امازینگ / رپورتاژ آگهی / زیپ کیپ ترحیم از کجا بخریم ؟

زیپ کیپ ترحیم از کجا بخریم ؟

چندی قبل یکی از اقوام نزدیک ما به رحمت خدا رفته بود و از آن جایی که برای برگزاری مراسم ختم و کلا مراسم هایی که تعداد زیادی مهمان در آن حضور دارند باید افراد زیادی مشارکت کنند تا مراسم به بهترین نحو ممکن انجام شود و باز از آنجایی که در اغلب مراسم های این شکلی هماهنگی کارها به عهده من است بعد از حضور در منزل مرحوم طبق عادت به صاحب خانه تعارف زدم که اگر کاری از دست من بر می آید بفرمایید برای انجام وظیفه درخدمتم! غافل از اینکه چند ماهی است کرونا آمده و شرایط برگزاری مراسم ها به طور کلی تغییر کرده است. برگزاری ختم در مساجد بخصوص مساجد بزرگی که سالن برگزاری ختم داشتند مثل مسجد امیرالمومنین مرزداران، مسجد نور میدان فاطمی ، مسجد الغدیر میرداماد و … تعطیل شده اند.

فامیل ما هم وقتی دید که من برای کمک کردن چقدر مشتاق هستم مسئولیت تهیه پک پذیرایی را بر عهده من گذاشت ولی پکی که مدنظر او بود با چیز هایی که پیش از این در ختم های قبلی انجام داده بودیم متفاوت بود با توجه به توضیحاتی که به من داد قبول کردم تا تعدادی پک ترحیم برای او آماده کنم تا به اندک افرادی که زحمت می کشند و سر مزار مرحوم تشریف می آوردند داده شود.

زیپ کیپ ختم چیست ؟

ما در ختم های پیش از کرونا معمولا از ظرف یکبار مصرف های در دار برا تهیه پک میوه مسجد استفاده می کردیم و این ظرف ها در اغلب یکبار مصرف فروشی ها وجود داشت اما چیزی که به من گفته بودند تهیه کنم کیسه های زیپ داری بود که بر روی آن طرح هایی متناسب با ختم چاپ شده است. برای خریدن آنها به تمام جاهایی که فکر می کردم می توانم ردی از آنها پیدا کنم سرک کشیدم ولی متاسفانه انگار پیدا کردن سوزن در انبار کاه بود. در حالی که خسته در ماشین نشسته بودم و پیام های گوشی موبایلم را می خواندم ناخودآگاه به ذهنم رسید که در اینترنت سرچ کنم. وقتی در اینترنت سرچ کردم تازه با این موضوع آشنا شدم که زیپ کیپ ختم چیست و از کجا باید تهیه کنم به فروشگاه های مختلف اینترنتی سر زدم و از همه آنها قیمت گرفتم.

مشکلات سر راه خرید زیپ کیپ ترحیم

وقتی که سرخوش از آن بودم که پیدا کرده بودم که پاکت استاده زیپدار ترحیم از کجا باید بخرم تازه مشکلاتی سر راه خریدم پیدا شد. اولین مشکل که با آن برخورد کردم فروش بصورت کیلویی و فروش بصورت عددی بود! بعضی از فروشگاه به من کیلویی قیمت می دانند و برخی دیگر قیمت هر عدد را می گفتند. همین موضوع انتخاب را برای من دشوار کرده بود. اگر تصمیم می گرفتم که کیلویی خرید کنم معلوم نبود که هر کیلو چند عدد هست و ممکن بود پس از آن که سفارش خرید اینترنتی زیپ کیپ ترحیم را می دادم و جنس به دست مان می رسید پس از شمارش متوجه می شدم که از تعدادی که مدنظرم بوده است کمتر شده است این بار باید دوباره سفارش می دادم و هزینه پیک را هم مجدد می پرداختم. بنابراین تصمیم گرفتم تا بصورت عددی خرید کنم تا خیالم از نظر تعداد راحت باشد.

یکی دیگر از مشکلاتی که با آن برخورد کردم سایز زیپ کیپ ختم بود که در چندین سایز وجود داشت برای من که اولین تجربه خرید این محصول را داشته و نمی دانستم کدام سایز مناسب است انتخابی دشوار بنظر می رسید. در میان همه این گشتن ها با فروشگاهی به نام لوکس پک برخورد کردم که تنوع زیادی از این محصولات در قیمت های مختلف داشت. با شماره تماس واحد فروش شان تماس گرفتم و به تمام سوال های ذهنم پاسخ دادند و توانستم خریدی مناسب انجام دهم نکته مهمتر اینکه امکان خرید حضوری هم داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.