد طراحی تاج گل نیز نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد و این مراکز غالبا از طریق نرم افزارهای پیام رسان موبایلی اقدام به اشتراک گذاری تصاویر انواع تاج گل های تبریک و تسلیت می نمایند.

قیمت انواع تاج گل بسته به تعداد طبقات، تعداد شاخه گل مورد استفاده، نوع گل ها، هزینه تزئینات اضافی مورد استفاده، قیمت پایه تاج گل و … تعیین می شود. در حالت کلی می توان گفت هزینه ای که برای خرید یک تاج گل پنج طبقه تبریک لازم است می تواند از حدود یک میلیون تومان تا ۳ میلیون تومان متغیر باشد هر چند که تاج گل های با مبالغ بیشتر از این نیز بسته به سفارش مشتری می توانند تهیه شوند.

خرید اینترنتی پایه گل افتتاحیه پنج طبقه بزرگ

اغلب مراکز عرضه کننده و طراح انواع تاج گل چند طبقه در مورد فروش تجهیزات و وسایل لازم برای طراحی تاج گل همچون پایه گل نیز اقدام به ارائه خدمات می کنند. البته هم در مورد این تجهیزات و هم در مورد خرید و سفارش تاج گل های تبریک و تسلیت فعال در بستر اینترنت می تواند مزیت بسیار مهمی باشد در حال حاضر برای استفاده فراهم شده است. شما از منزل و محل کار خود می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش بهترین، شیک ترین و لاکچری ترین تاج گل ها را نمایید و با ارائه آدرس محل مراسم و ساعت برگزاری از ارسال تاج گل در آن ساعت به محل برگزاری مراسم مطمئن شوید.

در مجموع می توان گفت اگر قصد تبریک عروسی به یک دوست یا همکار یا یکی از اقوام خود را دارید، اگر دوست یا یکی از نزدیکان شما فعالیت شغلی جدیدی آغاز کرده یا دستاوردهای خود را در قالب یک نمایشگاه به عرضه گذاشته است، اگر به جشن فارغ التحصیلی یکی از نزدیکترین دوستان یا اقوام خود دعوت شده اید و قصد دارید یک تبریک شایسته و لاکچری به او بگویید کافی است به صورت اینترنتی یا تلفنی اقدام به سفارش تاج گل پنج طبقه تبریک برای روز مراسم نمایید. متن تبریک را نیز هم می توانید با طراحان بسپارید و هم اگر دستی به قلم دارید خود متنی نوشته و به مرکز طراحی گل ارسال کنید تا آن را به بهترین شکل ممکن در تزئین تاج گل پنج طبقه تبریک لاکچری شما به کار گیرند. گل هدیه ای است که در مورد هر مراسمی شادی آفرین بوده و حس خوشحالی قلبی شما از موفقیت و خوشبختی یک نفر را القا می کند.

و در آخر

هدیه دادن و خرید گل در مناسبت‌های مختلف در فرهنگ ایرانی سابقه‌زیادی دارد. تاج گل تبریک یکی از بهترین هدایایی ست که می توانید در هر مراسمی برای عرض تبریک و ابراز شادی آن را به عزیزانتان هدیه دهید. امروزه سفارش تاج گل تبریک برای ۷ مناسبت مثل نمایشگاه، افتتاحیه، عروسی، همایش، سمینار، مسابقات ورزشی، مراسم شادی به یکی از مرسومات در جامعه مبدل شده است.

اگر کسی در زندگی شما هست که دوست دارید برای شادی و موفقیت او تاج گل تبریک سفارش دهید، خوشبخت هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.